Dankjewel! We hebben een lange muur in de woonkamer in dezelfde kleur jade als de vlakken op t boxkleed, past erg mooi zo bij elkaar
Thanks! Jaa hij is lekker dik... hoop dat ie voor haar lekker ligt, want er zitten een aantal dikkere stukken op. Maar we gaan het wel proberen, anders halen we een andere
zo even tijd om weer bij te komen. manlief is in de tuin aan het rommelen met zoonlief en ik heb wasje buite gehangen ( dat op zondag hihi ) en beetje gestofd hier en daar. soepvlees staat op straks lekker groentesoep eten met stokbroodje. mijn buik is nu aardig rustig. wel paar x per half uur harde buiken maar is goed te doen.
Wauw wat een geklets weer, veel bijlezen al na 1 dag! Voelen : nog niet geprobeerd maar afgelopen donderdag lag ie ook nog niet ingedaald. Wanneer moet ie ingedaald zijn eigenlijk? Is daar een termijn voor voor een 1e kindje? Seks: totaaaaaaal geen behoefte aan.. misschien na week 37 toch maar wel is doen, wie weet idd het laatste setje Box: staat hier ook al! Leuke boxen gezien Wat Rommelt het verder al veel bij de meeste zeg! Hier echt nog nergens last van. Heeeeeel af en toe harde buik, maar echt maar 2 a 3 per dag ofzo nu Wedstrijd gisteren met 3-0 (!) gewonnen! A.s. zaterdag nog 2 setjes winnen en dan zijn we kampioen en gaan we naar de eredivisie! Toch stiekem wel jammer dat ik niet meer kan spelen, okk volgend seizoen niet. Maarja krijg er wel iets heel moois voor terug natuurlijk ♡ Hier lekker lui zo'n dagje, lekker tot 12u uitgeslapen ook. Lag er pas om 2.15 in dus had ik wel even nodig en gelukkig ook gelukt! Wel nog steeds moe dus vanavond maar vroeg t bed in!
Hoi meiden... Hier met de beentjes omhoog in het goeie weer Heb hele mooie boxen voorbij zien komen Sex passeert hier wel terug de revue nu Verder terug genieten nu... Waaghals wat heftig met je dochter!! X x
@Waaghals: tjeees das schrikken zeg. Gelukkig gaat het goed met haar!! @Seks: heb ik eigenlijk nog wel behoefte aan. Maar is sws niet meer verstandig met dit termijn want kan weeen opwekken en vorige keer hebben wij ook gemeenschap gehad 2 dagen voordat het begon :S. Hier weet ik het niet hoor. Heb ruim een uur in bad gezeten vanmiddag en daarna 1,5u geslapen maar t blijft rommelen. Ook heb ik een soort snijdende pijn in mijn buik en buikkramp (alsof je iets verkeerds gegeten hebt en moet poepen). Ook wordt mijn buik echt regelmatig hard. Als t morgen nog aan blijft houden ga ik toch voor de zekerheid vk bellen. T zou miss ook een buikgriep kunnen zijn, maar ik weet het gewoon echt niet .
het klinkt een beetje naar wat ik had. gisteren ook regelmatig darmen geleegd. daarbij veel krampen en harde buiken hele dag door. ook knalharde strakke buik voortdurend en barstende hoofdpijn. in bad zwakte het af en uurtje daarna begon het weer. ( alleen kon er geen regelmaat in vinden ) de hele nacht ook last van gehad. vanmorge vroeg was mijn buik weer wat rustiger en minder hard. vandaag gaat het redelijk goed gelukkig. inderdaad als het aan blijft houden even bellen je bent natuurlijk nog geen 37 wk dan ben je optijd in het zh
Iedereen heeft zo'niet leuke box! Staat weer gezellig hihi... Mir, bij twijfel altijd bellen hoor! Daar zijn ze voor (de vk) qua datum... binnenkort hebben we gewoon een datum! !! Scarry. ..
nu zit ik ineens te denken. moet ik nu vitamine d en vitamine k aanschaffen voor baby of enkel d? ik weet het niet meer
Bij fv alleen vitamine d! Ik heb 'm al klaarliggen. Bij twijfel altijd bellen hoor! Vind ik ook! Mijn kindjes slapen, heb even opgeruimd en een doekje door het huis gedaan en zit nu met mijn kopje thee en koekje op de bank. Heerlijk! Voel me een stuk beter vandaag.. Baby heeft wel vaak de hik haha! Het rommelt ook nog wel, maar besteed er geen aandacht aan .
Hier een lekker middagje gehad bij mijn schoonouders. Wel doodmoe nu, dus lekker op tijd erin @Mir: hoop voor je dat het morgen weg is, anders gewoon bellen idd. @Bloemmm, haha heerlijk nuchter mens ben jij toch he @HIK: hier ook zo vaak, vind het soms best wel vervelend eigenlijk haha
Haha werveltje! Fijn dat je een leuke dag bij je schoonouders heb gehad. Als ie de hik heeft beweegt echt mijn hele buik nu! Heel grappig.. Ik heb ineens zo'n trek in een broodje kroket.....
Jaa De hik is soms best irritant hè! Ben benieuwd bloem... Wie weet zet het wel Door Werveltje lekker dagje dus?