1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

ik heb nu ook veel donkerblauwe plekken. ik wist niet dat dat zorgelijk was?

2. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Maantje, ik herken het ook hoor! Maar inderdaad meer dat ik elke dag meer zin krijg in de kleine te ontmoeten en het gewoon steeds zwaarder word.

Ikke, dat is wel heel heftig! Maar zoals ik zou zeggen 'his loss'. Ik heb heel veel respect voor alleenstaande moeders, mijn moeder heeft in haar ééntje 3 kids opgevoed op zeer jonge leeftijd en ik weet niet hoe ze het gedaan heeft. Als mijn vriend mij in de steek zou laten zou ik radeloos zijn.

Ik heb daar wel eens aan gedacht, nu ik zwanger ben is het echt een beetje een stop achter de deur. Ik kan niet meer zomaar terug naar Nederland. Ik kan mijn kind niet zomaar meenemen natuurlijk en dat is best wel beangstigend. Maar zover gaat het natuurlijk niet komen, vriend en ik zijn nog steeds net zo verliefd als 4 jaar terug :)

3. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Tuurlijk gaat het niet zo ver komen :)
    Als ik dat zo van je hoor ikke, is het inderdaad zijn verlies.. Ben heel erg benieuwd hoe hij straks doet als zn kindje geboren is. Of hij dan niet opeens wel allemal contact wil en dingen voor jullie wil betekenen. Klinkt wel iemand die z'n verantwoordelijkheid niet wil nemen of het niet inziet... Dus wat dat betreft, als hij bij je was gebleven had je t waarschijnlijk ook alleen moeten doen! Heb je wel genoeg mensen om je heen die je kunnen helpen? Ik heb wel veel respect voor je hoor! Ik weet niet of ik zo sterk was geweest in die keuze als jij....

4. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Ligt bij mij meer aan de vorm en het ontstaan dan aan de kleur en hoeveelheid Sprankel. Ik heb altijd heel veel blauwe plekken, dus weet niet beter, maar nu sinds deze week hebben ze op mijn bovenbeen allemaal de vorm van een speldeknopje en ontstaan ze zonder enige aanleiding over mijn gehele bovenbenen.

Heftig Ikke! Respect dat je voor jezelf en je kindje kiest!!

5. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

oke dat is idd wel wat zorgelijker. bij mij zin ze wel gewoon als een blauwe plek ( hoop van het stoten of iets. ) mijn lcihaam lijkt wat brozer.

wel heb ik onzettende spataderen downunder:$ ik denk dat het spataders zijn . ze zijn nog niet blauw maar wel heel veel knobbels.
    ( lijken wel onderhuidse cystes.

ik heb vanavond een taart gemaakt met vruchten.
    wilde eigenlijk een slagroom taart maken maar wist niet zo goed hoe dat moest dus heb mijn eigen creatie maar erop los gelaten:D

een biscuitbodem gebakken.
    die tussen midden gesneden en botercreme en jam tussengesmeerd.
    toen de bovenste laag en zijkant ook bedenkt met botercreme.
    de zijkanten bedekt met nougatinenootjes.
    bovenlaag met aarbeien taartsmeersel. daarbij kiwistukjes en perzik stukjes op siroop uit blik. en het smaakte eigenlijk gewoon als slagroomtaart:D

6. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ah wat lief van jullie allemaal hihi. Maar ik red het wel hoor, ben 41 en heb genoeg tijd en financieel heb ik hem ook niet nodig verder. En natuurlijk heb ik veel lieve vrienden die zelf ook kids hebben en natuurlijk een hele fijne paps en mams! :) Ik ben hoe dan ook ongelofelijk blij met deze zwangerschap! :)

7. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Ikke wat naar! Maar je bent zoals ik lees een sterke vrouw, je kunt het!
    Ik heb er ook een tijd alleen voor gestaan met vier kinderen en de biologische vader heeft geen enkel contact met die kinderen, ondanks alle moeite van mijn kant. Wat al gezegd is: his loss!! Jammer voor hem!

Maantje ik hoor het veel vaker hoor, dat vrouwen niet genieten van het zwanger zijn. Hoef je je niet schuldig om te voelen. Straks ga je gewoon enorm genieten van het moeder zijn (al is dat voor sommige moeders ook niet direct 1 roze wolk).

