1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Oh ja... Om niet onopgemerkt voorbij te laten gaan....

37 weke dansje !!!! <3

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat spannend zeg! Binnenkort heb je gewoon een datum! Zou fijn zijn als hij zelf komt.

Heeeeeeel herkenbaar die nesteldrang! Fijn dat de ctg goed was!

Jij vind het ook nog wel best geloof ik he? Ben benieuwd! :D

Spannend meis! Ook jij hebt binnenkort een datum!

Wat vervelend zeg! Hoe voel je je nu?

Wat balen meis :(. Ook van de koortslip!!

Fijn fijn :D

Fijn dat de voorlichting boeiend was! Heerlijk dat je nog zo goed slaapt, lekker van genieten hoor! Veel plezier op je (oude) werk :D

Mooooi!

Oh nee, dan moet de baby nog wel even blijven zitten hoor! Zou wat zijn!
    Hier geen last van een droge mond..

Gelukkig was je controle goed!

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Viel reuze mee! Dacht dat ik het er enorm moeilijk mee zou hebben, maar ze is er zo enorm aan toe en had er zon zin in. Ze ging echt huppelend "Wat is het vandaag een mooie dag" zei ze de hele tijd haha.. Dus ik gun het haar! Ben super blij voor dr dat het nu eindelijk zover is.

Kan me voorstellen dat je liever hebt dat het vanzelf begint!

Fijn een goede nacht! Veel plezier en succes met rommelen in huis dit weekend!

Vervelend dat jullie beide zo verkouden zijn! Hopelijk snel beter.

Jeej! 37 weken!

@Ikke: Jeetje lees je verhaal over de vader van je kind nu pas. Goed van je dat je hem alsnog niet noemt op het geboortekaartje, eerst maar eens zichzelf bewijzen zeg! Wat een vent..... Vind het heel moedig van je dat je het alleen doet!

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ben weer bij! Even verder met mijn strijkje!
    Tis echt enorm rustig hier haha.. Hij trappelt er wel gezellig op los! Heeft het nog goed bij me denk hihi.

5. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Bloemmm fijn meid dat je je dochter zelf kon brengen!!

Babymaantje mooie buik!

Veense fijn dat je een goed gesprek over de kraamzorg hebt gehad! Lekker rustig weekend!

Waaghals t ziet er idd niet uit dat geschuifel, als ik al ergens nog kom verdraaien mensen hun nek bijna om me na te staren, alsof ze nog nooit een zwangere gezien hebben die langzaam loopt.
    Tja hoe doe ik t met vijf kids thuis en een bekken die naar z'n grootje is (zo voelt t), gewoon héél rustig aan ;) voel me soms net een slak.
    Maar goed, nog eventjes!!

6. veense

veense Niet meer actief

Proefdruk geboortekaartje is mooi geworden, helemaal zelf ontworpen dus uniek en met prominente rol voor dochter. Enveloppen mee gekregen dus kan dit weekend aan de gang!
    Geboortesticker voor op het raam is ook net bezorgd, het komt wel echt dichterbij zo...

7. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Wat een boel geklets hier door de dag haha!
    @bloemm wat fijn dat je dochter het zo naar dr zin had en zo blij was! ook heel fijn dat de greumel nog even is blijven zitten tot vandaag! Ben nu wel heel benieuwd wanneer die wel komt haha!

@veense wat leuk dat je geboortekaartje af is! Speciaal als je m zelf ontworpen hebt! :)

@mmd86: Spannend dat je misschien binnenkort al een datum hebt! Kan me ook wel voorstellen dat je liever hebt dat ie vanzelf komt ipv inleiden.. Wellicht kun je nog iets met ze afspreken dat ze later inleiden dan gepland?

hier ook bijeenkomst gehad voor borstvoeding. Was inderdaad erg interessant om sommige dingen alvast van te voren te weten. Al zal het meeste nog wel op het moment zelf vertelt worden door de kraamzorg denk ik ! maar voelt goed om er toch al mee bezig te zijn :)
    Vandaag de hele dag al bezig met mn geliefde vriend, de belastingdienst. Ben zzp-er en moet dus zelf btw aangifte en inkomensbelastingaangiftes doen ... Blegh.. 100 bonnetjes invoeren en opbergen etc.. Gelukkig niks beters te doen met dit weer haha!

