Hi, hier ben ik ook weer eens. Heeeeel lang niets geschreven maar wel meegelezen hoor. Is dus ook een beetje teveel om op alles te reageren. Hier gaat alles goed. Druk met studie die weer begonnen is en met werk. Gelukkig de feestdagen weer achter de rug en ga nu stiekem al wat aftellen naar mijn verlof, morgen nog 9 weken. Van de week bij de gyn geweest, beetje lage bloeddruk terwijl ik daar loop voor een te hoge bloeddruk. Voel me dus ook af en toe wat duizelig. voor de lijst, 4 febr groei echo en controle gyn Hier ook spataders op onverwachte plaatsen, vervelend en vooral lelijk!!
Hier ook even kort berichtje. Afgelopen weekend ziek geweest en nu nog flink verkouden. Bah! Vanochtend controle bij de vk. Alles is goed. De kleine groeit ook goed. Dus helemaal super! 5 feb heb ik weer controle bij de vk Volgens mij was het Jess met die vraag over het 1e pakje . Ik vind die met die sterretjes heel erg leuk, dus ik zou die doen. En er was iemand met die blauwe plekken. Al uitslag gehad? Ik hoop dat het niets is.
Charise: vaag van de placenta ligging joh! Misschien heeft ze idd iets te snel gekeken. Wel fijn dat je zo goed onder controle staat toch, weet je zeker dat alles zometeen goed is En joeft toch niet perse een shirtje over een rompertje toch? Is romper met lange mouw en nemen een vestje mee voor als we naar buitengaats met een voetenzak maxicosi en/of dekentje. Melliemuis: balen van de zwdiabetes.. Wel fijn datje de kleine zo goed voelt! MissSmit: hier ook lage bloeddruk. Heb voor de duizeligheid altijd een zakje zoute drop in mn handtas zitten, helpt wel bij mij. Beitsche: mooi dat alles weer goed is, beterschap met je laatste verkoudheid Hier ook weer nieuws. Er kwam in eerste instantie geen blaasontsteking uit de test. Verbaast mij enorm! Nu een dagje op kweek en hoor morgen de uitslag. Ook weer controle gehad bij de vk. Baarmoeder groeit goed en hartje klopte weer prima. Moet alleen wel mn harde buiken in de gaten houden. Als ik er meer dan 10 op een dag heb moet ik bellen of als ze met regelmaat komen of pijnlijk worden. Had toevallig ook een harde buik bij de controle namelijk, die ook best lang aan bleef houden. Vandaar dat ze t zei.
@Charise: Wat gek van de placenta ligging.. Heel vreemd! Dan toch verkeerd of te snel gekeken ofzo.. Noppies, hartstikke leuk toch juist! Ediz zijn eerste pakje was ook van Noppies. Vind het nog steeds een geweldig pakje, kan broertje straks ook aan hihi. @Jess: Fijn dat er geen blaasontsteking uit kwam, wel vervelend van de klachten.. Hopelijk morgen ook niets uit de kweek dan. Harde buiken zijn inderdaad niet fijn, goed in de gaten houden hoor. Ik had ze vooral bij Mira heel erg en heftig. Ik vind het pakje met de sterretjes heel leuk, maar ik denk dat de kraamzorg bijvoorbeeld iets eroverheen aan zal doen. Ivm warm houden van de baby, weet niet hoe dat met het eerste pakje gaat. Dus ik zou ook liever kiezen voor een pakje met rompertje/shirtje. Wel hele leuke pakjes! @Melliemuis: Wat vervelend van de ketonen en zw diabetes . Niet leuk! Heerlijk he, de baby zo goed voelen. Lekker van genieten! @Miss Smit: Hier ook een lage bloeddruk, dropjes en zoute dingetjes helpen wel wat maar niet voor lang helaas.. @Beitsche: Beterschap!! Fijn dat de controle goed was! @Mamavannunog2 & Werveltje: Wat een super leuke kleertjes hebben jullie geshopt!
