@Bloemmm Wat naar dat ze niet meer vast zit! Wat een gedoe! Ik hoop voor je dat hij vannacht toch gekomen is, 3 cm is niet niks! Ik duim voor je. @iedereen Heel erg bedankt voor als jullie succes wensen, super lief, doet me goed! Ik ben pas heel laat gaan slapen vannacht, slapen lukte gewoon niet. 8,5 maand geen slechte zin gehad, maar gisteravond hakte het erin; zorgen over mijn hond, wordt er dadelijk wel goed voor gezorgd, mijn vrienden waar hij gaat logeren hebben nogal een leipe trap, valt ie niet van de trap af en breekt ie al zijn poten, wat moet ik straks met die kraamhulp, ook een hoop stress want wat moet ze hier in godsnaam komen doen, ik haat het als andere mensen hier gaan poetsen ofzo, doe ik liever zelf. Stomme baby vlaggetjes gekocht (veel te laat dus niet veel keuze meer), ik wilde andere vlaggetjes tegen mn ramen hangen straks, stress over het inleiden, stress over niet thuis kunnen zijn, overal stress over. Bah.... Nu lees ik jullie berichtjes en word ik weer even heel blij! Gisteravond belde ik de vader, hij stond hier 1,5 week geleden tenslotte voor de deur dat ie betrokken wilde worden, ik had zo'n slechte zin, ik dacht, ik zal je nu eens betrekken dan en mijn slechte zin uiten, waarom hoor ik niks meer van je dan etc etc. Maar meneer nam de telefoon niet op en heeft ook nu nog niet teruggebeld. Betrokken m'n reet, je kind gaat geboren worden en je hebt je telefoon niet eens in de buurt liggen. Wat een eikel....
Sterkte ikke!! Hoop dat het allemaal een beetje voorspoedig gaat. Logisch dat je je nu overal druk om maakt, je moet het even helemaal uit handen geven. Maar het komt echt goed, klinkt zo cliché maar het is echt zo. Probeer je nu lekker op je kindje te richten en de bevalling. Heeeeeel veel succes!!! Hier alles nog rustig in m'n buik.
Ikke succes, laat het maar over je heen komen. Je krijgt straks een heeeel mooi cadeau er voor terug! Toitoitoi en houdt ons op de hoogte
Logisch dat z'n nacht er van alles door je hoofd gaat,maar wel super frustrerend lijkt me. Iig heel veel succes vandaag meid je kan t!!!!
Ohh... ikke... Ik was er al bang voor toen je gisteren schreef dat je hoopte dat je goed zou slapen. Volgens mij is dat bijna onmogelijk als je weet dat het "je laatste nacht" is. Natuurlijk schiet er dan van alles door je hoofd! We denken aan je vandaag!
Hartstikke logisch al die gedachtes en onzekerheden Ikke! Alles komt goed, echt! Het is niet makkelijk alles uit handen geven, maar ook dat gaat helemaal goed komen. Ik duim voor je en denk aan je!!! Je kan het!
Ikke focus je lekker op jezelf en je kleine wondertje dat eraan zit te komen. Zonde van al je energie om die stoppen in iemand die je niks terug geeft. Moeilijk, dat begrijp ik. Ik wens je onwijs veel verliefde gevoelens toe op het moment dat je kindje geboren is. Hier een gekke nacht gehad: heb wel een paar uur lang (voor mijn gevoel, heb niet op de wekker gekeken) zijn naam voorbij zien komen, alsof ik m hardop zei. Heel apart. Hij heeft lekker liggen bewegen, alsof we een onderonsje hadden met elkaar. Eigenlijk best speciaal. Ondertussen wordt mijn lontje hier thuis erg kort, vooral richting mijn man. Ben het wachten nu langzaamaan zat aan het worden, alles moet nu en wel nu meteen, wat natuurlijk niet reeel is. Manlief zou de box opzetten dit weekend,maar door drukte is het er niet van gekomen en daar kan ik dan heel geirriteerd over raken. Niet eerlijk, want hij werkt vreselijk hard en doet thuis wat hij kan. Zucht...... nog 3 weken.
Haha NowComplete, ik snap het volledig! Je hebt nesteldrang en alles moet bij wijze van gisteren in orde zijn, hihi.... Xxx
Ik kan soms ook erg onredelijk zijn hoor, dus dat herken ik absoluut.. Je wilt alles af en wel NU en het liefst dat alles dan ook nog eens zo blijft staan als dat je opgeruimd/klaargezet had. Dat is natuurlijk alles behalve reeël in een huis met kinderen waar gewoon geleefd moet worden haha.. Maar komt goed! Nog eventjes meiden, het zijn nu echt de laatste loodjes!!!!
