Nog vier weken geduld... Dat klinkt lang Hier vandaag voor ctg geweest. Zou ook consult gyn krijgen, nou geen onderzoek, hij keek geeneens naar m'n suikerwaardes, vond t wel best als ik voorlopig nog doorloop en hup ik stond weer buiten. Baal er zo van! Maandag (leuk op Koningsdag) terug voor ctg en wo weer controle poliklinische vk. Haha die bakerpraatjes geloof ik niet zo, de accupunctuur werkt ook al niet. Vrees dat het uk is die beslist wanneer ie er klaar voor is en niets anders..
Hier deprimerend nieuws: vannochtend bleek ik al wel wat ontsluiting te hebben, maar onvoldoende dat het ballonnetje eruit kon vallen. Toen gingen ze vanmiddag om 16:00 nog eens kijken, maar ik heb totaal geen krampen meer en wist zeker dat het niet verder opgeschoten was. En inderdaad, nog altijd dat kleine beetje ontsluiting... Morgenvroeg weer een check, ik denk dat ze de ballon er dan uit gaan halen (leeg laten lopen) en overgaan op gel. Ik hou jullie op de hoogte! Hier in ieder geval nog geen babynieuws zie ik, poepoe, onze kleintjes willen er niet uit!!
Balen meid!! Zou fijn zijn als het wat vlotter zou verlopen.. op met goede moed voor morgen, toi toi toi!
Sterkte Ikke! Ik barst van de harde buiken al de hele dag door... Ook wat krampen soms. Heb zelf het gevoel dat het echt geen 13 dagen meer gaat duren. Straks wordt het toch nog een Koningsdagkindje... Wil morgen nog wat laatste klusjes doen en de was wegwerken. Wat spullen klaarleggen voor dochter, baby en mezelf wordt het ook wel tijd voor onderhand...
Zwaai van mij! Baby zit nog lekker in mijn buik We gaan zo buiten ontbijten en een ochtendje goed wandelen wandelen wandelen hahahaha.. Wie weet werkt het! Ik gokte op de 25ste, vandaag. Maar het is echt veel te rustig!!!! Tot later meiden, fijne dag!
Goedemorgen... Wow bloemmm, kleine heeft het goed bij je! Hier ik nog baby in de buik, wel elke keer rommelen en 's nachts wakker, maar wil niet echt doorzetten... Net vk gebeld, maar ze is onderweg naar een bevallende vrouw, dus ze belt zodra ze meer weet! Dan weer poging strippen (AUW!)
Spannend MMD!! Hopelijk zet t wat in werking! Jij ook sterkte vandaag Ikke! Hier weer een goede nacht gehad. Oudste kwam zijn bed uit, merk best wat spanning bij de kids. Wachten duurt ook zo lang... Wel enorm drukke baby op t moment. Lijkt of t aan alle kanten probeert mijn buik uit te komen😳
Het gaat vandaag babies regenen! (Om met de woorden van linn te spreke: "ik voel t aan mn water"hihi)
Ben net gestript! Auuuu.. Maar er kwam wel wat bloed vrij! Ze zei dat dat wel goed teken was, verder gewoon m'n ding doen, we zien wel! En doet het niks, dan is het iig goed voor het moment van inleiden, want het doet iig iets! Verder geen nieuws dus hihi.. Spannend allemaal, elke ochtend denk ik weer,nou wie is de volgende!
Ahhhhh klinkt goed MMD! Afwachten maar Het regent buiten ook, dus zou mooi zijn als het ook baby's regent Hebben ze toch gewacht op het slechte weer
BABYNIEUWS! Beitsche is gisteren bevallen van haar zoon! Zijn naam is Hisse en hij weegt 8 pond. Ze heeft een goede bevalling gehad en is thuis. Ze komt later zelf wel even de details vertellen Gefeliciteerd Beitsche!!!! Ik zet 'm vanmiddag thuis op de lijst.
Wow! Wat goed! Gefeliciteerd Beitsche!! Super leuke naam en wat fijn dat alles goed is gegaan. Heerlijk dat je het achter de rug hebt en lekker genieten met je gezin!