Wat eten jullie vanavond? Wij eten lekker ongezond haha.. Ga straks patatjes, mini kroketjes en frikandellen bakken 😍
♥ 1 t/m 15 Mei 2015 Mama's ♥ Bekijk bijlage 438279 ♥ Zwanger ♥ Beitsche 29 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 26 april 2015 - JONGEN! Gimby 31 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 27 april 2015 - JONGEN! Charise 27 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 29 april 2015 - JONGEN! Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 30 april 2015 - JONGEN! Lise87 27 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 30 april 2015 - GEHEIM! Liz0104 25 jaar - 2 dochters, 1 *zoon - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - MEISJE! Lana85 29 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - MEISJE! Babymaantje 28 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - JONGEN! WanneBeMommy 23 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - MEISJE! Miss Smit 36 jaar - Derde kindje - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - GEHEIM! Smaaltje 34 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - GEHEIM! Baby Love 30 jaar - 2 dochters, 1 zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - MEISJE! Amber05 36 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ??? Melliemuis 24 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - JONGEN! Anneliess86 28 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 5 mei 2015 - MEISJE! Mipsie 32 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 5 mei 2015 - JONGEN! Werveltje 29 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 6 mei 2015 - MEISJE! Maantje555 25 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 6 mei 2015 - MEISJE! Zwangernr6 36 jaar - 4 zoons, 1 dochter Uitgerekend op: 7 mei 2015 - JONGEN! Veense 38 jaar - 1 dochter Uitgerekend op: 7 mei 2015 - JONGEN! Linii 28 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 7 mei 2015 - JONGEN! MMD86 28 jaar - 1 zoon Uitgerekend op: 8 mei 2015 - JONGEN! Sprankelkind 25 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 9 mei 2015 - JONGEN! Zondag14 29 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 9 mei 2015 - VERRASSING! Anne2408 35 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 10 mei 2015 - MEISJE! Ikke101 41 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 11 mei 2015 - MEISJE! NowComplete 36 jaar - Derde kindje Uitgerekend op: 11 mei 2015 - JONGEN! Jess93 21 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 12 mei 2015 - JONGEN! Gosh 32 jaar - 1 zoon Uitgerekend op: 13 mei 2015 - ??? ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter Uitgerekend op: 14 mei 2015 - MEISJE! MamaVanNuNog2 32 jaar - Derde kindje Uitgerekend op: 15 mei 2015 - MEISJE! Mir1984 30 jaar - Tweede kindje Uitgerekend op: 15 mei 2015 - JONGEN! ♥ Afspraken ♥ 13-01 Werveltje Controle VK 15-01 Bloemmm Controle VK 15-01 Baby Love Groei echo, cervix meting & afspraak Gyn 19-01 Linii Controle VK 21-01 Mipsie Controle VK 21-01 Mir1984 Controle VK 26-01 Anne2408 3D Echo 27-01 Anne2408 Controle VK 28-01 ZaZou Controle VK 02-02 Maantje555 Controle VK 02-02 Zondag14 Controle VK 02-02 Charise Controle VK 04-02 Zondag14 Intake Kraamzorg 04-02 Miss Smit Groeiecho & Controle Gyn 05-02 Beitsche Controle VK 09-02 Linii 4D Echo 09-02 Melliemuis Controle VK 12-02 Mir1984 3D Echo 18-02 ZaZou Controle VK ♥ Sterretjes.. ♥ *7+2w 3butterflies *9+2w Simmer *10+2w Pitahaya *11+3 Meriam22 *Wijzigingen in kleur aangeven graag, dan pas ik (Bloemmm) ze aan!
