1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Zwangernr6 en Bloemm spannend seg allebei al ontsluiting :)

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Nou na al die harde buiken en voorweeen van gisteren kan ik vandaag toch het 39 weken dansje doen jeeejjj! :D

En we wachten gewoon weer rustig af wanneer de baby zich aandient.
    Het huis is helemaal glad inmiddels. Was is bijgewerkt, keuken helemaal gesopt. Wiegje opgemaakt, ziekenhuis tassen klaar, beschuit met muisjes in huis. Vluchttasje voor dochter staat klaar... nouja hij kan en mag komen haha. ;)

Blijft toch spannend he meiden wanneer de volgende baby zich aandient.

3. werveltje

werveltje Niet meer actief

Lekker gevoel Charise :) Je bent er klaar voor!

@Bloemmm en zwangernr6: Hoop dat het bij beiden door gaat zetten!

4. Waaghals

Waaghals Actief lid

20 okt 2012
    250
    0
    0
    Verpleegkundige
    Woerden
    Spannend bloemmm en zwangernr6@ allebei flink aan t rommelen ben super benieuwd wie de volgende is😀
    Ja de dag is nog niet voorbij dus t kan nog haha
    Zojuist spontaan bedacht dat ik vanmiddag met m'n oudste dochter bioscoopje ga pakken beetje afleiding en gezellig 1 op 1 aandacht is ook belangrijk en kan rustig zitten haha
    Zal je net zien dat t begint nou ja zou t niet erg vinden hihi

5. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Hallo dames,

Aan het begin heb ik een poosje mee gekletst, en ik sta ook nog steeds op de lijst (wel verkeerde datum).
    En nu na een paar weken meelezen merk ik dat ik wel de behoefte heb om weer mee te kletsen als jullie dat geen probleem vinden.

Ik heb eergisteren wat voorweeen gehad, maar dat is helaas weer gestopt. En nu dus maar afwachten.
    Vandaag controle gehad en alles is goed met de baby.

6. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Even niet meer gelezen hier en gelijk spannende verhalen, 2 met ontsluiting zelfs al! Ik dacht altijd dat als je ontsluiting had, de bevalling begonnen is, maar blijkbaar niet!

Ben benieuwd of iemand mij nog voor gaat zijn! :)

Morgen een spannende dag, hopelijk kan ik vannacht toch nog goed slapen. Lijkt me heel naar om zo'n ballonnetje ingebracht te krijgen. Hopelijk gaat de boel daarna vanzelf en is het infuus vrijdagochtend niet nodig (heb gelezen dat dat soms het geval is), maar dat zal wel niet... :(

7. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    #4167 Miss Smit, 22 apr 2015
    Laatst bewerkt: 22 apr 2015
    Dat wilde ik dus net vragen ikke. Dacht even dat je vandaag al aan de beurt was😁

8. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Ben zo nieuwsgierig dat ik hier meerdere keren per dag lom
    Piepen haha :)

Intussen nog even spammen met onze prachtdochter :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,9 KB
      Weergaven:
      4
  9. NowComplete

NowComplete Actief lid

9 sep 2014
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mooie dochter Liz!! Zwangernr6 en Bloemm SPANNEND!! Ikke zal morgen aan je denken!! Hoop dat het allemaal snel mag verlopen.

Hier een rare nacht achter de rug, kramp in mijn scheenbeen (?!) in mijn enkels (?!) 2x plassen, menstruatieachtige onderbuikpijn, beweeglijk kind met de hik, mijn draai niet kunnen vinden.... om met Zwangernr6 haar woorden te spreken: RUK nacht.

Vandaag niet vooruit te branden, vandaag maar even een slechte moeder geweest, kinderen tv laten kijken om de rust te bewaren zodat ik op de bank een paar uurtjes bij kon komen. Heel raar, echt nog nooit zo gevoeld. En gisteren had ik energie voor tien. Hopelijk morgen weer beter gevoel.