Hier gaat het uitstekend, bekkenpijn valt wonderwel nog redelijk mee. Beeb is enorm druk en aanwezig, heel gezellig :)

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ♥ 1 t/m 15 Mei 2015 Mama's ♥
    Bekijk bijlage 438064
    ♥ Zwanger ♥
    Beitsche 29 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 26 april 2015 - JONGEN!
    Gimby 31 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 27 april 2015 - JONGEN!
    Charise 27 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 29 april 2015 - JONGEN!
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 30 april 2015 - JONGEN!
    Lise87 27 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 30 april 2015 - GEHEIM!
    Liz0104 25 jaar - 2 dochters, 1 *zoon - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - MEISJE!
    Lana85 29 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - MEISJE!
    Babymaantje 28 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - JONGEN!
    WanneBeMommy 23 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - MEISJE!
    Miss Smit 36 jaar - Derde kindje - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - GEHEIM!
    Smaaltje 34 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - GEHEIM!
    Baby Love 30 jaar - 2 dochters, 1 zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - MEISJE!
    Amber05 36 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ???
    Melliemuis 24 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - JONGEN!
    Anneliess86 28 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 5 mei 2015 - MEISJE!
    Mipsie 32 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 5 mei 2015 - JONGEN!
    Werveltje 29 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 6 mei 2015 - MEISJE!
    Maantje555 25 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 6 mei 2015 - MEISJE!
    Zwangernr6 36 jaar - 4 zoons, 1 dochter Uitgerekend op: 7 mei 2015 - JONGEN!
    Veense 38 jaar - 1 dochter Uitgerekend op: 7 mei 2015 - JONGEN!
    Linii 28 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 7 mei 2015 - JONGEN!
    MMD86 28 jaar - 1 zoon Uitgerekend op: 8 mei 2015 - JONGEN!
    Sprankelkind 25 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 9 mei 2015 - JONGEN!
    Zondag14 29 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 9 mei 2015 - VERRASSING!
    Anne2408 35 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 10 mei 2015 - MEISJE!
    Ikke101 41 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 11 mei 2015 - MEISJE!
    NowComplete 36 jaar - Derde kindje Uitgerekend op: 11 mei 2015 - JONGEN!
    Jess93 21 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 12 mei 2015 - JONGEN!
    Gosh 32 jaar - 1 zoon Uitgerekend op: 13 mei 2015 - ???
    ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter Uitgerekend op: 14 mei 2015 - MEISJE!
    MamaVanNuNog2 32 jaar - Derde kindje Uitgerekend op: 15 mei 2015 - MEISJE!
    Mir1984 30 jaar - Tweede kindje Uitgerekend op: 15 mei 2015 - JONGEN!

♥ Afspraken ♥
    12-01 Jess93 Controle VK
    12-01 Melliemuis Controle VK
    13-01 Werveltje Controle VK
    15-01 Bloemmm Controle VK
    15-01 Baby Love Groei echo, cervix meting & afspraak Gyn
    19-01 Linii Controle VK
    21-01 Mipsie Controle VK
    21-01 Mir1984 Controle VK
    26-01 Anne2408 3D Echo
    27-01 Anne2408 Controle VK
    28-01 ZaZou Controle VK
    02-02 Maantje555 Controle VK
    02-02 Zondag14 Controle VK
    04-02 Zondag14 Intake Kraamzorg
    09-02 Linii 4D Echo
    12-02 Mir1984 3D Echo
    18-02 ZaZou Controle VK

♥ Sterretjes.. ♥
    *7+2w 3butterflies
    *9+2w Simmer
    *10+2w Pitahaya
    *11+3 Meriam22

*Wijzigingen in kleur aangeven graag, dan pas ik (Bloemmm) ze aan!

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Goedemorgen lieve meiden!

10. werveltje

werveltje Niet meer actief

Morguh!!

Hier lekker uitgeslapen, gister een feestje gehad op de hockeyclub ivm 65 jarig bestaan! Was gezellig :)
    Vandaag niet echt plannen, jullie??

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gezellig werveltje!
    Ik hou vandaag een: ik zorg voor de kindjes en voor de rest doe ik niets dag :p.

