Hier ook al een uur wakker. De vaatwasser staan uitruimen hahaha als ik dan toch wakker ben kan ik mezelf maar beter nuttig maken. Nu slaap poging ondernemen
Hier geslapen als een roosje! Loos alarm haha.. Blijft toch spannend als er ineens van alles gebeurd in je buik! Oeff! Weer wat slapeloosheid onder ons lees ik?? Balen!! Alle baby's nog veilig in onze buikies dames?
Balen van het slecht slapen meiden!! Hebben jullie daarna nog kunnen slapen? Hier goed geslapen, 2x wakker om te plassen naar daar ben ik al een tijd gewend aan haha.. Vind dat niet zo erg meer. Slaap daarna weer verder gelukkig. Zo dochterlief naar de psz brengen en een rustig ochtendje houden.
Hier BIB Balen zeg dat sommigen niet zo goed kunnen slapen Hier wel redelijk geslapen. Wel vaak wakker, maar daarna gellukig elke keer weer verder kunnen slapen. Zometeen dochter naar school brengen en zoon naar oppas. Ga ik even war in huis doen en daarna is het me-time. Heerlijk. Het kan nu nog. En vanmiddag naar de verloskundige. Wat een prachtig weer is het toch steeds. Wel super dat we nu lekker verlof hebben en er heerlijk van kunnen genieten.
Nouja, had t niet erg gevonden werveltje! Maar hij zit zo nog prima, onze kanjer hihi vandaag maar weer genieten van t weer!
Hier ook goed geslapen! Wij zitten eraan te dnken onze kids een dagje van school te houden als de baby is geboren. Maar ja... Ze zijn leerplichtig... Zijn er hier meer die dat doen?
@MissSmit Ik werk zelf in het onderwijs en volgens mij zullen de meeste scholen er geen groot probleem van maken. Het hangt een beetje af van hoe 'streng' de school daarin is. Als de kinderen 's nachts eruit zijn geweest om de baby voor het eerst te zien zijn ze in de klas toch niet zoveel waard. Dan zou ik ze gewoon ziek melden als ik jou was. Als je verder niet het type bent dat je kinderen makkelijk thuis houdt, is dat waarschijnlijk geen probleem.
Miss Smit, ik kan mij niet voorstellen dat een school daar moeilijk over doet, ik zal het even met de leraren bespreken! Ik denk dat ik het ook doe, namelijk!
Goedemorgen. Hier weer een avond/nacht vol weeen en baby nog lekker in de buik. Weer geen oog dicht gedaan dus
Mira is dan wel niet leerplichtig, maar ze blijft absoluut thuis de dag dat haar broertje geboren is. Vind dat voor haarzelf ook fijn, even rustig kennis maken en wennen aan de nieuwe situatie. Denk dat een school daar geen probleem over zou maken hoor. Even bespreken anders?
Zou het even op school bespreken, maar ik denk dat de meeste scholen er niet moeilijk over doen. @zwangernr6: Ahhhhh wat balen zeg! Laat het dan maar doorzetten he! Hoop dat niet lang meer duurt voor je
Zoveel gerommel en nog steeds geen babies? Wat is dat toch? Hier een slechte nacht gehad. Mijn buik was keihard en had het gevoel alsof ik ongesteld moest worden. En nu is het weer rustig haha. Meh.
Kan je dat niet nu al even overleggen met de meester of juf? Dan zal t wel kunnen toch? Ik word net weer wakker. Mijn man doet dochterlief, die iok pas 8 u wakker werd, en die brengt haar zo naar oma. Ik ga alleen boven even schoonmaken, wat boodschapjes doen en vader lekker heeeel uitgebreid badderen denk ik. Heerlijk zo n dagje voor mezelf!! Morgen weer dan accupunctuur en voetbehandeling (massage verzorging en nageltjes in de lak). Wat zal ik doen met accupunctuur. Ze zegtdat dr wee opwek naalden, mits de baby er klaar voor is, vaak s nachts of volgende ochtend zn werk gaan doen. Maar ik ben wo. Jarig. Heb wel do afspraak om te zien of ik alsnog moet worden ingeleid (en dan is het toch fijn als ik wel ontsluiting heb of t al zelf op gang komt). Maar heb zoiets van als t afgelopen week mocht blijven zitten en de waardes onder controle zijn. Waarom dan überhaupt nog inleiden? De beeb wordt rond 40 weken op 8 pond geschat. Groot maar niet extreem toch? Dan kan ik ook ipv deze week bv gewoon volgende week uiterste datum plannen misschien? Ik hou t nog wel even vol zwanger zijn...
Hier helemaal geen gerommel. Niets, nada, noppes. Ik laat jullie allemaal wel voorgaan😉 komt onze beeb gewoon in de meivakantie, ook geen last van leerplicht dan, haha. Maar bedankt voor jullie reacties, ga t met de juffen opnemen.
Ik zou de natuur lekker z'n gang laten gaan lana. Ze komt vanzelf als t zover is en miss is inleiden idd niet nodig.
Ik ga er ook van uit dat de kleine in de vakantie komt. Mocht het voor die tijd al zover zijn, dan doen ze hier niet zo moeilijk (en heel hard heeft ze school ook niet nodig, ze zijn alleen maar druk om haar bezig te houden met extra werk ) Zelf wil ze ook wel weer snel naar school hoor denk ik, trakteren en lekker in het middelpunt van de belangstelling staan!