Mooie foto van je dochter liz!! Hihi nationale ontsluitingsdag Nou, het begint toch echt allemaal op te schieten... Zit bij de meesten wel wat beweging in! Net voetreflex therapie geweest, was weer erg fijn! Ik ben benieuwd morgen in het zkh... Kleine is flink aan het duwen en behoorlijk wat harde buiken, hopelijk morgen al wat weker, Who knows! Ikke, nog maar een nachtje slapen! spannend!
By the way.. Mijn kleine man heeft alweer de hij, vandaag denk ik misschien wel 7 keer, nacht meegerekend! Is toch niet normaal!
Nationale ontsluitingsdag hahahahaha! Sprankel: ik heb ook echt niks te klagen, vandaar Bloemmm: ja zelf ook heeeel benieuwd wanneer de kleine zich aandient! Werveltje: zeker lekker zo fit zijn! Heb hetzelfde als jij, fit en kan het nog 'eeuwen' volhouden maar mijn nieuwsgierigheid is er al klaar mee hoor haha Liz: wat een plaatje!! MMD: waarschijnlijk heeft ie veel dorst vandaag en drinkt ie te gulzig haha! Bij mij soms ook echt de ene dag heeeel vaak de hik en soms gewoon heel weinig tot niet. Gekke kindjes in die buiken Ikke: aaaahhh spannend!! Nog 1 nachtje!! Wordt een slapeloze nacht denk ik zo of niet? Heel veel succes iig alvast voor morgen, ik duim voor je dat je mee hebt gedaan aan de nationale ontsluitingsdag zodat je geen ballon hoeft! Zwangernr6: spannend! Duurt niet lang meer dus!! Bevalling: sta er hetzelfde in als werveltje. Geen idee wat ik op dat moment fijn zou vinden dus laat het maar gewoon op me af komen en zie wel wat ik op dat moment wil. Verder lees ik bij iedereen veel gerommel! Hier heel af en toe een harde buik, maar eigenlijk vooral als ik bezig ben en (bijna) nooit echt in rust. Misschien moet ik dus maar is wat meer van mn luie kont van de bank komen en dat t dan wat meer gaat rommelen Vandaag een mamafiets via marktplaats gekocht. Deel van mn ouders gehad voor mn verjaardag alvast. Ben er heel blij mee iig Had geen fiets meer omdat ie gestolen was een keer, dus nu maar gelijk een mamafiets dan he! Verder ook kraamcadeautje gekocht voor teamgenootje van me die 2 weken geleden is bevallen, daar ga ik vrijdag langs namelijk. Leuk!! Dan wil ik al helemaal mijn kleintje ook vast kunnen houden denk ik Morgen maar is opruimen in huis! HARD nodig! Echt heeeeel hard nodig. S'avonds met vriendinnetje ergens wat in de stad eten En dan is het dagje alweer voorbij denk ik zo. Deze week gaat megasnel voor mn gevoel, heerlijk!
Ik ga er eigenlijk niet vanuit dat dat gebeurd aangezien de andere 2 ook bleven zitten tot ruim 39 weken. Maar mocht het toch gebeuren dan zal het wel een spoedje worden denk ik. Heb t eigenlijk niet gevraagd
Oh wat ik trouwens ook nog heb gedaan vandaag is een online wensenlijstje gemaakt. Mensen die het geboortekaartje krijgen, krijgen dan inloggegevens waarmee ze kunnen kijken naar de wensen en kunnen ze ook afstrepen als ze het gaan kopen/gekocht hebben. Lijkt me ideaal als ze het ook echt gebruiken, dan krijg je tenminste nog wat wat je echt kan gebruiken! Of iig iets wat je nog niet hebt. Heb het gedaan op gratisverlanglijstje.nl.
Vandaag in gedeeltes mijn slijmprop verloren en het rommelt flink hier 😕. Net even voor de zekerheid de camera aan de lader gehangen! Je weet het maar nooit!! @Ikke: hopelijk pak je nog wat nachtrust, maar kan me goed voorstellen dat het niet lukt. Enorm spannend! Heel veel succes en sterkte vast voor morgen. @Bevallen: eerste keer uiteraard in zh bevallen. Nu heb ik weer bij vk aangegeven in t zh te willen bevallen, dit eig meer om manlief gerust te stellen. Mij maakt het op zich niet uit, thuis of zh! @Zazou: ook vast veel sterkte en succes!! @Jess: fijn dat je je nog zo goed en fit voelt. Ik probeer wel elke dag een stuk te fietsen, maar merk nu wel dat het nu wat moeizamer gaat. Nesteldrang is bij mij juist extreem aanwezig haha. Elke dag poetsen, wassen/vouwen en opruimen 😄. Om gek van te worden!!! @ Rest: ff blanco.
Even snel zonder te lezen hoor, doe ik morgen even! Mijn eigenwijze baby dacht net als zijn grote broer ik kom nog helemaal niet en is terug geschoten, hij zit dus niet meer vast wat waarschijnlijk de reden is dat het niet doorzet.. De vk is geweest omdat er regelmaat in de harde buiken zat en heb enorme kramp in mn onderrug, maar voor de rest goed te doen. Red het nog prima zo! Was ruim 3 cm, misschien iets meer dan gisteren maar meneer zit dus niet meer vast. Moet gelijk liggen en bellen als mn vliezen vanzelf breken en voor de rest is het niet anders dan afwachten. Ga zo lekker mijn bedje in en hopelijk lekker slapen! Manlief is thuis de komende dagen, dus komt helemaal goed
Jeetje wat gek bloemmm!! Hihi, ja gulzig ventje hier, vandaar dat ie zo'n bolle is haha 😂 Hij is ook heel druk vandaag! Ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet... #droomtoverdekleine
Wat een mannetje Bloemmm! Nu al eigenwijs! Hij blijft niet voor niks zo lang zitten. Het zou fijn zijn als het door gaat zetten! Hoe gaat het bij de andere dames waar het rommelt? @Ikke: Hopelijk goed uitgerust voor vandaag? Heel veel succes! Hier zelfde verhaal als gister, veel pijnloze harde buiken, maar goed geslapen Vandaag ga ik gezellig bij een vriendin op bezoek en verder weet ik nog niet.
Hier weer een prima nacht. Ga vanaf nu mijn kids lopend naar school brengen ipv op de fiets. Hopelijk zet dat de boel wat in beweging 😊 Vanmiddag weer op controle. Verwacht niets spectaculairs. Ben benieuwd hoe het ligt want heb niet het idee dat het vast ligt. Hoe gaat t met de rommelende dames? Hopelijk zet er iets door vandaag! Veel succes Ikke! Hoop voor je dat het ballonnetje niet nodig is en dat ze gelijk je vliezen kunnen breken!
Succes ikke! Ik vannacht en vanmorgen meteen op mijn telefoon kijken, maar het is volgens mij rustig geweest vannacht.