Hier heeft mijn paps vandaag het kamertje geschilderd Komende week plak ik de wandtak op en dan even zien wanneer de meubels van dochter in elkaar kunnen zodat haar meubeltjes over kunnen
vanmiddag groentesoep op en stokbrood met aioli knoflooksausje. wilde vanaaf kipkerrie eten maar manlief wilde dat liever morgen. dus nu simpel knakworstjes met curry in bladerdeeg. maar of dat mijn buik gevuld hou voor de komende uren ik vind mijn kleintje in mijn buik echt een stillerd hihi vergeleken met mijn zoontje, deze voel ik overdag helemaal niet. enkel savonds als ik zit of op bed lig.
Zoo er is weer flink gekletst! Wat een gezelligheid! Maantje: ik geniet ook echt niet van alles van de zwangerschap hoor! Enige wat ik erg leuk vind is als ie lekker aan t schoppen is ben ook super benieuwd naar het ventje Een heel dekentje haken? Pfoeh wat een klus! Vind die knuffel al veel werk om te haken Ikke: respect voor hoe positief je er in staat! En wat ontzettend fijn dat je wel lekker kan genieten van het kleintje Werveltje: jaloeeeersss!! Ik wil ook op vakantie!! Lana: wij gaan wss dezelfde tak als jij bestellen maar dan in andere kleuren en miss een uiltje erbij. Vriend vind dat de leukste, ik vond meerdere heel leuk! Binnenkort maar is bestellen!
Even vlug bijgelezen, als je paar dgn niet reageer dan loop je direct achter Mamavannunog2: spannend zeg. Wanneer krijg je de uitslag van het bloed onderzoek? Hopelijk is alles goed. Leuke kleertjes ook! Ikke: moeilijke situatie zeg! Hadden jullie al lang een relatie? Fijn dat je wel familie en vrienden hebt die voor je klaar staan! Lana: fijn dat kamertje nu geverfd is! Nu snel die mooie boom plaatsen!
Werveltje: jij ook bijna op vakantie! Lekker zeg. Wij gaan komende vrijdag ook 2 wkn weg met de kids naar center parcs. Dit weekend ook weg geweest, kinderen voor de eerste keer op de ski's gestaan. Echt zo leuk! Hoe voelen jullie je lichamelijk? Ik voel me echt een zeur maar ben steeds zo moe, heb geen trek meer in warm eten, heb continue zeurende buikpijn, regelmatig bloedverlies. Donderdag maar eens goed overleggen met de gynaecoloog want het zit me helemaal niet lekker.
Jaaa er wordt hier ook zoveel gekletst @ Babylove, leuk zeg!! ging het een beetje bij de kids? Ja we willen nog even voor de laatste keer samen weg, even lekker in zonnetje. Komend weekend ga ik een vriendin die in Londen woont voor haar werk opzoeken. @Mamavannunog2, haha het maken van een geboortekaartje vind ik wel leuk om te doen. Idee had ik eigenlijk vrij snel, dus dan alleen de de uitvoering nog @Lana, welke kleur is het geworden??
Drie wanden wit en de vierde wand taupe/olifanten kleur. De roze aapjes en blaadjes van de wandtak steken dan mooi af. Als de tak hangt maak ik een foto!
Hier gaat het eigenlijk wel goed, weinig kwaaltjes. Zeker als ik jouw verhaal zie Babylove! Ik ben wel veel aangekomen de afgelopen 2 weken, echt even een groeispurtje. Ik werd vannacht wel veel wakker met last van mijn rug. Ik probeer met een extra kussen te slapen voor onder een been, vaak helpt dat. Hebben jullie nog andere tips?
Hier gaat t ook goed! Denk alleen dat ik blaasontsteking heb dus even laten checken morgen. Daardoor ook veel last van mn onderbuik, ook snachts met omdraaien enzo. Verder met lang stilzitten of staan krijg ik last van mn onderrug. Kleine klachtjes dus Welke van de 2 vinden jullie het leukste als 1e setje in mt56? Voor maat 50 hebben we er al 1 krijg ze alleen niet goed gedraaid....
