hihi nou melliemuis dat had ik in het begin ook dat het niet paste maar sinds vorige week eet ik het dubbele. en ik eet nooit zoveel. zal ook wel weer over gaan denk ik. anders kom ik straks mega veel aan. tot nu toe nog maag 3 kilo maarja kan zomaar ineens doorschieten. heb vanmiddag lekker geslapen van half 2 tot half 5 ik was erg moe. mijn zoontje heeft vanacht nog slechter dan slechter geslapen. elke 40 minuten was hij wakker grrr... tjah dan ben je echt gebroken smorgens. dus vanmiddag is hij lekker bij mams en heb ik even bijgetankt ben nu mijn knollenprakje aan het maken en een gehakstaafje manlief komt zo ook thuis. zoontje komt na het eten weer. hopelijk maakt hij vanavond een betere nacht. heb in iedergeval een schoon bedje ( uhm bed 120br ) voor hem opgemaakt. en de hoofdkussens eruit gegooid mischien dat hij dan beter slaapt door meer ruimte. ( ze lagen eerst aan de zijkanten van hem waardoor hij eigenlijk alsnog een 1pers plekje had. lekker schoon pyamatje aan en wieweet doet het wonderen
de kleine ligt trouwens lekker te bonken in mijn zij. zo apart dat hij helemaal dwars in mijn buik ligt. mijn zontje lag altijd van boven naar beneden. ( zou deze nog wel draaien? ) zo kan je natuurlijk niet bevallen? ik bedoel hij ligt in de breede in mijn buik.
Hier loopt baby overal te schoppen. Een nieuwe is mijn blaas, vooral als ik net naar de wc geweest ben. Ga ik weer op mijn stoel zitten, voel ik weer *bonk**bonk*. En ik moet vooral niet voorover buigen want dan schopt/kopstoot hij richting mijn ribben Ik heb trouwens geen idee hoe hij normaal ligt. Bij de echo's heb ik dat ook nooit gehoord. Hij zit trouwens echt NIET stil. Hij is constant aan het bewegen, het begint een beetje irritant te worden. Kan me bijna niet voorstellen dat hij nog harder gaat schoppen haha.
ik voel het ook af en toe wel beetje bij mijn blaas. links voel ik helemaal niks. hihi bij mijn zoontje kon ik helemaal niks meer de laatste 8 weken. toen blokkeerde hij steeds mijn bekken en onderrug. hij was zooooo druk in mijn buik.
Hier ook een mega druk kereltje, maar voel m steeds zo laag echt richting m'n kruis, is dat normaal? Net dan toch maar een bestelling geplaatst op Next, had mezelf eigenlijk een shopverbod opgelegd deze maand😁 nu denk ik dat ik het perfecte eerste setje gevonden heb voor mee naar het zh, vestje eroverheen en klaar! Ik ben helemaal verliefd, nu hopen dat de kwaliteit ook n beetje fatsoendelijk is..
Wat is dat next leuk zeg! Ik heb even gekeken.. Super leuk!! Vooral voor jongetjes en wat oudere meisjes. Ik ben volgens mij de enige die nog niks voor de nieuwe baby heeft gekocht. Ik kijk wel Af en toe maar het was nog allemaal een beetje winters en we krijgen een lente baby! Komt vanzelf. Bij zoonlief kregen we ook super veel en had ik maar een paar setjes, uiteindelijk kwam de kast wel vol hoor! 😉 Ik voel de beeb ook steeds harder. Echt bewegingen van m'n buik zelfs wanneer ik bezig ben. Zo leuk! Genieten!!
schandalig! nu zit ik weer aan de warme choco met een aarbeien koek en morgen staan patatjes op de planning. daarna moet ik toch echt gezonde rgaan eten hihi. dalijk word het kindje nog een 10 ponder!
