Hou ff op, nog maar 27 dagen en ik ben 39 Gaaf Jess, kampioen! Zo grappig, ik denk bij Taurus altijd aan al die kleine ukkies die ik al bijna 3 jaar bij de toernooien zie Hier weer heerlijk geslapen, mijn lichaam pakt echt even rust nu dochter op kamp is. Hier rommelt er niets behalve af en toe een harde buik. Ingedaald is is ie al volledig en vast, wel een gek idee dat ie gerust wekenlang op de kop ligt in mijn buik Vandaag even de laatste babywas strijken, mijn rug wilde echt niet meer gisterenavond, alles in de kast opruimen en het bedje opmaken. Vanmiddag dochter weer ophalen met een nieuwe lading was (en drukte), tot die tijd nog even genieten van de rust... Gisteren zijn we even samen uit eten geweest, om 17 uur al, dus daarna hadden we nog een heerlijk lange luieravond op de bank voor de tv, zonder dat ik tussendoor iemand naar bed moest brengen ofzo, best relaxed. Wij hebben nooit een oppas, ook nooit nodig, dus moeten het echt hebben van dit soort weekendjes. Jammer alleen dat de leeftijden zo uit elkaar lopen dat ze dit soort dingen niet samen gaan doen, alhoewel dochter tegen de tijd dat haar broertje mee mag, wel mee wil als leiding.
Nou dames, ik(3butterflies) lees nog steeds regelmatig mee zoals jullie vast wel gezien hebben bij de online bezoekers. Het gaat gelukkig nog goed hier. Nu bijna 10 weken onderweg terwijl we vorige keren de 7 weken niet goed doorkwamen (muv ons overleden zoontje dan). Ik heb veel steun aan het idee dat we weer in verwachting zijn, zeker nu de uitgerekende datum van 3 mei er aan komt. Vind het fijn om te lezen dat de ukkies lekker lang en veilig bij mama in de buik blijven en dat het goed gaat met jullie. Nog maximaal 4 weken en dan zijn jullie allemaal (weer) mama <3
Hier ook een rustige zondag voor de boeg, heerlijk! Komende dagen ook prachtig weer, zin in!! Ook weer goed geslapen en totaal geen last van krampen of voorweeen. Voel me net als bloemmm, ook niet hoogzwanger☺️ Maar voor diegene die wel last hebben van rommelende buiken en slapeloosheid, balen... Hopen dan maar dat t doorzet!
@ zwangernr6 en mir1984. Vervelend zeg al die voorweeen. Hopelijk houden ze of op of zetten ze door. @ Jess. Super zeg, kampioen! @ werveltje. Ik wordt half mei 30. @ Veense. Lekker zeg, zo'n weekendje zonder dochter. En zo te horen genieten jullie er heerlijk van. Vandaag 39 weken! Ik vind het nu toch wel heel erg spannend worden. Mijn beide kinderen kwamen rond de 40 weken, dus als dat nu ook zo is worden wij over een week al (weer) papa en mama Ik doe vandaag lekker rustig aan. Ben niet helemaal fit. Wat licht misselijk, moe en wat last van de buik ( lichte menstruatiepijn). Straks misschien maar even slapen of even in bad. Mss dat dat helpt
Vervelend al die voorweeën meiden . Hopelijk zet het of snel door of gaat het weg hoor! Niet leuk al die onzekerheid. Lekker uitrusten Beitsche! Spannend he, een week klinkt zooo kort! Ik word over een maand 26 Wij hebben heerlijk ontbeten. Manlief is de kindjes aan het wassen, daarna ga ik een lange douche nemen. Heerlijk zo'n dagje niets doen!
Wat hebben we veel jarigen in mei dan!! Bloemmm, Jess, Beitsche, Veense, ik Zijn er nog meer dames jarig in mei? @Beitsche: Spannend ja dat je binnen nu en een week je kleine kan hebben!!
Krijgen we in ieder geval allemaal een mooi cadeau rond onze verjaardag! Wel voor die tijd hoop ik, heb geen zin om 9 dagen overtijd te lopen en dan na de meivakantie als dochter weer naar school moet pas te bevallen...
Hier ook nog alles rustig. Ook geen voorweeen oid. Dus ben echt benieuwd haha. Grappig zoveel jarigen. Ik ben 3 juni jarig, dan word ik 28. Vandaag ook een beetje een rustig dagje denk ik. Mijn man wil iets gaan doen, maar doet dan allemaal suggesties dat ik denk van halloooo ik ben hoogzwanger hoor. Dat zie ik niet meer zitten. Haha. Morgenmiddag weer controle VK. Ben benieuwd. Hoewel t over t algemeen niet echt iets voorsteld natuurlijk. Fijne dag meiden.
