1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Oja voordat ik het vergeet: vandaag mijn 39 weken dansjeeeeee 🎈🎶

2. veense

veense Niet meer actief

Ik dans met je mee!

Gefeliciteerd Bloem en Anne! Wel een raar idee dat ik ook elk moment zo'n hummeltje kan hebben...
    Hier steeds veel krampen en harde buiken, maar niets dat doorzet...
    Ben er wel aardig klaar mee. Huis is ook niet normaal zo schoon;) Morgenochtend echo bij de verloskundige, en hoop eigenlijk dat dan besloten wordt tot inleiden...Ik ben niet zo goed in afwachten...;)

3. werveltje

werveltje Niet meer actief

Nee nog 19 te gaan, 11 bevallen inmiddels :D

4. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Ooh dat is dan alweer één troost:D

5. werveltje

:D
    Benieuwd of er ook nog juni-baby's geboren worden:$

6. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hahahahah nee joh voor half mei is iedereen hier vast bevallen. Gaat zo rap. 19-11 benieuwd hoe snel we op de helft zijn!! Zijne r vandaag nog rommelende buiken die kans maken op een bevalling?

Hier vandaag alles zeer rustig aan. Even genieten van een van de laatste momentjes rust. Stilte voor de storm misschien?

7. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Haha die kans is wel heeeel klein toch ;)

8. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Vandaag op controle geweest. Bloeddruk is te hoog 140/90. Urine was goed. Volgens de gyn wordt deze kleine zeker t weekend geboren en anders geven we er maandag een klap op zei ze heel grappig😊. Ik ben benieuwd!

Bloemm gefeliciteerd met je prachtige ventje!

Jess wat fijn dat hij is ingedaald. Nu gaat t opschieten!

9. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Spannend miss Smit! Hopelijk blijft t goed gaan met die bd, vind dat altijd een beetje eng klinken. Maar snel bevallen dus!

Jippie bloemmm! Gefeliciteerd met jullie Rafi, wat fijn dat hij er is!! Genieten!!

Bedankt voor jullie complimenten over Pepijn! Tis echt genieten!

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Goedemiddag allemaal,

Allereerst voor allen die al bevallen zijn: gefeliciteerd! Er zitten echt prachtige foto's tussen, wat hier voor m'n eigen ukkie alleen maar meer nieuwsgierigheid wekt.

De laatste 2 weken Lees ik regelmatig met jullie mee. Dit omdat ik in hetzelfde schuitje zit. 3 mei is de uitgerekende datum van onze tweede zoon. (Zie banner)
    Jullie geklets met elkaar is erg gezellig. Elke dag kijk ik even of er alweer nieuwe baby's zijn. Wat gaan sommige hier hard zeg. Nog geen mei en al zoveel baby's. Wauw! Hier heb ik aldoor gehoopt mei te halen, gewoon omdat dat de maand is. Ik ga voor 1-5-15 of 5-515😉
    Nu mei zo goed als is aangebroken mag het wat mij betreft beginnen. Grote broer vraagt steeds al 'baby, kom je bijna?'
    Vanmorgen gaf hij aan dat de baby morgen komt. Het zou toch toevallig zijn als hij gelijk krijgt😉
    Als hij op z'n broer lijkt blijft hij voorlopig zitten waar hij zit en duurt het nu nog 14 dagen. Oef, ik hoop het toch niet.

Voor alle zwangere: heel veel succes met de laatste loodjes! Ik kijk weer uit naar meer nieuwe baby's.

11. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Ik hoop ook op 1-5-15 of 5-5-15. Als ze maandag willen inleiden dan zeg ik dat ik dinsdag om 7 uur op de stoep sta, haha. Zou 4-5-15 echt niet leuk vinden...

12. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Nee snap ik 4 mei zou ik even over slaan. 5 mei is letterlijk en figuurlijk een mooie toepasselijke bevrijding haha.

Zo ik heb t huis spik en span en net nog een dutje gedaan. Vanavond eten we lekker makkelijk bij schoonouders. Ik ben bevallings klaar dus van mij mag t vannacht beginnen :D nu hopen dat uk daar ook zo over denkt :D

13. werveltje

Welkom Lentekind! Gezellig dat je nog even mee komt kletsen :)

Hahah Miss Smit :D

@Lana: Zo jij bent er klaar voor dus! Laat haar maar komen ;)

14. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Ik dans mn 38 weken dansje!!!! t laatste dansjee. Gekgekgek!!!

Hier vanmorgen druk met de was geweest. Had net gister alle bedden verschoond en toen vonden we onze oudste zoon gisteravond klets nat in zn bed. Zo zielig!! Dus we konden weer een ronde douchen en wassen.
    Zal vast de spanning zijn ofzo.

Welkom lentekind, spannend ook voor jou!!

Ben benieuwd hoeveel babytjes er dit weekend bij komen!!

15. werveltje

Ik denk best wel wat :)

16. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ben ik ook benieuwd naar! Dat zijn de baby's die wel het geduld hadden om tot mei te wachten :p

17. werveltje

En de moeders wachten mee.....:p

18. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ja heel ongeduldig haha! Zelfs de papa wordt hier ongeduldig ;)

19. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    whaa morgen alweer 40 weken! :)
    Zou het erg leuk vinden als het vanavond begint en ik morgen beval hihi.. Vind het een mooie datum, zo de eerste van mei... Iemand nog tips? Heel vaak de trap op en neer enzo? haha..

20. werveltje

Uhmmmmm geduld denk ik haha :)

Deel Deze Pagina