♥ 1 t/m 15 Mei 2015 Mama's ♥ Bekijk bijlage 436901 ♥ Zwanger ♥ Beitsche 29 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 26 april 2015 - JONGEN! Gimby 31 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 27 april 2015 - JONGEN! Charise 27 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 29 april 2015 - JONGEN! Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 30 april 2015 - JONGEN! Lise87 27 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 30 april 2015 - GEHEIM! Liz0104 25 jaar - 2 dochters, 1 *zoon - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - MEISJE! Lana85 29 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - MEISJE! Babymaantje 28 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - JONGEN! WanneBeMommy 23 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - MEISJE! Miss Smit 36 jaar - Derde kindje - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - GEHEIM! Smaaltje 34 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - GEHEIM! Baby Love 30 jaar - 2 dochters, 1 zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - MEISJE! Amber05 36 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ??? Melliemuis 24 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - JONGEN! Anneliess86 28 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 5 mei 2015 - MEISJE! Mipsie 32 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 5 mei 2015 - JONGEN! Werveltje 29 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 6 mei 2015 - MEISJE! Maantje555 25 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 6 mei 2015 - MEISJE! Zwangernr6 36 jaar - 4 zoons, 1 dochter Uitgerekend op: 7 mei 2015 - JONGEN! Veense 38 jaar - 1 dochter Uitgerekend op: 7 mei 2015 - JONGEN! Linii 28 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 7 mei 2015 - JONGEN! MMD86 28 jaar - 1 zoon Uitgerekend op: 8 mei 2015 - JONGEN! Sprankelkind ? jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 9 mei 2015 - JONGEN! Zondag14 29 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 9 mei 2015 - VERRASSING! Anne2408 35 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 10 mei 2015 - MEISJE! Ikke101 41 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 11 mei 2015 - MEISJE! NowComplete 36 jaar - Derde kindje Uitgerekend op: 11 mei 2015 - JONGEN! Jess93 21 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 12 mei 2015 - JONGEN! Gosh 32 jaar - 1 zoon Uitgerekend op: 13 mei 2015 - ??? ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter Uitgerekend op: 14 mei 2015 - MEISJE! MamaVanNuNog2 32 jaar - Derde kindje Uitgerekend op: 15 mei 2015 - MEISJE! Mir1984 30 jaar - Tweede kindje Uitgerekend op: 15 mei 2015 - JONGEN! ♥ Afspraken ♥ 05-01 Charise Controle VK 06-01 Maantje555 Controle VK 08-01 Smaaltje Controle VK 08-01 Miss Smit Controle Gyn 08-01 Lana85 Controle VK 12-01 Jess93 Controle VK 13-01 Bloemmm Controle VK 13-01 Werveltje Controle VK 15-01 Baby Love Groei echo, cervix meting & afspraak Gyn 19-01 Linii Controle VK 21-01 Mipsie Controle VK 09-02 Linii 4D Echo ♥ Sterretjes.. ♥ *7+2w 3butterflies *9+2w Simmer *10+2w Pitahaya *11+3 Meriam22 *Wijzigingen in kleur aangeven graag, dan pas ik (Bloemmm) ze aan!
@Charise: Ah nee.. Wat rot! In het zh liggen is nooit leuk.. Voel je je wel al beter door het vochtinfuus? Hopelijk gaat het snel goed en mag je lekker naar huis, je zal je meisje ook wel missen zo! Knuffel! @Mamavannunog2: Kan me voorstellen dat je je daar door je geschiedenis druk om maakt, hopelijk komt het toch nog goed de komende weken! Ik zal heel hard duimen! Hier geen bloedverlies meer gehad daarna. Tis ook echt een druk mannetje die ik de hele dag door heel goed voel, dus dat stelt me gerust en geeft me een goed gevoel. Voor de rest gaat het goed hier! Donderdag gaat Mira een dagje met opa weg en gaan manlief en ik even goed shoppen voor de kinderen, zin in! Ik herken het 'alles af willen hebben' ook! Haha... Wil zo graag alles op orde hebben, ben blij als de babykamer er is de 13de! Kunnen we flink aan de slag. Alle kleren van de baby liggen nu in curvers midden in de duo jongenskamer en ik irriteer me er mateloos aan . Nog even geduld hihi.
Heeft iedereen nu een verzoek gekregen voor de club? Heb ik iemand over het hoofd gezien? &weet iedereen hoe je daar een foto plaatst? Anders wil ik het wel even uitleggen!
haha ja, mij maakt het ook niet zoveel meer uit om hier foto's te posten. Mooi buikje hoor Mellie! hier mijn zondagsoutift en buikje
Bah Charise! Nooit fijn zo'n ziekenhuisbezoekje.. Hoop dat het snel beter gaat met je! Dankje MMD86 Mooie kinderwagen, wij hebben m ook alleen in de kleur antraciet/zand. Mamavannunog2: wat balen joh dat je kindje zo diep ligt Hoop voor je dat ze nog lekker gaat/kan draaien. Bloemmm: fijn dat je geen bloedverlies meer hebt en dat je je kleine zo goed voelt Veense: jammer dat je je eigen plekje op heb moeten geven. Maar denk dat als je gewoon even aangeeft dat je ffe op jezelf wilt zijn in die bijbouw van de woonkamer dat je wel met rust gelaten wordt toch? En je krijgt er wat heel moois van terug, dat kan je onthouden op dat soort momentjes als je je plekje mist Wat opruimen betreft heb ik daar totaaaaal geen last van, maar ik ben van mezelf ook wel een beetje een sloddervos dus ben benieuwd of ik het uberhaupt ga krijgen haha! Mooie buikjes weer meiden! Ik heb een foto van vandaag toegevoegd in de club. Ik voel de kleine man een stuk minder dan eerst Maar ik voel hem nog wel af en toe (gelukkig). Ik weet dat je m nu ook nog niet (zoveel) hoeft te voelen, maar toch vind ik het jammer! Placenta ligt volledig aan de achterkant, dus daar kan het niet aan liggen. Aan de buitenkant voelen we m ook nog niet, tot frustratie van vriend haha! Ook als ie beweegt en als ik of mn vriend een hand op mn buik legt dan stopt ie ook vaak met bewegen. Alsof ie er rustig van wordt ofzo. Dus ook wel lastig als je het aan de buitenkant probeert te voelen.
