Haha ik zei toch als het slechter weer wordt komen de baby's Hier nog steeds rustig, waarom duurt wachten zo laaaaaaang.... Trouwens iemand nog iets gehoord van Maantje en Babymaantje??? Vind het maar verdacht stil
@linnii hier alles rustig hoor! Baby vindt het prima in mn buik geloof ik! Wel woensdag na controle bij de vk doorgestuurd naar het ziekenhuis voor ctg en echo. Vk vond toch dat ik haar echt te weinig voel(de) maar alles was goed!! Voor zover ik weet Is het bij baby maantje ook nog rustig Ik schrijf wat minder, heb niet zoveel te melden, maar lees wel mee! @beitsche van harte gefeliciteerd met je zoontje!! Ik hoop dat alles goed Is gegaan!
BABYNIEUWS: Charise is vanochtend bevallen van haar zoon Milas Benjamin Noah! Hij is 3910gr en 51cm. Ze komt straks zelf wel de details vertellen Gefeliciteerd Charise!!! Prachtige naam!
En hier is hij onderweg!! De hele nacht heftige weeën gehad en het is nu even iets rustiger. Zodra ze weer regelmatig zijn kunnen we naar het ziekenhuis.
Kruipt uit het meelees hoekje. Gefeliciteerd Beitsche en Charise met de geboorte van jullie zoon! En Melliemuis succes! Als jullie het goed vinden ga ik toch proberen om wat meer mee te schrijven.
Wauw, hoeveel baby's zijn er nu geboren? Gefeliciteerd dames!!! Hier viel vannochtend de ballon er dan eindelijk uit, dus voldoende opening nu, maar ze vonden de baarmoedermond toch nog iets te lang. Er zit nu hormonengel in en om 15:00 uur gaan ze weer kijken of ze de vliezen kunnen gaan breken. We zullen zien....
Zet 'm op Ikke! Denk aan je! Haha ja echt he Werveltje!! Maar is alleen maar fijn al dat babynieuws 😍