Zoooo lekker vroeg! Heb je nog wat aan je dag Idd nog maar 3 maanden en dan alweer verlof, de tijd vliegt!
De tijd vliegt inderdaad! Nog maar 4 maandjes.... Of minder.... Wat is het toch een bijzonder iets, dat zwanger zijn, zo leuk om de hele tijd die kleine te voelen, gewoon leven in je buik hebben, echt bijzonder hoor.
Jaaa nooit gedacht dat het zó bijzonder zou zijn. Ik vind het ook heerlijk die schokjes en stompjes, een teken van leven haha. Blijft toch maar gek dat er gewoon een wezentje in je groeit! Je kan je er ook pas iets bij voorstellen als je zwanger bent geweest. Is net zoiets als dat ik me niet voor kan stellen hoe het is om een kind te hebben, dat weet je pas op het moment dat je er een hebt. Ik geniet in ieder geval volop!
Zoooo "lekker" vroeg..! Mij zou je er niet blij mee maken haha! Hier is de kleine man sinds gisteravond ineens weer wat meer aanwezig En idd, zo'n bijzonder gevoel, zo'n kleintje in je die groeit. Had ook nooit verwacht dat het zo bijzonder zou voelen. Ben wel heel benieuwd naar hoe die eruit ziet, maar nog even geduld hebben!
Wha lekker vroeg Smaaltje! De tijd vliegt inderdaad voorbij!! Tis zo bijzonder allemaal, maar het gaat zo snel. Ben ook enorm benieuwd naar hoe hij eruit ziet etc.. Maar wil toch ook wel van het zwanger zijn genieten, ik weet dat ik dat ga missen . 3d echo: Wij willen dat nog wel gaan doen ja. Heb voor volgende week een afspraak bij de bekkenfysio gemaakt, heb er voor mijn gevoel toch erg veel last van.. Dus eens kijken wat zij voor me kan doen. Had het bij Mira helemaal niet en bij Ediz na week 25, maar dat was nog wel te doen. Ben nu natuurlijk ook veel drukker met 2 kleine kinderen en het zal vast ook meespelen dat er niet veel tijd tussen de zwangerschappen zit.. Vanochtend werd Mira spugend wakker, nu met buikpijn op de bank.. Heel sneu! Even in de gaten houden want alles wat erin gaat spuugt ze binnen een kwartier weer uit.. Ik kreeg ineens ook buikpijn en diarree.. (Sorry voor het vieze praatje) dus misschien hebben we toch iets verkeerds gegeten... Of toch een buikgriepje. Heerst ook enorm natuurlijk... Het enige wat wij hebben gegeten wat manlief en Ediz niet hebben gegeten is vla... Maar die is nog gewoon goed enzo.. Charise hoe gaat het met jou nu? Ben je nog in het zh? Fijne dag meiden!
Jaaa Bloemmm het heerst onwijs! Beterschap daar! 3d vind ik ook leuk, maar wel duur idd. Ik ga eens kijken of ik op mn werk een mooi plaatje kan maken met 3d.
Hier geen 3d-echo ook al is het wel erg leuk. Wij willen het geld liever besteden voor wat leuks voor de kleine! Ah bah, beterschap Bloemmm! Ook voor de kleine meid.
He dames, Heb jullie topic een beetje laat gevonden geloof ik ☺️ Maar ik zou graag meeschrijven als dat mag.. Ben 23 weken zwanger van een meisje en uitgerekend op 4 mei.. Heb even een stukje terug gelezen en zag al een aantal mooie buikjes voorbij komen. Ook las ik dat sommige van jullie de baby kamer al zo goed als afhebben.. Hier is de kamer wel geverfd maar staan nog geen meubeltjes in. Hebben net de kamer wat opgeruimd en verwacht de kamer eind deze maand wel af te hebben. Hier ga ik eind maart met verlof, vind alles deze keer veel sneller gaan dan bij de eerste zwangerschap. Groetjes Michelle
Welkom MJ! Ik ben weer terug van vakantie. Vandaag weer eerste werkdag gehad. Voor het eerst sinds ik de kleine af en toe kan voelen en dat is wel gek - en leidt een beetje af - als je les staat te geven. De kinderen uit mijn klas hebben vandaag een poll ingevuld over geslacht, geboortedatum en naam. Erg leuk dat ze zo meeleven!
Mm welkom! Van welke maand is jouw dochter? In heb ook een dametje van midden 2013 en nu weer een dametje op komst 3d: ga ik niet doen, vond het leuk keer gezien te hebben maar vind het gewoon erg duur. Kamertje: de wanden worden zondag geschilderd. Gordijnen hangen al. Dus volgende week kan mijn wandtak opgehangen worden en dan moeten de meubels in elkaar gezet worden voor mijn dochter zodat haar kamertje over kan. Doel is in jan klaar zijn omdat in feb beneden alles op de schop gaat. Kleertjes wassen en alle kleine Baby's pulletjes uitzoeken doe ik in t begin van mijn verlof. Dan zet ik okk bv de box neer en zoek ik alle flesjes en dingen uit. Verlof: 1 april is mijn eerste dag Charise hoe gaat het? Bekken: ik heb ook last sinds week of 2. Ga do naar manueel. En misschien op werk overleggen over aangepaste werktijden..