Hier ook een druktemaker in m'n buik. Heb ook het idee dat hij drukker is dan m'n dochter toen. Ook af en toe op m'n blaas. Wel heel leuk. Next, ja ik vind het een geweldige site. Heb er al veel besteld voor m'n dochter. Nu staat de voorjaarscollectie er al op. Vind voor de babyjongetjes nu nog wat minimaal, maar word nog wel meer. De combi maten dus bijv 62/68 valt als een 68. Echt hele fijne kleding. Die boxpakjes zijn echt super. En voor meisjes die jeansleggings echt geweldig. Staat zo schattig om zo'n luierkontje hihi. Ik heb ook nog niet zoveel gekocht voor de baby hoor, nouja paar dingetjes. En had nog wat jongenskleding liggen. Dus al met al al best wel wat in huis. Wil nu de babykamer gaan leegruimen, staat nog een logeerbankje, 2 boekenkasten en nog een dressoirkast, dus dat moet allemaal weg en leeg. En de boel leegruimen. Dan de muren verven en meubels wil ik gaan verven. Heb ik tweedehands, en zijn nu helderblauw maar wil ik mintkleur gaan maken. En dan kunnen we eens wat gaan inrichten e.d. Maar eerst die zooi daar maar eens weg haha.
Ik heb 2 wrappers en een voetenzak van koeka gekocht net En ga een boxkleed op maat laten maken want heb geen standaardmaat box . Kan geen kleed in de gewenste maat vinden. Maar bij Ukje.nl kan je ze op maat laten maken, ideaal! Ook hele leuke andere dingen te vinden daar.
Ben ook hard op zoek naar leuke kleertjes. Nog niet echt iets kunnen vinden. Vind z8 erg leuk. Wacht nog even op de nieuwe collectie Hier nu beetje hormonaal instabiel. Heb van mezelf aanleg voor blauwe plekken. Zit altijd onder. Maar nu sinds een paar dagen steeds meer kleine ronde blauwe plekjes op mijn bovenbenen. Niet van stoten oid maar gewoon, zomaar. Zijn maar speldeknopje groot. En pas sinds vanmiddag heb ik door dát het er meer worden. Zitten er nu een stuk of 10. En nu ben ik dus een beetje angstig dat er iets mis is. Zal ongetwijfeld te maken hebben met toegenomen bloed hoeveelheid maar ik ben er gewoon niet gerust op en zit mezelf hier een beetje over op te fokken in mijn eentje op de bank. Lekker onzinnig....ga morgen toch maär wel even de dokter bellen voor de zekerheid. Ff van me af schrijven om de tijd te doden tot ml thuis komt van de voetbal. Dat lijdt me wel weer af haha
Wat een leuke kleertjes en dingen zie ik voorbij komen. Werd laatst ook door een kennis gewezen op next... Inderdaad erg leuk!! Ik ben vandaag aan de slag gegaan met een gastouder zoeken... Pff.. Wat een gedoe... We hebben nogal een flexibele gastouder nodig dus die vinden we niet zo maar denk ik.... Gelukkig hebben we er pas een eind augustus nodig dus zijn wel ruim op tijd Oh werveltje ga je ook aan de koeka? Ik vind hé t super mooi maar gewoonweg te duur... Jammer... Beetje raar verhaal MamaVanNuNog2.. ik zou ook even de dokter bellen morgen, gewoon voor je eigen rust.. Zal allemaal wel niks zijn Ik heb vandaag weer de hele middag en avond gewerkt en moet zeggen dat het me toch langzaam zwaarder begint te worden al... En ik moet nog zo lang haha.. Hebben jullie dat ook al?
Oh ik vind Next echt super hebben ze dat in NL alleen online? We hebben we hier een paar in de stad haha. Ga binnenkort weer ff kijken.
