1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Aan het genieten van jullie avond meiden?

2. veense

veense Niet meer actief

Niet echt, heb de hele dag niet meer kunnen slapen, hoe vaak ik ook plat ben gegaan, dus ben echt helemaal kapot... Snipverkouden, knallende koppijn, kan niet liggen door een combi van harde buiken, indalingsweeen, keelpijn, volle neus en oprispingen. Ga na het schaep maar in bed zitten en dan hoop ik dat ik vanzelf omval als ik in slaap val...
    Man heeft zijn voet verrekt en is dus nog zieliger dan ik;)...
    Tussendoor wel 2 babywasjes gedraaid, verder komt er niets klaar van mijn lijst klusjes helaas...
    Heb besloten maandag de kraamzorg te bellen om mijn wensen nog eens duidelijk te maken, hoop voor die tijd weer ietsjes fitter te zijn...

3. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Nee :(

Hier zijn de voorweeen begonnen, bah! Kan de hele dag al geen stap meer zetten zonder krampen te krijgen :(

Ik zag t nog zonnig in even een paar weken in alle rust afwachten wanneer de beeb zich aandient, maar als t weer zo gaat (herken t van m'n vorige zs'en) dan heb ik er gauw genoeg van :(. En dan maar rustig op de bank af liggen wachten zit er niet in met een gezin met 5 kids

4. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Sterkte Veense en beterschap!

5. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    Jij ook sterkte zwangernr6.

Hier lekker rustig in bed tv aan t kijken. En aan het genieten van de kleine man die vollop aan t bewegen is.

6. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Hey meiden!
    jeetje het is bijna overal aan het rommelen hè?
    Komt echt dichtbij! Ik mocht gisteren een 36 weken dansje doen! WoeHoe!

Vanochtend ja een vriendin van mij bevallen met 40+6 van een MEISJE! Ze wisten het niet, zo spannend hihi Rox is haar naam!

Hier bij de verloskundige gisteren weer bevestigd gekregen dat ons knulletje groot is! Maandag belt ze mij terug voor een afspraak in het Zkh voor een datum! oeff spannend! Toch hopen dat ie zich ergens volgende week zelf meldt! Inleiden os niet altijd even fijn!

Ook komen morgen de klossen en de douchekruk en de rugverhoger voor het bed (of Zo ?)

Box staat inmiddels! Bij wie nog meer??

7. werveltje

werveltje Niet meer actief

Balen zwangernr6 en Veense! Doe rustig aan allebei :)

Hier ook rustig aan, lekker op bankje! Na een druk dagje en morgen ook weer een drukke dag in het vooruitzicht maar even rustig aan doen!
    De kleine houdt zich ook redelijk rustig, hoop niet dat het vannacht weer party is haha.

Lekker Mir, al in bed! Wij hebben geen tv op slaapkamer, dus zit lekker op bankje beetje tv te kijken.

@MMD: gefeliciteerd met je vriendin, is alles goed gegaan?
    Box staat hier nu 2 weken, anders konden we niet verder in het kamertje. Kamertje is pas sinds vandaag helemaal af :)

8. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
  9. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

chic hoor de box! mooi:) wel mijn smaak;)

nou inderdaad het rommelt volgens mij bij iedereen.
    hier komt de gevoelige buik ook weer terug harde buiken en hoofdpijn en mijn ribben voelen ook niet prettig;).
    heb ook het idee dat kindje gedraaid is.. kan het om zijn as draaien ook al ligt het muurvast in bekken? heb namelijk het gevoel zijn kontje nu rechts te voelen ipv links.
    van de harde buiken weet ik niet zo goed een lekkere houding aan te nemen. lig nu onderuit gezakt met een kussen in mijn holte zodat mijn buik zo min mogelijk dubbel klapt of vedrukt word.
    ben benieuw hoe ik het zo in bed moet gaan doen. op mijn rug liggen is heen optie ivm maagzuur en oprispingen. en op mijn zij gaat na een tijdje ook zeer doen..tjah dan maar 1000 x draaien zeker;)

ik krijg nu wel het gevoel dat als mijn lichaam zo blijft.en ook het aantal x darmen legen de bevalling niet ver weg is.
    ik had altijd heel erg last van opstipatie en ineens sloeg dat om.
    en is het al een paar dagen goed darmen legen.
    ( bij mijn vorige zwangerschap leegde ik mijn darmen tijdens de ween )

10. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Denk dat dat wel kan, ik hadden het vorige week nog.. dacht huh? Hoe kan dit! Maar dezelfde avond weer terug op z'n vertrouwde Plekkie!

En de bevalling? Uiteindelijk komt het wanneer de kleine daar klaar voor is en uiteindelijk merk je het echt op het moment dat het zover is! Probeer allemaal lekker relaxed te blijven :)

11. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

mijn harde buiken ( hier en daar toch wel pijnlijk) nemen nu toch wat toe:( en mijn hoofdpijn ook.
    toch maar een paracetamolletje denk ik anders kom ik niet in slaap.
    de kleine in mijn buik is overigens ook best bewegelijk nu.verder staat mijn buik behoorlijk strak op het moment. mag van mij wel even half uurtje ontspannen.