Hebben jullie al bedacht hoe jullie willen bevallen?
    Ik wil deze keer heel graag verticaal bevallen. Bij de eerste werd ik overrompeld en ben ik in bed gepraat wat natuurlijk super onnatuurlijk is om je kind eruit te krijgen, met als gevolg een lange ingewikkelde bevalling. Bij de tweede ben ik blijven lopen en bewegen in verticale stand tot ik mocht gaan persen, toen gaan liggen op bed. En nu heb ik me meer ingelezen over verticaal bevallen, overlegd met manlief die staat er helemaal achter en ook de vk was er positief over (ze gaf aan zelf een van haar kinderen rechtop staand gekregen te hebben, dus ze begreep me helemaal!). Ik zeg: laat die zwaartekracht zijn werk maar doen.
    Ben benieuwd wat jullie graag willen.

10. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou het liefst in bad willen bevallen, maar helaas is dat niet mogelijk, ik zit vast aan de apparaten tijdens de bevalling... :(

11. werveltje

@bevallen: Nog geen idee. Ik laat het op me afkomen en zie ter plekke wel wat het beste bevalt op dat moment. Kan er nu niks zinnigs over zeggen.

12. zondag14

zondag14 Actief lid

22 jul 2014
    246
    46
    28
    Vrouw
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Spannend hoor al die rommelende meiden.
    Ik hoop dat je vannacht goed slaapt Ikke, maar kan me ook goed voorstellen dat er veel door je hoofd schiet zo'n laatste nacht. Ik denk aan je!

Liggingsecho was gelukkig goed. Inderdaad een kindje met harde billen. Hoofdje iets kleiner dan gemiddeld, bovenbeentje gemiddeld en buikje heeeeel dik (41 weken hihi). "Hij heeft het goed bij je" zei de echoscopiste. Voldoende vruchtwachter en een klein beetje ingedaald maar nog goed te bewegen in het bekken.
    VL is vannacht nog een nachtje in het buitenland dus beeb moet nog maar even blijven zitten!

13. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Voor de lijst: 4 mei controle vk

14. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Vandaag weer controle gehad.
    Vorige keer nog potdicht, nu zat ik op 2-3 centimer! Vk heeft me gestript en nu rommelt het een beetje maar nog geen serieus werk. Ben heel benieuwd of en zo ja wanneer t door zet :)
    ivm de suiker en het onderzoek vandaag moet de baby nu wel extra gecontroleerd worden. Dus voor de lijst; volgende controle 24 april: ctg en controle gyn
    Vind het wel spannend !! Maar de eerste centimeters zijn binnen, das mooi meegenomen!!

15. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Spannend Lana

@ bevalling. Het liefst zou ik de weeen in bad willen opvangen ( persen hoeft voor mij niet perse in bad). Maar ik zie wel hoe het loopt. Bij mijn dochter heb ik de weeen in bad kunnen opvangen en ik vond dat een stuk beter te doen doen dan het opvangen van de weeen bij mijn zoontje. Bij hem werd de bevalling medisch en lag ik op bed met allerlei snoeren.

16. werveltje

Het is nationale ontsluitingsdag :D

17. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Haha Werveltje :D

18. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Lol :p

19. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Hahaha dames!! Wat gaat het opeens hard bij sommigen! Het komt echt dicht bij he. Ben ook heel benieuwd wie de volgende is. Ik niet iig! Al heb ik soms het gevoel dat de baby er uit valt :p

Dames met slechte nachten: ik hoop vannacht op een betere voor jullie!

Hier belde het ziekenhuis vanmorgen. Ik mag op de in de club genoemde datum me om 7.30uur(!) Melden op de verloskamers. Daarvoor nog even bloedprikken en rond half 9 richting de ok!!! Ben dus als eerste aan de beurt!! Tenzij er spoed oid tussenkomt natuurlijk. Erg fijn aangezien je nuchter moet zijn En ik bij mn dochter de vorige keer ook al een aantal x flauwviel door het nuchter zijn, de spanning etc. En toen werd het uiteindelijk pas 12 uur voor ik aan de beurt was. Nu lekker op tijd aan de beurt dus :D

20. werveltje

Fijn Zazou dat je als eerste aan de beurt bent! Hopen dat er geen spoedjes tussenkomen :)

Wat ik me nog afvroeg: je hebt nu een geplande keizersnee, wat als je bevalling voor die tijd spontaan begint?

Deel Deze Pagina