Melliemuis, ja jij hebt geluk dat je binnen kan lopen hihi. Wij moeten van nederland bestellen indd, komt dan uit engeland vandaan, maar supersnelle levering, vaak binnen 3 dagen al. Mamavannunog2, zou indd even dokter bellen morgen. Al is t voor je geruststelling. Enne de nieuwe z8 newborn collectie is al te krijgen. Alleen nog niet op z8 site zelf maar wel andere webwinkels en stenen winkels. Maantje, ik vind t werken ook heel zwaar. Werk in de zorg. Nu dan al 2 weken thuis ofzo haha. Is elke keer wat met mij, nu geen idee wanneer ik weer fit genoeg ben om te werken en dan heb ik ook m'n bekken nog die weer opspeelt. Dus denk dat er wat aanpassingen moeten komen. Ik ga gauw slapen, val laatste tijd slecht in slaap. Morgen naar ziekenhuis voor controle na opname, hoop dat de gynaecoloog ook een echo maakt hihi. Zou leuk zijn, als ik er toch ben. Xx
Goedemorgen weer dames.. Ik heb even een vraagje. De afgelopen paar ochtenden word ik wakker met de linkerkant van mn baarmoeder (naast mn navel) hard.. Het is dan echt een bolletje dat precies in mn hand past. De rest eromheen is niet harder dan normaal... Kan dit een harde buik zijn of is dit misschien dat de baby zich daar even in gepropt heeft.. Ik heb nog niet echt last gehad van harde buiken oid. Dus ik kan dat niet herkennen, mits dit het is... Ook vroeg ik me af mbt beweging... Ik voel dr de laatste paar dagen meer bewegen. Maar soms voel k haar het ene moment rechts in mn buik en een paar tellen later weer in het midden van mn buik....Kan ik ervan uitgaan dat alles wat ik in m'n buik voel (of in ieder geval het grootste gedeelte) dat dit de baby is... Of zou het ook gewoon samentrekken van de baarmoeder kunnen zijn? Ik hoop dat jullie weer allemaal lekker geslapen hebben en voor de meeste nog een dag werken en lekker weekend!
Ja zou ook ff langs de dokter Mamavannunog2, ff voor de zekerheid! Z8 is idd erg leuk merk, heb er ook veel van. Vind zelf dirkje en feetje ook erg leuke kleding hebben @Maantje, jaaa ook aan de koeka, zo leuk spul, maar idd erg prijzig. Laat het hier ook bij hoor waarschijnlijk Ik heb geen idee wat het gevoel is wat jij omschrijft, ik ken het niet. Werken gaat hier nog goed, maar moet wel goed letten op hoe ik zit. Heb wel lichamelijk zwaar werk. Had afgelopen week flink schoongemaakt in huis en dat voelde ik meteen weer aan mn bekken. Verder fiets ik nog elke dag naar werk (15 km in totaal) dus dat is wel lekker. Heerlijk Melliemuis dat je lekker binnen kan lopen! ik ben volgend weekend in Londen, ga ook eens kijken voor leuke dingen daar fijne dag vandaag dames! Ik moet naar mn werk toe!
Wat een geklets en leuke dingetjes zag ik voorbij komen! Wij hebben gisteren de hele middag geshopt met manlief. Achterlijk veel gekocht, er was zoveel leuks in de sale! Primark had zulke leuke dingetjes voor hele kleine prijsjes en ook de Prenatal ben ik met een grote zak en de Blije doos uitgegaan haha. Ook een Lief! Pakje dat ik heel graag wilde gevonden, dus blij blij blij . Zal later even showen, weer een druk dagje vandaag. Fijne dag meidenn!
@ blauwe plekken, hier ook heel erg last van en dan ook donkerblauw! ook geen idee waarvan het is. heb ook last van spataders nog nooit eerder gehad. @ hier van nacht weer een slechte nacht. zoonlief is wel 20x wakker geweest snap gewoon echt niet waar hij last van heeft. zelfs als ik bij hem lig is hij ontzettend onrustig. allemaal kreunen in slaap vallen roepen drinken en dan ineens weer gillen. hij is natuurlijk al vanaf zijn geboorte een slechte slaper maar de laatste 2 dagen zijn wel heeeeel extreem zou het komen door volle maan?
@ babyspullen inkopen. ik moet volgens mij ook nog wel wat dingen maar kan er gewoon niet opkomen. momenteel ben ik veelste druk met mijn zoontje bezig houden dat ik nog weinig voor de baby doe. ik wil eigenlijk ook laatje voor laatje gaan wassen voor de baby. weet iemand waar ik wiegovertrekjes kan kopen? ikz ie ze helemaal niet ik had bij mijn zoontje dekentje en lakentje in de mozeswieg maar vond het zon geprop en bleef niet lekker zitten. dus mischien nu toch maar een overtrek. ( iemand hier op het topic zin om te maken voor mij? tegen vergoeding?)