ik zou gisteren kip kerrie eten. maar toen kwam er ineens visite . en die kwam ook met chinees aan.. dus toen dacht ik ach dan eet ik de volgende dag wel kipkerrie. maar heb dus vanmiddag restje chinees op gegeten. en nu heb ik dus geen zin in rijst...dus tjah wat zal het worden
Ik ben jachtschotel aan t maken. Echt weer daarvoor!! Nou aan de dropjes dan maar, is voor mij een traktatie want eet ze al maanden niet meer ivm eerdere hoge bloeddruk, haha Hier had mijn jongste ook iets van noppies aan toen hij werd geboren. Nu heb ik 2 pakjes klaarliggen maar kan nog niet kiezen. Pakje van mexx of Imps&elfs
@Bloemmm, Wij hebben gister patatjes op... vandaag eten we dus gezond Rijst met roerbakgroenten en teriyaki saus mjam! @ Lana, veel plezier meid! We horen wel hoe je het vond @Charise: Ja vaag dat hij de eerste 2 keren hoog lag, en dan nu opeens laag? Misschien idd te snel gekeken. Wel fijn dat je met 30 weken nog een echo krijgt. Ik krijg ook met 30 weken een echo, fijn vooruitzicht. Ik moet ook bij 27 weken bloedprikken voor rhesus antistoffen. Ben benieuwd... @ Melliemuis, fijn dat alles goed met de kleine was! Wel minder dat ze denken aan zwangerschapsdiabetes. Wat heeft dat precies voor gevolgen voor jou? @ Miss Smit: fijn weer wat van je te horen Lage bloeddruk is vervelend ja! Maar ja wel weer beter dan hoge! @ Beitsche, balen dat je zo verkouden bent! maar fijn dat de kleine het goed doet @Jess, goed in de gaten houden dus of je harde buiken hebt. Heb je er zelf veel last van? Succes met de uitslag morgen Hier zijn de spullen van Koeka binnen. Ik heb besloten 1 wrapper te houden en de voetenzak en de andere wrapper toch maar terug te doen. Vind het beetje overdreven en de kinderwagen heeft ook een voetenzak dus gebruik die ook nog Morgen naar de verloskundige, heb er wel weer zin in. Ben altijd wel zo klaar tot nu toe, omdat alles goed gaat. Hopelijk morgen weer tevreden
Wij eten vandaag een overschoten van Knorr met hamblokjes en champignons jumjum.. Vanmiddag geslaagd voor een verzorgingstas bij babydump, Hadden nu een hele leuke in de nieuwe collectie lijkt op een cowboysbag maar dan zonder een 1 voor de prijs Kreeg m alleen niet mee, omdat het kamertje volgende week pas geleverd wordt en stel ik zou dat annuleren dan had ik de tas gratis (had n bon voor een tas) maar goed maakt ook niet uit nu wordt die volgende week met de rest meegeleverd, heb m toch nog niet nodig
Lekker die patatjes en snacks. Moeten we hier ook maar weer eens doen. De kinderen eten een pizza en een toetje en ik zalm met pijnboompitten en eventueel nog wat anders ( als ik nog honger heb) heb geen zin in de koken
Ik heb al weken zin in zuurkoolstamppot maar nu verkoopt de supermarkt hier geen zuurkool meer. Dus dan maar kijken voor boerenkool, hebben ze dat ook al niet! Argghhhh. Hier is het maandag ongezonddag, dus ik denk dat het fish & chips gaat worden haha. Werveltje, gevolgen kunnen wel vervelend zijn als ik niet behandeld word. Te grote baby, kans op vroeggeboorte.. Ik moet dan mijn eigen suikerwaardes prikken (heb ik vaker gedaan en eigenlijk geen problemen mee) en aangezien ik gewoon gezond eet (behalve dus op maandag hahaha) weet ik niet of het met mijn dieet aanpassen gaat lukken. Dus ik gok dat ik aan de insuline moet. Mijn moeder, tantes en oma hebben allemaal type 2 diabetes dus zag het ook wel aankomen, vind het gewoon heel jammer. Verder heb ik geen overgewicht en ben ik gewoon gezond, dus dikke vette pech. Hoop toch dat ik het niet heb natuurlijk.
Jullie hebben ook lekkere dingen gegeten! Balen dat er geen zuurkool of boerenkool was Melliemuis! Werveltje; welke kleuren heb je gekozen? Had net enorme buikpijn linksboven in mijn buik, heb een warme douche genomen en zit nu met een warmtekussentje in de stopcontact.. Helpt gelukkig al aardig! Irritant gevoel was het..
Durf bijna niet te zeggen wát wij gegeten hebben melliemuis was heerlijk met een grote worst erbij, dat wel Vervelend Bloemmm! Hopen dat het weg gaat met de kruik Foto Linnii? Ben benieuwd naár je tas! Hopen dat ze wat vinden uit de kweek Jess. Is het met plassen niet gewoon dat door het ledigen van je blaas de baarmoeder weer zakt waardoor hij even vervelend aan je banden trekt waardoor je pijn hebt? Ik kan me zoiets herinneren vanuit mijn eerste zwangerschap geloof ik. Toen had ik ook urine weg gebracht en kwam mijn vk met deze oplossing Hier uitslag van bloed gekregen en die was goed. Wel fijn dat mijn stolling in orde blijkt dus, maar wel vreemd waar die plekjes dan vandaan komen. Beetje cru gezegd misschien maar mijn angst is: als deze adertjes in mijn benen (en in mijn ogen waar ik ook veel gesprongen adertjes heb) 'zomaar' kapot gaan, waar in mijn lichaam gebeurd dat dan nog meer Beetje hypochondrisch he Maar goed ik belde pas om 16.00uur en de assistente stond me te woord dus morgenochtend belt mijn huisarts me nog om het er even over te hebben nog. Dus nog even wachten...