Ik klaag ook even mee hoor, kan echt merken dat ik geen 29 maar 38 ben... Continu moe, snel harde buiken en snel prikkelbaar. We moeten hier in huis alledrie ook nog steeds wennen aan alle veranderingen die de komst van de kleine met zich mee brengt, dat kost van ons alle drie energie. Niet alleen qua praktische zaken, maar ook in de koppies. En soms denk ik dat het nieuws nog steeds niet helemaal geland is bij mijzelf. Verder gaat het op zich wel goed, voel deze kleine veel meer dan mijn oudste (ook als ik soms net even rustig wil uitrusten en tijd voor mezelf nemen... ). Volgende week controle bij de verloskundige, en dan binnenkort een keer op gesprek bij de gynaecoloog, want na de hel van 8 1/2 jaar geleden zie ik nog niet heel erg uit naar de bevalling
BabyLove; hoop morgen de uitslag of anders overmorgen Lana; ben benieuwd, klinkt heeeeel gaaf. Wij gaan voor een boom Jess; de sterretjes outfit vind ik echt heel gaaf! Morgen weer werken blehhhh wat is het weekend toch kort. Is het al verlof tijd?
Vriend vind die ook leuker ja, de sterretjes. Ik zelf denk ik ook wel. Achter op het broekje staat ook: ready to go. Dus dat is ook wel leuk! Verlof heb ik nog niet echt behoefte aan maar werk ook niet fulltime
Vind de het sterretjespakje ook leuker Jess. Ik heb gister nog een onwijs schattig boxpakje gescoord bij de Primark. Te leuk om te laten liggen! 1e pakje moet ik nog even over denken welke dat wordt. Heb zoveel leuks hahaha
Ik ga ook voor de sterretjes. Zit nu bij fysio en dan door naar werk. Na werk eerste yoga les. Benieuwd of ik t wat vind Morgen suikertest doen.. 2 uur daar nutteloos wachten, zo geen zin in!!
Even een snelle zwaai, heb heel veel te doen in huis en heb geen internet op mijn ipad 😩. Moet manlief vanmiddag even regelen. Dus nu via mijn telefoon. Niet zo handig terug lezen zo, dus doe ik vanavond Fijne dagggg!
Hallo meiden, Ben ik ook weer even. Jess, urine al weg gebracht en al iets gehoord? Ik vind ze allebei wel erg leuk. Lastig. Moet je er alleen geen shirtje overheen doen? Want dit zijn rompertjes toch? Ik ga hier voor een noppies pakje als eerste pakje. Niet heel origineel meer maar wel supercute. Verlof, ik kijk er ook al naar uit. Al vraag ik me af of ik nog volledig kan gaan werken voor die tijd. Ook vanwege bekken pijn en het werk in de zorg gewoon zwaar is. Hier vanmorgen controle bij VK gehad. Alles was goed. Sta qua gewicht nog steeds op -3 kg. Was rond kerst wel aangekomen maar dat is er door buikgriep en uitdrogen enz weer af gegaan. Ik kan het goed hebben hoor dus ben er blij mee. Hoop dat ik het een beetje zo kan houden. En dan na bevalling ook lekker 10 kilo eraf ofzo haha, schiet lekker op met afvallen. VK gaat toch mee met het advies van het zkh dus word toch 3x een bloedsuiker dagcurve prikken. Maar ja ben al lang blij dat ik niet die gore suikertest hoef te doen met dat drankje, bah. 3x op en neer naar zkh is dan beter te doen. Mag met 27 weken de eerste doen omdat ik ook dan moet bloedprikken voor antistoffen voor de rhesus c. Krijg dan ook een groei echo met 30 weken en placenta lokalisatie. Maar afspraak moet nog gemaakt worden. Had later m'n papieren nog doorgelezen en de laatste 2 echo's lag mijn placenta gewoon hoog voor. Dus best apart dat ie dan nu ineens laag zou liggen, al had ze het over laagdoorlopend. Maar ze heeft zo kort gekeken dat ik eerder denk dat ze het niet goed gezien heeft. VK vond het ook erg apart. Maar goed krijg toch die echo met 30 weken dus kunnen ze meteen even kijken. Voor de lijst: 2 februari: controle VK
Hier ook weer controle gehad. Met baby is alles goed, was lekker aan het schoppen vanochtend. Maar er zijn bij mij weer ketonen in mijn urine gevonden dus ze verdenken mij nu inderdaad toch op zwangerschapsdiabetes. Verder was mijn ijzer weer goed. Dus hoera. Voor de lijst: 9 februari controle vk