1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Haha mijn uk helpt aan de plus kant van het onderzoek om de vroeggeboorten op t gemiddelde te krijgen van 38.2 want er is ook vandaag totaal geen aanstalten. Ook niet gek met gisteren nog een prachtig mooi lange baarmoedermond haha. Dus Oh gek opkijken als ik die 38.2 ga redden als bevallings datum. Hoeft van mij eigenlijk ook niet hoor! Volgende week dan weer onderzoek maar als t nog steeds dicht zit dan, laat mijn dan maar gewoon bevallen in de week van 1 mei. It s fine by my als uk t nog fijn heeft bij mij, heb ik t nog fijn met uk
    Naja

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier ook nog steeds baby in de buik :D weer super goed geslapen. Week 37 was echt een rommelweek, maar nu heb ik echt niets meer gewoon! Grappig haha.

Goedemorgen meiden!

Zondag, ik zou ook beide meenemen. Dan kan je op dat moment kiezen. Bij Mira kon ik alleen maar een joggingsbroek aan door de knip. Bij Ediz had ik op dag 2 al leuke broeken of leggings aan.

Beitsche, lekker even naar de kapper! Moet ik eigenlijk ook doen.. Maar heb zo geen zin :p

38 weken en 2 dagen onderzoek, nou misschien hoort de baby het en doet ie mee aan dit onderzoek hahaha!

Mellie, het maakt me echt niet uit. Van mij mag hij nu komen, maar als ie niet komt vind ik het ook prima. Voel me goed, trek het zeker nog wel 1,5 week. Weet niet of ik het na week 40 nog steeds grappig vind hahaa

NowComplete, veel plezier met de box!

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik had dit bij Ediz. Zat op 37+1 nog potdicht. Hij zat ook nog erg hoog zoals bij jou. Hij is toch echt met 37+4 geboren!

4. werveltje

werveltje Niet meer actief

Weer een rustige nacht dus ;)

@Lana: Balen zeg dat alles nog dicht zit, hoop dat het uit zichzelf komt dan :) Snap dat je even moet omschakelen inderdaad. Nieuwe week, nieuwe kansen ;)

@Zazou: Fijn dat je bent goedgekeurd!! Voor jou is het aftellen, jij weet gewoon de datum al :D

Spannend hoor!!

@Nowcomplete: Lekker toch, al dat gerommel in huis. Ik heb gister de laatste kleertjes en spullen gewassen. Ik mocht gister op mijn werk nog het een en ander uitzoeken wat iemand voor me had meegenomen, dus heb daar nog wat leuke dingen uitgevist :D

@Jessica? Heb ik iets gemist? Is er toch een baby geboren?

@Beitsche: JA ik moet ook nog even naar de kapper voor ik ga bevallen, volgende week maar eens doen!

@38+2: Ben benieuwd hoe lang de kleine meid blijft zitten bij me. Volgens mij vindt ze het nog wel best!

@potdicht: Kan dus snel gaan als ik dit zo lees....

Hier alles rustig! Lekker geslapen en klaar voor een nieuwe dag ;) Nog niet echt plannen, dus alles mag en niks moet :D

5. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Good morning!!

Hier weer een vervelende nacht gehad met veel pijnlijke voorweeen. Moest echt weer 2pcm pakken en een warme kruik tegen mijn rug houden. Ik denk wel dat het komt omdat ik gisteren druk ben geweest. Met souders naar Action en Lidl geweest, mijn kleine man ging ook mee. Bijna 3uur bezig geweest met de boodschappen :$. S'ochtends had ik al het huis aan kant gemaakt en gister-avond nog vrienden over de vloer gehad die bleven eten. Ik had een grote pan spaghetti gemaakt, dus wel makkelijk op zich. Was helemaal gebroken toen ze rond 21:00uur naar huis gingen.

Fijn dat er nog zoveel baby's bij de mama's in de buik zitten. Ben wel nieuwsgierig of we allemaal een beetje gelijk krijgen met de voorspellingen. Ik ben dan zelf volgend weekend aan de beurt :p.

Nog plannen voor vandaag meiden??

6. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    Je bent dan niet de enige die wat gemist heeft :$:$:$???

7. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Ik heb ook iets gemist dan! Ben nieuwsgierig!!!

Ik heb ook meerdere broeken in mijn vluchttas. Kan ik alle kanten op. Ws mag ik gelijk naar huis. Hoe snel na je bevalling mag je eigenlijk naar huis als je zonder complicaties in t zkh bevalt??

Tot voor kort kon ik precies voelen hoe de baby ligt maar sinds gisteren voel ik m overal in mijn buik schoppen en porren. Herkennen jullie dat?

Verder weer eens een goeie nacht gehad!!