jeetje Mellie, dat is niet niks... Dus het zit ook wel in de familie als ik het zo lees. Hoop dat je het niet hebt dan. Maar ja als het eventueel met insuline op te lossen is zou het fijn zijn. Fijner nog als je het helemaal niet hebt natuurlijk @Bloemmm, ik heb de witte wrapper gehouden, dat is die dunnige zonder fleece. En van de andere 2 had ik grijs, maar die gaan terug. Eventueel neem ik later nog een dikkere met fleece in turquoise. Maar deze is voorlopig goed @ Linnii, ben ook wel benieuwd. Ik wil graag die cowboysbag, maar die vind ik zo duur @Mamavannunog2 Fijn dat je bloeduitslag goed was, maar jammer dat je niet weet waar het vandaan komt idd.
Heb m even van de babydump site gehaald, dit is m geworden hij is van heel zacht nepleer Vond het wel belangrijk dat m'n vriend er ook mee durft te lopen maar hij heeft m goedgekeurd zitten geen frutsels aan..
Werveltje: nee valt mee hoeveel ik er zelf last van heb. Soms savonds voor het slapen gaan maar met een warme kruik verbeterd het wel gelukkig Mamavannunog2: ja misschien wel.. Het is alleen niet aan de zijkanten van mn buik, gewoon mn hele onderbuik. Daarom dacht ik zelf dat het niet de banden waren. Fijn dat je bloeduitslag goed was! Lini: mooie tas! Ik ben ook aan t speuren op internet voor een mooie
Hihi jullie gaan zo snel met typen haha... Jess, vervelend dat er niets uit de urine is gekomen, aan de ene kant ook fijn natuurlijk. Maar ja die klachten is ook niets. Herken het wel hoor. Hier ook van die vage klachten. Zeurend gevoel in onderbuik, soms beetje pijn bij plassen. En continu gevoel hebben te moeten plassen en dan komt er niets, of maar klein beetje. Maarja vorige week kweek gehad en die was schoon, dus kans lijkt me klein dat er nu wel ineens een bacterie zit. Heb bij mij ook het idee dat de kleine soms op mijn blaas ligt waardoor ik dat gevoel heb. Dus misschien is dat bij jou ook zo? Enne ja qua kleding, ligt er maar net aan hoe je kleintje het doet met warmhouden, als hij dat goed doet kan alleen een romper genoeg zijn. Maar meestal hebben ze wel een romper en een shirt aan. Maar als je een wikkeldoek er om heen hebt en hij houd goed warm dan lijkt het me geen punt. Maar... er is dus een kans dat er wel een shirtje overheen moet, dus miss voor de zekerheid ook een pakje zoeken (of shirtje) met shirtje? Linniii, wat een superleuke tas!! Melliemuis, ah wat balen als je er net zo'n zin in hebt en je kunt het niet kopen. En wat vervelend dat je miss zwangerschapsdiabeter hebt. Gaan ze dat nu verder testen dan? Bloemmm, ja noppies is ook erg schattig. Had voor mijn dochter ook een noppies pakje. Had ik toen zaterdags besteld en dacht dan ga ik dat als eerste pakje doen. Had een hema pakje klaarliggen, maar vond die toch leuker. Maarja die nacht braken mijn vliezen haha. En zondag op maandag nacht werd ze geboren, dus werd het alsnog het hema pakje wat ze als eerste aan had. Het noppies pakje kwam pas dinsdag, dus kreeg ze later die week aan. Maar zo lief. Dus dacht nou nu maar in het blauw bestellen haha. Ik vind dat setje wat jij hebt van koeka ook zo schattig. Dus twijfel daar ook nog een beetje over. Is dat niet heel dik materiaal? Mamvannunog2, fijn dat er zo niets geks uit je bloed kwam. Maar snap je onzekerheid wel. Kunnen het niet toch soort spataderen zijn? Morgen inderdaad maar even bespreken met de huisarts. Uhmm... heb ik nu iedereen gehad?? Ik weet het even niet meer haha. Oh heb nog iets voor op de lijst... 15/1 gratis echo Las op een FB groep van aprilmama's dat ze bij een opleiding in rotterdam mensen zochten voor echo's dus een mail gestuurd en kan donderdag komen. Dus dat is wel leuk. Weer even gratis spieken.