@Jess: weeen al de hele dag, maar nog geen regelmaat. @Rest: thanx voor jullie lieve woorden. Vk is al even op controle geweest. Heeft procedure uitgelegd. Als weeen niet binnen 24-uur op gang komen wordt ik overgedragen aan de gyn. Dan moeten we nog max 2 dagen wachten voordat ze het gaan opwekken. We weten nu in ieder geval dat we uiterlijk di/wo weer een mooi wondertje in ons armen hebben!!
Spannend! Dat ze na doorverwijzing ook nog 2 dagen wachten joh ik dacht dat t er dan binnen 24 uur moet zijn! Naja het duurt iig niet lang meer!! Succes en zet m op!!!
Dit verbaasd mij ook ja! Dacht altijd dat ze het liefst binnen die 24 uur wel geboren moeten worden ivm infectiegevaar ofzo? Spannend joh! Hoop dat het binnen die 24u wel echt gaat beginnen!
Hier een trotse mama, gistermiddag is om 13.00 uur na een hele korte heftige bevalling van maar n halfuur onze prachtige zoon Pepijn geboren!! Het was een superbevalling, persen was drie keer zuchten en toen was hij er! Apgar 10-10-10 Gewicht 3094 gr en lengte 49 cm dus n heerlijk klein popje 😍 We zijn echt in de wolken met hem! Hij is zo mooi! Lief rond hoofdje en bos zwart haar! 😍 Meiden die rommelen/bevallen:succes!!!
Wauwww zwangernr6, gefeliciteerd met jullie Pepijn! Wow wat een turbo bevalling dan. Echt gave naam hoor, wij zijn uiteindelijk voor een andere gegaan hihi. Grappig als wij m toch ook Pepijn hadden genoemd, waren ze ook nog op dezelfde dag geboren. Mir, zet m op!! Iedereen, bedankt voor felicitaties. Zal snel even bevallingsverhaal posten en foto.
Yessss beitsche gefeliciteerd met jullie zoon Hisse! Charise gefeliciteerd met jullie zoon Milas!! Inderdaad dat was wel echt heel toevallig geweest!! T was n mooie dag gisteren!! Mellie zet m op meid!! Mir spannend je vliezen gebroken!
Bevalling verhaal: Ik had 3 cm ontsluiting toen ze m'n vliezen doorprikten, en 4 vreselijk heftige weeen later voelde ik persdrang, ik dacht nog: dat kan niet, maar t was zo, dus gelijk zuster en arts-assistent van de gang getrokken (ik zelf niet maar m'n vriend haha) en die hebben me op m'n rug geduwd, ja volledige ontsluiting, mocht persen maar ik perste maar heel iets en toen moest ik al zuchten, volgende perswee weer zuchten zuchten en toen werd ie geboren!! In een halfuur dus 7 cm ontsluiting en een paar perseweeen gehad! Niet gescheurd ofzo dus ongeschonden. En zowel ik als Pepijn niks geleden. Zo genieten!! Was ook direct op de been, voel me top!!
Gefeliciteerd zwangernr6! En wat zie je er stralend uit Fijn dat hij er zo snel was zeg! Lekker genieten nu!
Gefeliciteerd zwangernr6 wat een prachtbaby! En ook al zo snel! Je ziet er echt top uit, geniet van jullie gezinnetje! Nieuwsgierigheid wordt er niet minder op zo, maar krampen van gisteravond zijn weer weg, dus vals alarm! Bij iedereen waar t wel doorzet heeeeel veel succes! 🍀
Bedankt meiden!! Hij drinkt al echt super aan de borst, wauw!! Alleen de naweeën zijn iets minder leuk
Mir1984 succes hoop voor je dat de weeen al door gezet hebben. Zwangernr6 gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een turbo bevalling heb je gehad zeg. Maar fijn dat alles goed met jullie gaat!