Dat zou ik ook doen! Laat hem eerst maar bewijzen dat hij een goede vader kan en wil zijn voordat jij wat voor hem gaat doen.
Jeetje ikke das heftig zo'n vader :/ Goedzo, het zou niet eerlijk zijn als hij straks alleen maar wil 'knuffelen' dan kan die ook helemaal wegblijven! Hier gaat t goed. Wel al paar echte voorweeen gevoeld. Maar verder doe ik gewoon mn ding en ik zie t wel. Verwacht m nog niet hihi.. Hier straks ff naar de bouwmarkt voor de tuin, en vanmiddag komt iemand een hor voor de schuifpui opmeten en waarschijnlijk ook een zonnescherm. Binnen nu en een paar dagen gaat mijn oom nog een blokhut tuinhuisje van 2,5 bij 3 in de tuin zetten. Verkassen vanaf een andere oom, ben benieuwd of ie dat houd of dat ie toch uit elkaar valt haha.. Wat een popje liz! Zo lief! Gaat alles goed met jou? Is de kraamweek fijn?
Oh jeetje ikke.. Wat een lef heeft hij! Hoop dat ie je niet vaker gaat lastigvallen, maar wat goed van je dat je bij je besluit blijft om zijn naam niet te vermelden! Laat hem zich eerst maar eens bewijzen inderdaad!!
Babymaantje dank je ja met mij gaat alles goed en met onze prinses ook Heb alleen moeite met haar te delen met anderen die op bezoek komen om haar te zien...
Mijn buik vandaag. Morgen ben ik 36 weken. Voor mij al een mijnpaal. Vorige keer niet gehaald (doet vast een dansje)!!
Lief van jullie meiden, deze steun! En weer een mooie buik voorbij gekomen! Wie zal de derde zijn hier die gaat bevallen, iemand een voorgevoel?
Ja, ik niet . Het is hier nog zo rustig, ik heb het idee dat de kleine nog wel eventjes blijft zitten
Ik ook niet, hier ook nog rustig! Ikke ik geef je groot gelijk. Maandenlang is hij in geen velden of wegen te bekennen en nu moet t op t laatste moment ff snel aangehaald worden zodat zijn naam ook vermeld word? Nee, daar zou ik ook niet 'intrappen'. Wel vervelend meid, sterkte! Bloemmm fijn dat je vader oppast dn jij ff kunt bijslapen. Dus nog lekker onrustig bij jou! Zou wel mooi zijn als je zelf je dochter kunt brengen om te wennen op school!
Hee meiden, Ben ik ook weer even. Gisteren m'n 38 weken dansje gedaan! Ook controle bij VK gehad, en de kleine ligt ingedaald! Hoef dus niet meer direct te bellen mochten m'n vliezen breken. Verder alles in orde. Bloeddruk goed, niets aangekomen laatste week. Dus ook altijd fijn hihi. Nu maandag weer controle. Voor de lijst: 20 april controle VK Vandaag ook eindelijk m'n wandtak binnen gekregen. Dus moet nog even tape kopen om 'm op te hangen. Het weekend maar even doen. Hier af en toe gerommel, maar zakt elke keer weer af. Dus denk echt dat de kleine man nog wel even prima zit. Ikke, jeetje zeg wat een kerel. Groot gelijk hoor dat je het kaartje zo laat. Ik snap dat soort mannen echt niet hoor. Hoop voor je dochter dat ie zichzelf alsnog anders gaat bewijzen. Maar anders kan je zo iemand beter kwijt dan rijk zijn. Ben echt benieuwd wanneer de volgende baby zich gaat melden in dit clubje.
Voor als je nog jurkjes, topjes, lingerie of accessoires nodig hebt voor als je bv gaat geven: Boobs-'n-Burps
vandaag maar even plantjes gehaald om de tuin nog wat vrolijker te maken. maandag komen ze de achtertuin straten. straks even eten koken. erwten met wortels aardappels en sateburger wasje doen en even gezichtmaskertje en epileren. ik zie er niet uit kleine ligt lekker met hoofdje te duwen op mijn blaas lekker!!
Pff ik zat vanmiddag aan tafel , wil ik opstaan kreeg me toch ineens een steek/kramp rondom m'n navel zeg maar.. Duurde ook wel even voor ik weer rechtop kon staan, zou dit een wee geweest kunnen zijn? Heb ook al de hele dag steken naar beneden met lopen, misschien voortekens lastig dag ik niet weet wat ik kan verwachten/voelen , maar aangezien een aantal van jullie meer ervaring hebben dacht ik ik vraag eens
Ik zag weer goede berichten over controles En mooie buiken @Linnii: Kan misschien te maken hebben met indalen? Ik weet het verder ook niet, ben ook geen ervaringsdeskundige...
Jeetje wat een vent Ikke! Terecht dat je hem er niet op zet idd, eerst zichzelf maar is bewijzen! Oehh Bloemmm, spannend! Hoop voor je dat je na morgen bevalt Lini: geen idee! Miss het indalen idd? Buikjes: mooi hoor meiden! Charise: fijn weer een goede controle Andere: sorry vergeten... Hier voel k me echt niet fit vandaag. Heb wel heerlijk geslapen. Verder weer enorme koppijn en heb de hele tijd last van mn buik, voelt alsof ik moet poepen/diarree heb maar heb al gepoept en heb ook zeker geen diarree.. Ben ook super verkouden dus (weer) een klein griepje denk ik! Verder alles nog rustig hier dus ik Ben ook zeker niet de volgende!
Vandaag bij de vk geweest. Bleoddruk was weer netjes en de kleine ligt al heel erg diep. Vk dacht dat de kleine nog wel even binnen zou blijven zitten want hij heeft het veel te goed bij mij in de buik @ Linnii. Ik denk niet dat het wee was. Een wee komt heel langzaam opzetten, heeft een hoogtepunt en zakt daarna weer af. Mss een soort kramp in je banden/spieren of het indalen?
@ lini nee denk ook geen wee.weeen komen wat vaker voor achter elkaar. meestal niet 1 x. een wee duurt gemiddeld een minuut a anderhalf en bouwt op en zakt geleidelijk weer af. ( verschilt ook wel per persoon ) als je een wee hebt herken je deze meestal wel. is echt een ander soort pijn. ik denk eerder dat je door het opstaan even een verkeerde beweging maakte waardoor je even een pijn kreeg. hier weleens als mijn zoontje ineens een onverwachte beweging maakt waardoor ik ineens plots in moet grijpen. dan is mijn reatie soms ook iet te fel waardoor ik daartna even kramp krijg,
hier nu paar uurtjes mentruatiegevoel onder in buik. dus rommelt nog steeds. ( het zijn nu enkel geen regelmatige voorweeen ) maar gewoon niet zon lekker gevoel.
Ja indalen dacht ik ook maar dat is hij al helemaal, volgens de vk ligt ie helemaal vast, of kun je daar toch nog last van hebben, misschien draaide die z'n hoofdje haha😁 Ergens wel heel nieuwschierig naar de weeën maar ook weer heel eng..