12. werveltje

Dat klinkt goed!! Ik ga misschien maar even de stad in, even wat inkopen voor mijn vakantie doen. A.s weekend naar Londen en eind jan. weekje Fuerteventura! Zin in!

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh heeeeerlijk Werveltje! Lekker even ertussenuit. Veel plezier met shoppen.

Ik ga vanavond wel een lekker stoofpotje maken, heb ik al dagen zin in. Met veel groente en rijst en tzatziki erbij.

14. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Wow lekker werveltje haha, eventjes weg!! Hier vandaag niks op de planning. Vriend is de badkamer aant poetsen en ik ondertussen aan het ledikant dekentje aant haken... Pff.. Wat een werk!! Misschien vanmiddag even naar de stad.. Heb zin om iets leuks te kopen voor de baby.... Echt zo jammer. Wij hebben voor maatje 50/56 een doos op mp gekocht voor 12 euro. Echt ideaal.. Heel veel kleren... Maar.... Nu mag/kan ik eigenlijk niks meer kopen.. Beetje zonde als ze het niet aankan straks haha....

15. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Mammelukken goed Bloemmm.

Heerlijk lekker tutten Maantje! Goede rolverdeling zo ook :D

Hier is ml met oudste naar zijn voetbal om te trainen en ik ben met de jongste een kledingrek wezen halen in de buurt via een koopjeshoek. Wij hebben straks geen kast meer op de kamer als we op zolder liggen, maar een soort inloopkast/hok naast onze kamer. Wilde graag van die rekken erin. Kom ik thuis met dat rek, Google ff hoe hij in elkaar moet omdat er Ikea op staat, blijkt dat ik maar 2 euro minder betaald heb dan in de winkel ;). Zo is goedkoop toch niet zo goedkoop, gezien Ikea hier om de hoek is en ik dan een nieuwe gehad had haha. Nah ja, ben weer even de deur uit geweest :p

Verder vanmiddag nog even naar Rotterdam om jurkjes te scoren voor onze meisjes voor de bruiloft van mijn broer begin volgende maand! Dus nog genoeg te doen!!

Zo nog ff foto posten van onze setjes vanuit de babydump gisteren! Ben helemaal verliefd :D

Fijne zondag!!

16. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Vind het zo lief klein weer....

Bijgevoegde bestanden:

17. werveltje

@Bloemmm, veel plezier met koken:)

@ Maantje, jaaaa goed vooruitzicht he:) Jij lekker bezig dus met dekentje. pfff ik zou er het geduld niet voor hebben, en ik ben ook niet zo creatief :) Ik heb gister toevallig ledikantlakentjes gekocht. Weer iets van het lijstje af.

@mamavannunog 2, wat een schattig pakje die linkse:) heel leuk. Beetje jammer dat je bijna de volle prijs hebt betaald, soms beter als je het niet weet;)

Hier bezig geweest met het ontwerpen van het geboortekaartje, vind het zo lastig. De voorkant heb ik zo goed als klaar, maar nog niet helemaal tevreden.

18. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Waanzinnig hoe sommige mannen zijn, ik begrijp hier echt niets van. Hun eigen vlees en bloed! Je moest je eens voorstellen als vrouwen ook zo'n dergelijke houding aan zouden nemen...

19. werveltje

Idd! Walgelijk gewoon!

20. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Join THE club ;) balen he! Doet het ook pijn? Kan bij mij soms echt best pijn doen. Maar had ze bij mijn 2e ook al en die gingen na de zwangerschap allemaal weer weg dus daar hoop ik nu ook maar op!

@Werveltje: niet creatief?? En wel zelf je geboortekaartje ontwerpen??? Ik zou dat wel onder de noemer
    Ontzettend creabea zetten hoor haha. Ben benieuwd hoe hij wordt!

@Ikke, ik kan me er ook (gelukkig!!) niets bij voorstellen. Je wilt daar toch bij betrokken zijn??? Laat staan gewoon helemaal niets aan contact! Word al naar als ik er aan denk!

Hier toch geen Rotterdam....winkel is niet open vandaag en ml is ook nog niet terug van trainen dus zou toch teveel haasten worden. Geen zin in :D

Deel Deze Pagina