Maar !! Het is klaar !! Alles is gedaan :) he he... Nu maar even door het huis heen, want tis beetje blijven liggen afgelopen dagen.
    Vind het maar knap hoor, hoe jullie vrouwen met kinderen dit allemaal doen in deze periode! Ik heb soms echt geen puf .... laat staan als je nog een kind moet verzorgen en bezig houden ! Respect !

Ik heb trouwens vanochtend ergens gelezen dat uit een wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat een zwangerschap (gemiddeld genomen over 7000 vrouwen) 268 dagen duurt! Oftewel 38 weken en 2 dagen! Haha, vind ik leuk uitgangspunt dat ik nog maar een week hoef ! ;)

Nou geniet nog even van het weer dames als het kan ! En sorry voor de rest die ik vergeten ben !

8. werveltje

werveltje Niet meer actief

Fijn Bloemmm dat je dochter er zoveel zin in had. Hoe heeft ze het gehad?

@Maantje: Goed bezig geweest!! Fijn dat het werk af is, heb je nu weer tijd voor leuke dingen :)
    Nou als de voorspelling van het onderzoek uitkomt.... oehhhh dan zijn we er al bijna;)

@Veense: Altijd leuk he zo'n proefdruk! Ik ben ook erg blij met ons geboortekaartje. Over een paar weken zal ik hem showen ;)

Ik heb ook echt respect voor de dames die al kinderen hebben hier! Echt knap hoor hoe jullie alles combineren :)

@zwangernr6: Doe lekker rustig aan jij ;)

9. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Dankje werveltje, komt goed ;)

Veense leuk dat het kaartje naar je zin is!

Maantje fijn dat de bv voorlichting interessant was. En goed gevoel dat je de aangifte gedaan hebt nu!

Hihi 38.2 weken, dan hoef ik ook nog maar n week :D

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zooo, tijd om te genieten van de avond! Heerlijk weekend, manlief is ook vrij dit weekend. Hij hoopt dat de baby zich dit weekend aandient, woensdag gaat namelijk officieel zijn vakantie in, maar dan heeft hij ma en di ook vrij dus langer vakantie. Anders blijft ie doorwerken tot de baby geboren wordt haha! In totaal is ie sowieso 4 weken thuis en we kunnen het altijd nog naar 6 weken verlengen. Heerlijk dus! Kijk er erg naar uit, met zn allen thuis.

Ben benieuwd wanneer hij geboren wordt :D

Ga zo douchen, lekkere dingetjes voor bij de thee zoeken en dan kom ik niet meer van de bank vanavond :D

11. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hihi weer een rustig dagje dus in babyland. ;)
    Wel grappig dat het eigenlijk elk moment kan gebeuren dat er een baby komt terwijl we officieel een 1-15 mei topic zijn.

Grappig dat 38+2 weken dus het meeste voorkomt. Dan mag die kleine van mij wel opschieten als ik dat nog moet halen. :p
    Maar hier ook nog een lekker actief mannetje in de buik die het volgens mij allemaal wel prima vind daar binnen.
    Nog 8 dagen tot de voor mij voorspelde datum :p

Bloemmm, wat fijn dat je Mira zelf hebt kunnen brengen. Heeft ze het leuk gehad?

Waaghals, vervelend zeg van je bekken. Hier ook soms eigenwijs en vanalles doen, heb dan ook vaak spijt de dag daarna. Het is een lekker gevoel dat het dan gebeurd is, behalve lichamelijk haha.

Zwangernr6, jij ook al zo'n last van je bekken. Ja je bent soms net een wandelende attractie dan he.. pfff.

Sprankel, hoop dat je komende nacht goed kunt slapen met je slaaptablet.

Veense, fijn dat je goed gesprek hebt gehad met kraamzorg, en dat het geboortekaartje helemaal naar wens is. Gelukkig maar.

Maantje, wat een gedoe met belastingdienst dus, maar het is weer gebeurd. Toch ook wel fijn.

Uhm... verder weet ik even niet meer wie er wat gezegd had hihi.

Fijne avond allemaal meiden! Xx

12. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Vandaag inwendig onderzoek gehad. Zat nog potdicht dus inleiden zou een lang verhaal worden. Omdat waardes afgelopen drie dagen goed waren en t kind wel groot is maar niet extreem willen ze t nog een weekje aankijken. Okeee dat had ik niet verwacht, even switchen.. Maar een natuurlijke bevalling heeft zeker mijn voorkeur! Dus hopelijk kont er deze week alsnog uit zichzelf beweging in..

13. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Nee idd lana, wanneer het potdicht zit, is het niet fijn om in te leiden.. Bij mij kijken ze donderdag in het zkh, maar als het nog zo dicht zit zal het mijn keuze ook niet zijn! Zal duimen dat jouw ukkie zich deze week nog meldt :) xxx

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Charise bij hoeveel weken was je de vorige keer bevallen?

Lana 'jammer' dat je nog potdicht zit. Kan me voorstellen dat het even omschakelen is. Zou indd ook willen dat het op de natuurlijke manier begint.. Hopelijk is dat het geval en hoef je niet ingeleid te worden.

15. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Weer geen babys!! Ze maken het spannend zeg! Eigenwijze kindjes ;) maar groot gelijk dat ze gewoon wachten tot mei!

Heb wel alles gelezen, verdeeld over de dag, dus heel veel is er niet blijven hangen....

Hier iig vanmorgen rondje ziekenhuis gehad, controle, opname gesprek met de vk en met de anastesisth gesproken. Ben 'goed gekeurd' voor de ks:D wel weer spannend zo! Aftellen is ook echt begonnen nu.

fijn weekend allemaal!

16. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Bloemmm, wat fijn dat je Mira zelf nog naar school hebt kunnen brengen! Heb je nu ook zoiets van 'nu mag hij wel komen' of wil je alsnog de 40 weken halen?

Maantje, wat ben ik blij dat de accountant op mijn werk mijn belasting doet! Fijn dat alles nu klaar is :)

Lana, hoop dat het binnen een week vanzelf begint dan! Inleiding lijkt mij geen pretje haha.

En ik duik zo lekker mijn bedje in. Fijne avond meiden!

17. zondag14

zondag14 Actief lid

22 jul 2014
    246
    46
    28
    Vrouw
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Ik heb vandaag mijn vluchtkoffertje gepakt. Heb daar nog wel een vraagje over: is het echt een waanzinnig plan om een zwangerschapsbroek mee te nemen? Ik lees overal over joggingbroeken en jurkjes. Heb daar natuurlijk geen ervaring mee, maar voel me zo lomp in een joggingbroek. Zit een soepel spijkerbroekkie echt niet lekker?

18. NowComplete

NowComplete Actief lid

9 sep 2014
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ladies en babies! Iedereen weer een rustige nacht gehad?
    Hier nog niks aan de hand. Donderdag wel een uur of twee behoorlijk indalingsweeen gehad (denk ik). En nu is meneer weer zijn gezellige beweeglijke zelf alleen iets lager in buik zo lijkt.

Vandaag de box opzetten!! Helemaal zin in. Misschien ook maar de kleertjes gaan wassen.....ik kan gewoon niet geloven dat in minder dan een maand ik weer een klein mannetje in mijn armen heb liggen. &#10084;&#65039;&#10084;&#65039;&#10084;&#65039; Kan er gewoon lekkere kriebels van in mijn buik krijgen.

Iedereen een heerlijk weekend gewenst en wie weet komen er toch al een paar kleintjes bij!

19. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Ik vond een zwangerschapsbroek na mijn knip echt niet lekker zitten. Een joggingsbroek zat voor mij veel beter. Maar waarom neem je niet een zwangerschapsbroek en een joggingsbroek mee? Dan kun je gewoon je zwangerschapsbroek proberen en als dat niet wil de joggingsbroek aandoen. Ook prima toch?

20. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    BIB. De kleine zit nog heerlijk in mijn buik

@ Zazou. Fijn dat je helemaal goedgekeurd bent voor de keizersnede. Heb je al een datum of komt dat later?

@ Lana. Ik duim voor je mee dat het al eerder al zichzelf begint

@ NowComplete. Leuk he, de box opzetten en de kleertjes wassen. Ik vond het daardoor nog wat dichterbij komen en kreeg nog meer de babykriebels :)

Ik ga vanochtend naar de kapper. Was echt hoog nodig en vind het wel fijn dat ik dan nog even geknipt ben voor de bevalling. Na de bevalling heb ik er toch een tijdlang geen zin in om heen te gaan.

Leuk onderzoek over de gemiddelde bevallingsdatum ( van 38 weken en 2 dagen). Ik geloof alleen dat mijn mannetje nog nooit van dat onderzoek gehoord heeft ;) :D Die zit schijnbaar nog wel lekker in mijn buik :D

Deel Deze Pagina