8. werveltje

werveltje Niet meer actief

Gaat denk ik over Smaaltje dan? Misschien vanwege haar hoge bloeddruk? Misschien dat het in de groepsapp besproken is, maar daar zit ik niet in.
    Ik denk dat we het in de loop van de dag wel horen ;)

9. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Goedemorgen!!

Joggingsbroek: haha ja ik voel me daar ook lomp in... in t ziekenhuisbed maakt t me niet uit, maar als ik naar huis ga had ik meestal een legging aan met een jurkje. Spijkerbroeken kon ik echt niet hebben, maar dat had misschien ook meer met de plek van de keizersnede te maken. heb je geen broek van een iets zachtere stof als spijker?

Datum: ja ik heb de datum hoor! Al een paar weken. Zal hem even in de club vermelden ;)

Hier vandaag verder met alle laatste klusjes. Gordijnen korter maken van de.meidenkamer, speelgoed uitzoeken voor box en de rest van de kids. Wassen strijken en de hele reutemeteut.

Fijne dag meiden!

10. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Spannend zazou!!!!

11. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Pfff wat een rotnacht, maar niet omdat mijn lichaam niet mee wil werken. Wij wonen een paar huizen van een grote pub vandaan en onze slaapkamer zit aan de straatkant. Normaal slaap ik overal doorheen maar rond 1 uur werd ik wakker van een jongedame die er achter kwam dat haar vriend net was vreemdgegaan en dikke ruzie. Moest politie bij komen. Wat kon ze schreeuwen zeg! Vlak onder ons raam. Uiteindelijk was het weer rustig en om 3 uur besloot er een groep keukenwijven een half uur te gillen en schreeuwen zonder reden. Ben blij dat de kinderkamer helemaal aan de andere kant zit. Maargoed. Ochtendhumeur dus :) Gelukkig ben ik een stadsmens haha.

Ben benieuwd of er nog babies gaan komen dit weekend! :D

12. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

goedemorge.hier op de slaappil in coma gelegen. hij werkte wel heeeeel erg goed. nadeel was dat ik hem vrij laat nam en dus nu nog last van heb. hij werkt 12 tot 24 uur. voel me een beetje stonded en down.
    alles doet nu ook lekker zeer ( gewrichten dan ) buik voelt heel soepen en ontspannen. dus weeen zijn weg.
    had gehoopt dat ze door zouden gaan zetten zoals vk vertelde omdat mijn lichaam zou ontspannen.

ik zit nu nog met knijpende ogen om mezelf wakker te houden.
    het is absoluut geen pilletje wat ik moet nemen als zoonlief er is.

( ik heb dit pilletje vorige x gehad toen ik weeen had en toen werd mijn zoontje geboren. alleen in combi met weeeen was het wel heftig ) maar werkte wel.

13. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Wat voor slaappil heb je gehad?

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen,

Hier ook alles nog rustig.

Bloemmm, bij Sophia begon het 's nachts toen ik net 39+1 was en ben bevallen 's nachts met 39+2.

Over smaaltje, weet niet of ze wil dat t hier openbaar op zp staat, maar ze heeft indd in de app wat verteld. Maar ja ze zei ook dat niemand eigenlijk wist hoe en wat dus zou beetje lullig zijn als ik t straks hier schrijf en er leest een bekende mee bijv.

Wij vandaag even tape voor de wandtak kopen. En boodschapjes doen. Ook maar eens beschuiten en muisjes kopen enzo haha.
    Denk dat ik toch ook t wiegje maar eens op ga maken.
    En heb beddengoed voor ledikant ook nog niet gewassen. Miss dat ik dat van de week ook vast ga doen.

Fijne dag meiden! Xx

15. Schilderijtje

temazepam . maar volgens mij word die niet eens als heftig ervaren door de meeste. blijkbaar reageer ik er beetje te goed op

16. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    Die had ik ook gekregen. Ik werd er elk uur wakker van juist. Zo zie je maar dat iedereen anders reageert!!

17. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Temazepam gebruik ik ook wel eens als ik nachtdienst heb en niet kan slapen. Is een inslapen die ongeveer 3 uurtjes werkt. Maar dan reageer jij er idd heftig op. Miss tijd voor een sterk bakkie koffie??

18. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Bericht op verzoek verwijderd.

19. Schilderijtje

staat in bijsluiter bij mij 12 tot 24 uur werkzaam.
    het is net als oxazepam die werkt bij mij ook altijd veelste sterk. daar hoef ik ook maar een halfje van te nemen. een hele word ik al naar van.
    gelukkig gebruik ik ze zelden;)
    dat de temazepam zo goed werkte zal ook wel gekomen zijn doordat ik ook echt uitgeput was.

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik weet het ook niet hoor. Miss vind ze t geen probleem. Maar dacht ik neem t risico maar niet hihi.

Deel Deze Pagina