Successsss mmd en lana en mezelf vandaag komen er babys!!!!! Ik heb heerlijk geslapen!! Vast doordat ik gister zo beroerd heb geslapen door bloemmms bevalling dus heel fijn bloemm, kan er tegen aan Ben wel zenuwachtg!! Over 3 uurtjes hebben we ons meisje misschien al wel
Succes dames met de baby's op bestelling vandaag! berm benieuwd naar de verhalen/foto's! Gek trouwens; banner blijft hangen volgens mij want vrijdags is mijn dansjes dag. Dus toch even als hekkensluiter: *doet 38 Weken dansje*
Spannend ochtendje dames heeeeel veel succes! Komt er ook nog n surprise baby tussendoor dit weekend?! Laten we het hopen want het is Mei dames, dus we mogen officieel!
Hahaha ik zie nu m'n banner, ipv vandaag uitgerekend staat er dat ik uitgeteld ben. Wahahaha ben t idd wel zat maar dat m'n banner me nou als uitgeteld beschouwd... Zijn er al dames spontaan aan het bevallen nu het mei is??
Voor alle dames die zich houden aan ' de dag van de arbeid', heel veel succes! Ik had het gehoopt maar helaas. Nu begin ik te merken dat ik toch in de ochtend teleurgesteld ben als het nog niet is begonnen. 4 mei hoop ik te ontwijken maar je zal het zien... Goed, als hij op zijn broer lijkt dan zit hij hier nog 14 dagen.
Ik herken dat wel lentekind. Ik heb momenteel al zo veel voorweeen gehad, dat ik elke avond hoop dat het snachts door zet. Maar helaas. Ik hoop ook 4 mei over te slaan.
Vandaag is de dag dat bij mijn andere 2 kids de bevalling begon met wat bloedverlies. Tot nu toe niets maar de dag is nog lang...
Ja klopt Werveltje, ook hier heel rustig. Heb sinds die ene nacht wel veel sneller een ietwat pijnlijke harde buik. Maar ook bij mij idd niet zodanig dat ik het rommelen kan noemen ach opzich wel lekker, zijn we straks extra fit voor de bevalling Meiden die vandaag aan de beurt zijn, successs!! Denk dat iedereen wel een kurk er in stopt daar beneden op 4 mei ben benieuwd of er een kleine eigenwijs is die toch dan wilt komen! Spannend MissSmit! Wie weet, de dag is idd nog lang! Hier ga ik gewoon het "het is mei" dansje doen hoor!! Kom maar op baby's jullie mogen allemaal komen
Dat was een lang ochtendje... eerst echo bij verloskundige. Die kon maar weinig zien... Omdat ik de kleine sinds woensdag een stuk minder voel, doorgestuurd naar gyn in ziekenhuis. Aan CTG gelegen en daarna echo. Kleine doet het op zich prima, is gegroeid tot een ruime 6 pond. Morgen weer een CTG en echo, en als hij dan zo rustig blijft, zal het toch wel uitdraaien op een inleiding, ook gezien mijn voorgeschiedenis. Gaat nu trouwens net zo als de vorige keer: echo en ctg vanwege minder leven (toen met 39.3. nu met 39.1), alleen is er nu nog wel genoeg vruchtwater. Als hij niet zelf al voor die tijd komt, zo rustig als de kleine is, zo onrustig is mijn buik... Dus ik denk/hoop dat ik onze kleine ergens dit weekend toch wel in mijn armen kan sluiten! En nu maar hopen dat dat voor 4 mei is...