Ben zo benieuwd of ik op mijn verjaardag ga bevallen. Zou me niks meer verbazen nu. Mijn dochter is opvallend mak en lief aan t tv kijken. Heb alle verjaardag spullen klaar kunnen zetten en nu al half uur chillen op de bank. Fijn
Hier ook weer even een zwaai van mij, Vervelend die voor weeen bij een paar! Hier nog redelijk rustig, wel wat lichte menstruatiepijntjes maar das al een paar dagen. Gister ook ver gewandeld dus daar had ik waarschijnlijk ook wat last van. Fijne dag allemaal!
Haha Charise, ik kan ook echt niet veel meer! Daarom ben ik altijd blij als mijn vader of man iets leuks met de kids gaan doen, vind het anders zo sneu voor ze. Hebben jullie dat ook? Dat cocoonen? Vind het heerlijk thuis, terwijl ik normaal (vooral met dit soort weer) het liefst hele dagen buiten ben, buiten eet en lunch etc. Haha.. Vind het wel opmerkelijk dat ik nu juist graag dingetjes in huis doe en liever thuis blijf. Leuk zo al die verjaardagen ja!
Hoi meiden Zie dat de baby's nog allemaal goed zitten Balen voor iedereen met voorweeen. Nog even en alle baby's kome eraan Ons meiske is nog steeds een droom van een baby... Eten slapen eten slapen -) moeten haar zelf wakker maken om te eten... Morgen begint school opnieuw voor onze twee andere dochters ben benieuwd hoe stresserend de ochtend dan verloopt haha tot nu toe alles op ons gemakje kunnen doen en dan nu plots op tijd staan haha komt wel goed Fijne namiddag nog iedereen
cocoonen herken ik niet bloem meer omdat ik thuis juist gek word. het idee dat ik opgesloten zit en alles op me af komt. mijn zoontje is ook echt een buitenkindje en word ook rumoerig binnen dus voor mij is het lekkerst om even ertussen uit te gaan. ( bijv een bakkie bij iemand doen, of met moeders ergens naartoe ) maarja ook ik kan niet zo heel veel meer ik vind het wel fijn dat nu na die slaappil de weeen weg zijn gegaan. heb wel wat mentruatiekrampjes maar dat stelt niet zoveel voor in vergelijking. gisteren voor het eerst intiem sinds positieve test geweest met manlief nu kon het een xtje. maarja echt lekker niet echt.. hihi. maar schijnt wel te werken om baarmoedermond week en zacht te maken. alhoewel dat bij zoonlief nooit heeft geholpen voetreflex nu ook 2x gehad. mischien dat dat ook heeft gezorgd dat mijn lichaam tot rust is gekomen. schijnt energie te geven en pijntjes te verminderen.
klinkt als echt genieten meis!!! heerlijk ik heb dat nooit gekend met mijn zoontje. ben na de bavalling in depressie belanden mijn kindje heeft de eerste 4 maanden alleen maar gehuild gehuild gehuild. ik hoop nu wel van mijn kraamperiode te kunnen genieten geniet van je kleine wonder!
Heerlijk dat cocoonen inderdaad, ben t liefst in huis/tuin bezig! Gister de hele dag met n vriendin in de stad geweest, heel gezellig maar voelde t wel vanochtend toen ik wakker werd, lijkt wel of in bont en blauw ben geschopt van onder... Verder nog helemaal NERGENS last van, behalve een drukke baby maar dat is al bijna 9maanden zo dus ben bang dat ik mijn voorspelde datum van morgen moet opschuiven, vrijdag heeft m'n broer de opening van z'n zaak daar wil ik eigenlijk wel naar toe, met of zonder baby, zal je net zien dat ik dan lig te puffen.. Morgen naar de vk eens kijken of ze het al aandurft te voelen, zal wel nog potdicht zitten Ik ga eens verder met m'n nesteldrangklusjes, Fijne zondag meiden!
Bizar dat het zo wisselt bij iedereen, sommigen al zo aan het rommelen en anderen zonder klachten. Ik ben nog in de waan dat ik voorlopig niet beval, dus onderneem nog vanalles. Haha maar ben ook nog goed mobiel en mijn buik vind ik vrij bescheiden voor bijna uitgerekend. Wat leuk al die jarigen en straks kindjes! Haha ik haal mijn verjaardag niet als bevaldatum, dan ben ik 24 dagen overtijd Ja zou bijzonder zijn Lana, op je verjaardag! We horen het wel Ik ga morgen weer verder met mn nesteldrang. Vriend is aan het verven, we hadden een muur met graffitischildering, maar die gaan we even wit maken. Willen het huis te koop gaan zetten, denk dat het beter verkoopt met normale muren. Geniet nog even van deze zondag!
Ja hier ook aan het cocoonen hoor. Vind t wel prima zo thuis. En indd ben ook blij als man haar meeneemt om wat te doen. Als ie veel werkt vind ik t ook sneu voor haar. Hele dagen thuis met mij. Zou haar dan af en toe dagje naar gastouder kunnen doen maar aan de andere kant wil ik ook juist genieten van de dagen die ik nog alleen met haar heb. Hier trouwens de wandtak opgehangen, ben er superblij mee!! Ga zo even met dochter de tuin in en even wat kweekzaadjes in potjes doen.