Haha we kunnen er niks aan doen . Ik vind het ook gewoon fijn als alles schoon, klaar en opgeruimd is. Alleen onze geiser doet raar, soms geen warm water. Vanochtend had ik eindelijk warm water dus ben snel onder de douche gegaan. Lekker uitgebreid gedouched. Dat is echt een nachtmerrie voor mij als ik niet lekker kan douchen. Morgen komt de monteur gelukkig. Er zit weer lucht in de leiding denk ik, dus even ontluchten. Klusje van niks maar ja zelf kan ik het niet Heel veel succes Ikke, denk aan jezelf en verspil geen energie aan de vader. Je hebt je energie voor andere dingen nodig vandaag Wel logisch dat je je zorgen maakt over allerlei dingen, het is ook hartstikke spannend! Maar je hebt straks wel je kleintje!
Succes Ikke!! Hier gewoon tot 8u aan 1 stuk door geslapen dat is lang geleden! Hoeft gewoon toen pas naar de wc, ongelooflijk! Wel heerlijk Maar is even het huis beetje opruimen en knuffeltje dat k aan t haken ben maar afmaken aangezien die morgen mee moet met kraamvisite. Dan savonds uiteten met vriendinnetje. Lekker bezig dagje dus fijne dag meiden! Hoop snel babynieuws te lezen
Heel veel succes ikke! Lekker concentreren op je kleine wonder in aantocht wn geen zorgen meer ergens anders over. Komt goed! En die vent lekker in Zn sop laten gaarkoken.
Ikke,wat vervelend allemaal.. Probeer toch de boel de boel te laten... Wie is er bij de bevalling? Ik hoop dat je goede steun hebt... En de vader, had eerder interesse kunnen tonen!! Zal hem sowieso niet op het kaartje zetten! Daarna mag hij voor zijn dochter vechten als hij graag contact wil... Toedeledokie! Sterkte straks xxxxx knuf
Sterkte Ikke! Hier kan ik zo Ernst, Bobbie en de rest nazingen: we maken schoon, schoon, als nooit te voren, schoon dat alles blinkt in de zon... Ben met een schuurspons, emmertje sop en fles ontvetterspray de keukenkastjes onder handen aan het nemen Hard nodig, kan wel merken dat ik dit soort dingen nooit zo boeiend vind... Dochter is al sinds dinsdagochtend aan het kwakkelen (maandagavond heeft ze stiekem een slokje genomen uit een verdwaald flesje cola zero waaruit ik dronk toen ik zo ziek was vorige week, denk dat dat verkeerd gevallen is), dinsdag 2x gespuugd op school, gisteren weer niets aan de hand, heeft ze op 1 ochtend even 3 toetsen gemaakt, 2 blokken rekenen groep 6 gemaakt EN meegedraaid in groep 6/7. Wat een werklust heeft die opeens, ze wil zo graag naar groep 7... Vanochtend had ze wel weer last van haar buik, dus houd de telefoon in de gaten. Naja, op het moment dat ik op enter druk belt de juf, dus ze komt nu naar huis toe... Verder ben ik nogal huismusserig geworden, komt het huis wel ten goede, mijn lijstje wordt steeds korter Kleine doet het verder prima, heb wel veel harde buiken enzo. Maar hij blijft nog maar ff een paar dagen zitten, na het weekend ben ik er wel klaar voor denk ik... Vandaag alweer 38 weken!
Ikke heel veel succes meid!! Veense schrobze!! Bloemmm leuk 39 weken!! Hier 38 weken en heerlijk geslapen!!
Jaa bloem 39 w wie had dat gedacht. Dochter is niet lekker is kats moe maar slapen, dat vertikt ze. Ze ligt toch op bed en ik in de zon. Vanmiddag weer acupunctuur, kom maar door kleintje!!! Ze beweegt trouwens als een gek vandaag. Hopelijk graaft ze zich verder naar beneden. Ikke succes ze is er hopelijk bijna!!!!
succes ikke!!! hopelijk verloopt alles voorspoedig hier zoonlief echt goed ziek. hij valt elk uur in slaap. hij heeft koorts en geeft regelmatig over. echt heel zielig het lijkt of ik ook een griepje ga krijgen heb een rommelende maag. licht misselijk. als het komt laat het dan ook nu maar komen dan kan ik volgende week gewoon naar gyn. verder rommelt mijn lichaam ook nog door. geen weeen op het moment maar wel menstruatiepijn en harde buiken. heb vanacht in iedergeval even bij kunnen tanken met slaappil omdat mijn moeder zoonlief had overgenomen. vanacht slaap ie thuis. dus zal wel weer een nachtje nachtwacht zijn. en daarna hoop ik zo dat hij zich snel weer beter voel vind echt heel zielig voor hem. hij heeft de laaste weken steeds gekwakkel. gun hem nu toch echt weer leuke dagen. en zijn broertje!!! oooh wat zou die dat geweldig vinden! maar hij kan beter nog even wachten met komen totdat zoonlief beter is heb net kraamverzorgster geappt. ze kan alleen kramen als ik voor 1 mei beval. pfff dan moet ik toch wel opschieten