@MMD86: Mooie kinderwagen!! Namen: Wij zijn erover uit. Beide namen staan vast @Jess: Wat rot dat je 'm minder voelt.. Kan me voorstellen dat je graag had gewild dat je 'm beter zou voelen, maar dat komt echt! Straks zie je beentjes en armpjes voorbij bewegen op je buik haha. Ik voelde Mira ook vrij laat (door een voor liggende placenta) dus weet hoe ongeduldig je daarvan kan worden! @Werveltje: ook een mooie buik!
@ Bloemm Heerlijk om de namen te hebben.... Hier nog niet over gehad haha. Jess, vervelend dat je hem wat minder voelt, maar kan echt zo wisselen per dag. Sinds 1 week voel ik het hier superveel en supergoed. Maar de ene dag echt wel meer dan de andere.
Hier is de naam ook al bekend! Wij houden het bij 1 naam. Ja is ook zo! Ik voel hem nu alleen al een paar dagen achter elkaar al een stuk minder dan eerst. Maarja, komt wel weer En hopelijk dan ook zo hard dat vriend het ook kan voelen Toevallig is ie nu net wel even aan het trappelen Hoe staat het eigenlijk bij iedereen met de babykamer nu? Hier is ie eigenlijk wel af, alleen nog wat accessoires zoeken en nog een muursticker op de muur en dan is het klaar! Wanneer gaan jullie de babykleertjes wassen??
Hier is de kamer ook zo goed als klaar.. Deze week was de enige week dat mijn vriend en ik allebei vrij zijn voor m'n uitgerekende datum dus wel handig dat dat nu gebeurd is wij moeten ook alleen nog wat aankleding doen enzo maar alles staat en is geverfd etc Wel fijn gevoel maar ook wel raar dat het al 'zo goed als' klaar is haha
Leuk Maantje! Hier is de kamer ook al in een ver stadium, alleen nog beetje anders indelen en opleuken.
In mijn hoofd is het kamertje al helemaal klaar, maar het wordt de 23e deze maand pas geleverd, tijd genoeg hoop ik.. We hebben deze week een muur donkergrijs geverfd, kamertje is ook grijs met wit, aankleden gaan we met mint kleur.. Wil nog een leuke tak waar we de letters met de naam aan kunnen hangen.. Kleertjes wassen begin in als ik met verlof ga mee, of is dat te laat? Hoef maar nog 11weken te werken , heerlijk kan me er nu al op verheugen! De naam zijn we ook zo goed als over uit, of er moet een nog veeeeeel leukere voorbij komen
Mooie buikjes meiden! Ja het gaat hard nu he? Voor we het weten is het mei! Of april Babykamer: hier nog niet begonnen. Wel de ideeen in mn hoofd en het behang is van het weekend binnen gekomen. Deze week verf halen dus dan kunnen we aan de slag. Bedje enzo hebben we al van onze andere 2 kids dus dan is het alleen nog de aankleding maar dat is het werk niet echt. Ben wel langzaamaan begonnen met shoppen. Heb natuurlijk al veel van onze andere dochter maar wat nieuwe dingen is leuk natuurlijk werkse morgen weer voor de meiden die weer moeten werken. Wij gaan een dagje naar de efteling! Mn man is jarig en mn dochter over 1.5 week dus we gaan nu alvast
Hier moet nog heel veel gebeuren. De bijkeuken ( waar wij komen te slapen) moet nog geverfd worden en er moet nog vloerbedekking in. Vervolgens moet onze oude slaapkamer leeggehaald worden en dan kunnen we daar sauzen en vloerbedekking leggen ( komt dochter te liggen). Vervolgens verhuist zoontje naar de oude slaapkamer van dochter en dan kan de baby op de oude kamer van mijn zoontje. Gelukkig hoeft er aan de kamer van de baby en aan de kamer van zoontje niets te gebeuren. Dat is alleen even verhuizen. Ik heb hier ook nog geen kleertjes gekocht. Moet binnenkort toch echt even gaan shoppen @ charise. Hoe gaat het nu?
Goedemorgen, Twee van de drie kinderen naar school/ psz! Hele ochtend volgepland met dingen die ik moet doen. Allemaal van die kleine rondingen. Hopelijk loopt het allemaal soepel. Charise: hoe is het nu met je? Hopelijk ben je wat opgeknapt, sterkte!!
Hier ook weer aan het werk vandaag. Wat zijn die 2 weken snel gegaan zeg Wij zijn net pas begonnen met het kamertje. Stond nog vol met rotzooi dus een groot deel naar de dump gebracht, ik moet nog ff wat dingen afleveren bij de kringloop. De meubeltjes zijn bijna af en ik heb al 1 muur geverfd en toen kreeg ik harde buiken dus ben maar even gestopt. Ik wil alles af hebben voor ik echt niks meer kan want vriendlief is niet zo goed in DIY hahaha. Nog 3 maanden en dan ga ik met verlof! Normaal gaan vrouwen hier pas met verlof rond 38/39 weken maar mijn rug is nu al zo kapot dat ik waarschijnlijk binnenkort al vanuit huis moet werken.