1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    goedemorgen meiden :)

ik zie veel dames met heeeeeeel veel nesteldrang :D

ikke je houdt het spannend :D ik kom telkens piepen naar babynieuws haha :)

als we het weerbericht mogen geloven is het hier vandaag de laatste dag mooi weer... dit weekend minder en volgende week zelfs terug regen :( bah...

verder ben ik vandaag behoorlijk moe... Syenna krijgt flesvoeding... omdat ze zo weinig woog bij haar geboorte, moest ik van het ziekenhuis 2 dozen Pre-Nan stage 2 geven en mocht ik dan pas overgaan op een andere soort... die dozen waren gisteren op, dus ben ik gestart met Nan AR 1... dit omdat de vorige kids wel wat last hadden van (verborgen) reflux en ik vond het beter voorkomen dan genezen... maar nu boert ze dus helemaal niet meer... ze drinkt netjes alles leeg zoals het hoort... maar daarna valt ze gewoon rechtzittend in slaap... bij die vorige voeding deed ze dat ook, maar dan kwam er af en toe nog een boertje, en zelf als dit niet kwam kon ik haar gewoon neerleggen en sliep ze verder... dat neerleggen moet ik nu dus niet proberen want dan word ze terug wakker van haar boertje... tenzij ze heel erg diep slaapt dan lukt het wel... maar vannacht was dus een behoorlijk drukke nacht :p voeding om 02.30 en om 04.45 kon ik pas zelf terug gaan slapen... dan om 05.15 moest man wakker worden... en om 06.30 terug voeding... daarna kids klaarmaken voor school... dus ben gesloopt :p

sorry voor de klaagmodus... is niet echt klagen denk ik :D haha of toch niet zo bedoeld :)

2. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel verstand van een draagzak!
    Misschien een tuigje voor je 3 jarige zoon? Zag die bij de prenatal!

Ikke, ik hoop dat het doorzet! Succes meis... We denken allemaal aan je!

Liz, pittig nachtje dus! Misschien wel goed dat je bent overgestapt op een andere voeding! Wie weet wat je voor bent...

3. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    38 Weken dansje !!!!! :)

Hier geen lekker nachtje gehad.. Gisteren na het strippen slijmprop verloren, veel gerommel... Vannacht ook wakker, enorm misselijk geweest, uurtje op de bank gezeten en wat gedronken, ff kauwgompje gekauwd.. nog even kunnen slapen.. Vanmorgen weer wat buikpijn.. YAK! Ben dus ff zwaar chagerijnig !

Gisteren belde mijn vk mij nog, het zkh had haar gebeld, vk vroeg of ik het fijn vond of ze dit weekend komen strippen, morgen ochtend dus even bellen! Dan komt er iemand zaterdag of zondag ff checken en strippen!

Verder blijf ik vandaag lekker thuis! Echt even mijn rust nemen..

Nog geen nieuwe baby's geboren vannacht he !?
    Gaan ze tot mei wachten allemaal? Hihihi...

4. werveltje

werveltje Niet meer actief

Jaaa lijkt er wel op he :D

5. Waaghals

Waaghals Actief lid

20 okt 2012
    250
    0
    0
    Verpleegkundige
    Woerden
    Hier ook nog steeds geen baby nieuws:(
    Wil zoooo graag ml is thuis t/m dinsdag dus waarom wachten?
    Net gedoucht ben terug op bed ben ontzettend misselijk opeens gewoon geen conditie meer denl staan en warme douche gaat niet meer zo lekker

6. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Is dan een babybjorn niet handig? Is niet t beste maar wel snel en ik neem aan dat t maar voor max 10 min is toch?

7. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ah bah Waaghals.. Hoop dat je kleintje zich snel aandient! Jij mag ook wel ondertussen natuurlijk, al bijna 40wk! Duurt niet lang meer meid, nog even geduld! :)

8. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Ik ga ff bitterlemon en ananas kopen. Van mij mag t ook wel dit weekend of maandag komen. Kan ik voor jou ook wat meenemen waaghals? Iemand anders ook nog?

Er staat een groot springkussen op t schoolplein, ga ik straks ook maar even op😊😉

9. werveltje

Hahah we zijn lekker ongeduldig allemaal ;)

Hier druk met dweilen en schoonmaken.... je weet maar nooit ;)
    En zo nog even naar de verloskundige. Vanmiddag lekker van het zonnetje genieten :D

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ga denk ook maar aan de bitterlemon 😂😂😂

11. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

even spieken naar nieuws van ikke.

hier net met hong van moeder naar dierenarts geweest. hij had gisteren 2 bonken klein van zoonlief opgegeten die ik had laten liggen:) was gelijk 185 euro armer want moesten rontgen gemaakt worden.en hond had koorts. pff hoop niet dat het hem dwars blijft zitten. hij kots de hele dag door en heeft buikpijn.maar de brokken komen er maar niet uit:(

met mij gaat het nog steeds hetzelfde
    krampen! hopelijk vanavond goed nachtje slapen op pil.

12. werveltje

Hier net controle bij de verloskundige gehad, alles weer prima. IJzer, gewicht en bloeddruk netjes. Het hoofdje zit vast en de kleine wordt geschat op 3000-3500 gram. Dus volgende week weer op controle :)

13. Waaghals

Waaghals Actief lid

20 okt 2012
    250
    0
    0
    Verpleegkundige
    Woerden
    Miss smit@haha tja bitter lemon en annanas had ik tijdens mn eerste ook gegeten en gedronken niks geholpen net nog maar eens mn kleding kast opgeruimt en nu weer in de tuin met kids en ml

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nou, mijn flesje bitterlemon, (mijn bordje watermeloen) en ik zitten op de bank :p

15. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Haha, ik heb al een halve fles op. Gebeurt niets natuurlijk maar vind t ook wel erg lekker. Morgen maar de ananas.

16. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Lollig.. Halen alles uit de kast haha 😂

Ikke nog geen nieuws?

Fijn dat het weer goed was gegaan werveltje! Gaat dus allemaal lekker!

17. werveltje

Haha, de kindjes hebben niet zo'n haast! Frambozenbladthee proberen dan?? Ik geloof niet zo in die dingen haha

@MMD: Ja ze was tevreden, ze had zeker niet het idee dat ik tot 42 weken ging doorlopen, dus we zullen zien.

Ben ook benieuwd hoe het bij Ikke is :) Hoop elke keer op babynieuws hier :D

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik geloof er ook niet in, maar de bevalling van Mira begon echt serieus na een fles bitterlemon. Vast hartstikke toeval hoor! Hahaha

19. werveltje

:D Dan weet je wat er vannacht gaat gebeuren ;)

20. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Benieuwd hoe t met Ikke gaat!

Haha Bloem, wie weet vannacht idd ;)
    Werveltje, fijn dat alles weer goed was! Nou fijn als je de 42 idd niet haalt toch. Hoezo dacht/zei ze dat?

Hier ook nog geen bitter lemom ofzo gedronken. Denk niet dat het helpt als het nog totaal niet rommelt.. stel t begint te rommelen maar zet niet door zou ik t ook wel proberen ja! Kan toch geen kwaad ;)

Controle vandaag weer goed! Kleine nog steeds niet ingedaald dus moet nog steeds gaan liggen als vliezen breken. Vandaag ook wezen babyknuffelen bij teamgenootje. Nu wil ik helemaal!!! ♡♡ kan echt niet meer wachten tot we met ons eigen kleintje kunnen knuffelen! Maar misschien moeten we gewoon nog 4 (!) weken geduld hebben... Hoop het toch echt niet!

Deel Deze Pagina