1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Het is helemaal niet zo moeilijk hoor meiden!
    Hij wordt toch wel grijs, kon geen mooie blauwe wol vinden en wel mooie lichtgrijze dus dan maar die :) net begonnen, gaat opzich sneller dan k dacht! Leuk Zazou! Dit ook mijn laatste projectje hoor, dan is de lol er wel af haha! Balen van je vaatwasser zeg.. blegh! Lekker timing ook, not!

Mamavannunog2: ja begrijpelijk, wordt ook heel wat afgekletst hier! :p Heb er ook af en toe moeite mee gehad het bij te houden haha!
    MissSmit: hier checken ze ook niet op ontsluiting idd. Moeten maar gewoon geduld hebben denk ik haha! Makkelijker gezegd dan gedaan :)
    Waaghals: spannenddd! Fijn dat je gelijk kon blijven! Ben benieuwd hoe het gaat, als je het nog leest: succes!!
    Veense: ik duim met je mee meid! Zou leuk/fijn zijn idd als de kleine zich aandient voordat dochter weer naar school moet. Verder weet ik t ffe niet meer haha!

Hier wat teveel gedaan vandaag denk ik. Mn buik zeurt echt continu namelijk. Zo maar even een warme douche nemen, kijken of t helpt :) en maar is een keertje vroeg naar bed ipv weer 1.30 ofzo haha!

2. werveltje

werveltje Niet meer actief

He jammer Jess, ik dacht jij haakt ff voor iedereen wat leuks :D

@zazou: Wat irritant dat je vaatwasser het heeft begeven. Mijn geiser reed raar afgelopen vrijdag. Toen de monteur er was natuurlijk niks aan het handje... Toen hij weg was, had ik weer af en toe problemen. De monteur zou iets bestellen en dinsdag bellen voor een afspraak en langskomen, nou geen monteur gezien. Vond het al prima, geen zin om weer te betalen voor 10 min werk. En eigenlijk werkt de geiser weer prima. Dus hij hoeft nu niet meer te komen.

Succes Bloemmm!

3. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Ben benieuwd morgen ochtend of er weer baby nieuws is...

Succes bloemmm, xxx

4. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Spannend!!! Bloemmm hopelijk is t doorgezet vannacht!

Hier echt genieten, Pepijn drinkt ontzettend goed aan de borst, is heel weinig afgevallen en sinds twee dagen alweer aangekomen. Mooie dikke plasluiers en al echte gele bv poep. Verder een super relaxte baby, dus t is enorm genieten hier!!

5. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

6. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Wat een scheetje Zwangernr6! Kan me voorstellen dat dat genieten is als ze het zo lekker doen!

Zet em op Bloemmm! Ben benieuwd hoe het gaat

Hier alweer zo'n last van voorweeen vannacht. Kan me echt niet herinneren dat ik dit vorige keren ook had. Ben benieuwd of de gynaecoloog er morgen naar wil kijken. Zo duren de nachten wel heeeeel lang pfff

7. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ahh wat lief zwangernr6! Wat fijn dat ie t zo goed doet! :)
    Balen mamavannunog2..! Hopen dat t binnenkort dan gewoon een keer doorzet.
    Haha werveltje! Dan heb ik geen handen meer over daarna hahaha! :p

Hier houdt de kleine me wakker na mn wc bezoekje, hij heeft niet zo'n zin meer om te slapen volgens mij.. :)

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hij is er!!! Om 01.10 geboren! Zijn naam is Rafi Ayaz, hij weegt 3165 gram en 49 cm! Het ging erg snel en ik heb niets aan de bevalling overgehouden. We maken het beide goed en zijn al een uurtje thuis. Morgen meer!!! :D

Bekijk bijlage 455143

9. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Jeehhhhh bloemmm! Dan was dat voorwerk niet voor niets! Heel mooi mannetje, genieten nou!

Zwangernr6 prachtig ventje 😍

10. werveltje

werveltje Niet meer actief

Gefeliciteerd Bloemmm! Dat is inderdaad snel gegaan :) En ook al thuis, haha lekker hoor!

Wat een lieverd ook zwangernr6!

11. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Gefeliciteerd Bloemmm! Mooi mannetje met mooie naam ook trouwens! Past echt heel mooi bij Mira en Ediz vind ik.
    Fijn dát het zo vlot is gegaan. En precies met 40 weken toch?? Dat had je vast niet zien aankomen haha

Hier inmiddels de luchpakketjes voor de overblijf van mijn dametjes klaar gemaakt en zelf al ontbeten omdat ik gewoon echt consequent vanaf 3 uur voorweeen had met 10 minuten ertussen dus toch al wakker lag vanaf toen. 10 minuten beneden en Poef, weg alle wee activiteit in mijn buik. Haha, nu zou ik lekker kunnen gaan slapen behalve dat ik om 10 uur bij de gyn moet zijn en daarna ga lunchen met een vriendinnetje......heerlijk die laatste loodjes....

12. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Gefeliciteerd bloemen! Wat een mooi mannetje.
    Lekker dat jullie al thuis zijn

13. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    *breekt even in *

gefeliciteerd meiden met baby's tot nu toe, wat een dropjes allemaal... voor de meiden die nog even moeten afwachten sterkte, t kan nooit meer lang duren voor jullie aan de beurt zijn. dikke x

* breekt weer uit *

14. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Jaaa Bloemmm, toch de 40wk nog gehaald! Gefeliciteerd en geniet van jullie mooie mannetje :)
    Meriam wat leuk dat je af en toe nog even inbreekt! Hoe gaat het met jou?

Hier is stap 1 gemaakt! De kleine man is ingedaald :) Dat is dus waarschijnlijk maandagnacht gebeurd met die continue vervelende harde buiken. Hij ligt zo diep dat ie wel heel wat capriolen moet uithalen om er weer uit te komen zei ze haha! Nou we zullen zien ;)

15. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Gefeliciteerd bloem!!

@jess wat fijn dat ie eindelijk ingedaald Is, nu maar meteen door zakken naar buiten haha

16. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    bloemm gefeliciteerd met jullie prachtige mannetje!!!! :D toch nog exact de 40 weken gehaald zoals je wou van in het begin :p :) genieten maar nu!!!

jess, fijn dat hij ingedaald is :D

zwangernr6 wat een prachtig ventje seg!! :)

17. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Gefeliciteerd Bloemmm. Wat een mooi mannetje en wat ontzettend fijn dat alles goed is verlopen. Heerlijk genieten!!

18. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Zal nog even vertellen hoe mijn bevalling is verlopen... Za avond 21:00 braken mijn vliezen, 0:00 kreeg ik weeen ong om de 7 min. S' nachts werden de weeen steeds heftiger en kwamen ze om de 5 min. Om 4:00 is de vk geweest om te toucheren, ik zat toen op 3-4 cm. We spraken af dat ze om 7:30 weer zo komen om te toucheren. Helaas was er in 4 uur tijd maar 1 cm bij gekomen. We gingen richting zh om met vk daar te overleggen. Uiteindelijk is er besloten om me aan de weeen opwekkers te zetten omdat de ontsluiting niet snel genoeg ging. De weeen opwekkers waren echt heftig en ik had moeite om de weeen echt goed weg te puffen. Toen ik eenmaal mocht persen was hij er met 3 persweeen uit. Ik heb er gelukkig ook niet veel aan overgehouden, alleen 2 hechtingen! Om 16:00 mochten we eindelijk naar huis!!

We zijn nu een paar dagen verder en we proberen de borstvoeding goed op gang te krijgen, maar meneer Jax is lui aangelegd. Hij zuigt heel rustig aan en alles op z'n gemak. Van het weekend gaan we de knoop doorhakken of het zin heeft om door te gaan!

Meisjes die nog moeten bevallen: heel veel succes en zet m op!!

19. NowComplete

NowComplete Actief lid

9 sep 2014
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bloemm gefeliciteerd!!!!!!! Mooie zoon.

20. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Gefeliciteerd bloemmm! Jullie mannetje heeft gewoon gewacht tot de 40 weken :) nu eindelijk volop genieten!!

Ooh fijn jess en nu snel door naar stap 2!

Volgens mij blijven er niet meer veel mei mama's over die nog moeten bevallen he:p we zijn in de minderheid dames!

Deel Deze Pagina