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Moooooie box MMD!! Heel leuk! Hier is de box na Ediz nooit weg gegaan haha! Hij staat nu wel weer gezellig omhoog met alle knuffeltjes en kleedjes gewassen. Heb een boxmobiel met schaapjes en voor de rest is alles licht beige van Baby's only.

Vervelend dat jullie al dat gerommel zo naar ervaren meiden! Hopelijk kunnen jullie het nog een beetje volhouden op deze manier..

Ze komen inderdaad wanneer ze komen, tis niet anders dan afwachten en uitzitten. Hier ook wel gerommel, maar heb er geen last van. Wil er ook niet teveel aandacht aan besteden.. 'T komt wel :D

13. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Ai bij veel meiden aan het rommelen...

Hier barstende hoofdpijn al de hele avond... En ook weer harde buiken tot voorweeen... Men moeder is hier geweest heeft alles even mij opgerommeld en alle was en
    Strijk voor me gedaan... Was zo een opluchting... Ik ben in elk geval helemaal klaar voor haar komst nu :)

Over de naam zijn we er ook helemaal uit... Al een tijdje maar haar tweede naam ook :)

Lig op de bank en hoop op wat slaap zo meteen maar betwijfel het een beetje...

Veel bankhangplezier meiden :)

14. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Whoehaaa, volgens mij heb ik het goed gevoeld vanmiddag en is m'n meissie inderdaad ingedaald! Ik lag net in bad, wilde toch wat zeker van m'n zaak zijn en deed mijn vinger eens in m'n vagina, in de hoop iets te kunnen voelen. Nou, ik hoefde er totaal geen moeite voor te doen, voelde direct OVERDUIDELIJK haar schedeltje zitten!!! Haha. Grappig hoor! Nog even gegoogled voor de zekerheid, want misschien is het normaal dat je zo duidelijk een schedeltje voelt zitten in je vagina, maar zoals ik het las, is het een teken dat ze zelfs al heel ver ingedaald is! Te gek!

Zijn er dames die het schedeltje ook kunnen voelen?

15. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Hier net thuis van een gezellig avondje bij vrienden, beetje laat geworden ben ook echt moe nu dus zal vast goed slapen hoop ik!

Ikke, serieus dus je kunt de beeb al echt aanraken?!:$
    Gelukkig kan ie er niet uitvallen! Spannend hoor bij iedereen nu!

16. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Liggend in bed met onze prachtige kleine meid, lees ik jullie berichtjes!

Harde buiken, hoofdpijn, niet kunnen slapen! Pffff.... Die laatste weken zijn gewoon niet leuk!
    Zet hem op allemaal! Het einde is in zicht!!

Wij genieten met het hele gezin!

17. werveltje

werveltje Niet meer actief

Ze is thuis dus Babylove? Wat moet dat fijn zijn zeg!

Bizar Ikke dat je dat zo goed kunt voelen :)

@Bloemmm gaat het beter met jou?

@rommelen, hier nog niks aan het handje :)

18. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Babylove, fijn dat jullie eindelijk van R. kunnen genieten thuis! Hoe zijn de nachten?

Haha hier rommelt het nog niet hoor, voel me alleen nog een beetje ziekjes en de harde buiken worden iets pijnlijker, maar gisteravond waren het er niet meer dan 3-4 per uur en nu op het moment zijn ze helemaal weg. Wel lekkere darmkrampen haha. Denk dat hij nog wel even een paar weken blijft zitten :)

19. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    Eindelijk goed nieuws Babylove. Het is jullie van harte gegunt.

@Baby voelen: hier niet geprobeerd maar voel wel een drukkend gevoel richting mijn vagina. Ik denk echt dat hij al helemaal ingedaald is.

Vannacht echt super slecht geslapen. Heel vaak wakker geworden van voorweeen en harde buiken. Ik was ff bang dat het door zou zetten. Maar gelukkig is hij nu nog binnen. Het trekt nu alleen niet echt weg :(. Meestal heb ik er overdag een stuk minder last van. We kijken het aan!

20. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    @ Veense en zwanger nr6. Veel beterschap.

Hier staat de box al een paar weekjes. We hadden de box weg gedaan en moesten dus een andere box kopen. Een aantal weken geleden een box op marktplaats gevonden en meteen maar in elkaar gezet. Kunnen de kinderen en de katten er ook even aan wennen :)

Het rommelt idd aardig bij een aantal. Ik ben benieuwd wanneer de volgende baby zich aandient :D
    Hier is alles rustig. Ik heb wel eens een harde buik of eeen heeeeeeeele lichte voorwee, maar dat stelt dus niet zo veel voor.

Hier vandaag het 38 weken dansje!

Het zou vandaag mooi weer worden, dus ik denk dat ik lekker buiten ga zitten en niet zoveel ga doen. Even een lekkere luie zondag.

Wat gaan jullie doen?

Deel Deze Pagina