Kijk iig ook even naar het boek 100% suikervrij voor diabetici Dat is een boek geschreven ism artsen en de resultaten zijn veel belovend omdat een aanpassing in het dieet er vaak voor zorgen dat mensen die al jaren insuline slikken of spuiten dat niet meer nodig hebben. Misschien kan het je helpen. De auteur, Carola van Bemmelen, mailt altijd snel terug bij vragen. Misschien kun je het op die manier allemaal een beetje binnen de perken houden met de maatregelen die je moet nemen. Omdat mijn moeder zwangerschapsdiabetes heeft gehad toen ze zwanger was van mij, loop ik een groter risico. Ik heb daarom al een half jaar voor ik zwanger raakte mijn suikergebruik enorm ingeperkt. Ik hoop dat het voldoende is bij mij!
hier vanaaf uiteten! uitgenodigd door vrienden op hun kosten tapas eten ben benieuwd . nog nooit gedaan., alleen last van kiespijn grrrr maandag controle tandarts . ( ben zo stom om het niet te zeggen anders had ik mischien vandaag wel kunnen komen ) denk ontstoken wortel bij doorkomende verstandkies. aankomen. hier nu 4 kilo. woog 57,5 en nu 61,5 dus valt nog mee
Behh balen Lana! Hopen dat het met een dieet op te lossen is! Veel plezier Werveltje! En Babylove ook met vakantie Bloemmm, al beetje ver kunnen komen met kamertje? Ook weer mooie buikjes voorbij zien komen! Hier zijn we vandaag naar de Primark geweest en hebben best veel leuke dingetjes kunnen vinden. Hebben in de maten 50/56,62,68 en 1 ding in 74 gekocht. Blijft jammer dat ze meer voor meisjes dan jongens hebben.. maar als de uk groter is dadelijk ga ik daar zeker nog een keer heen om te shoppen!!
Welke ben je geweest Jess? In Den Haag hebben ze ook best veel voor jongens vond ik. Ik zit te wachten tot ik kan instappen Wel gezellig met een klein spartelend meisje in mn buik
Jess: foto's van je nieuwe pakjes... Ben niet nieuwsgierig ofzo Mir: wow wat een mooie buik al voor 23 wkn!
Wowie mir mooie toeter! Ik heb vandaag de blije doos opgehaald, toch weer leuk meegenomen nu zijn alle dozen hier binnen haha
Lana goed dat je het zegt van de blije doos. Moet 'm voor 25 januari ophalen. Morgen man maar even langs prenatal sturen hihi. Hij moet werken en komt er in de buurt. Heb de zwangerbox van etos geloof ik (ouders van nu) gisteren thuisbezorgd gekregen. Was ineens een pakketje bij de buren bezorgd, dacht huh ik heb toch niets besteld. Maar was dus die doos. Kruidvat moet ik ook nog ophalen. Baby-dump heb ik nooit gehad, maar zit hier ook niet heel erg in de buurt en om nou alleen daarvoor een eind te rijden vind ik ook zo wat. Dus misschien als ik nog iets moet gaan kopen dat ik dan zo'n doos ophaal ook. Schijnt wel de leukste te zijn. Maar die van prenatal wil ik ook graag vanwege het flesje en speentje.
Mooie buik mir! Ik moet idd ook de blije doos ophalen voor 25 jan! Volgende week maar ff doen. Tot morgen meiden!
Pfoeh veel gekocht voor op de foto! Zal morgen even paar fototjes maken Ben in Den Haag geweest, ze hadden vandaag mt80 wel ontzettend veel voor jongens. Kleinere maten hadden ze ook wel maar meer voor meisjes dan jongens, maar desondanks alsnog goed geslaagd dus mij hoor je niet klagen! Wauw Mir, mooi! Zo'n verschil met mijn buik van 23, grappig om te zien. Qua dozen alles behalve kruidvat binnen. Maar heb niet zo'n voordeelkaart van hun dus dat moet ik dan eerst nog regelen, als ik daar zin in heb haha! Eens kijken of ik uit kan slapen morgen ochtend, hoop dat het lukt! Zo lang mogelijk nog even van genieten
Fijn altijd zo'n eerste nacht op vakantie, middelste is al vanaf drie uur wakker ik wil slapen... Pfffff
Bloemmm: ik zie trouwens dat er wat meiden in de lijst staan die volgens mij nooit meeschrijven... Misschien weer wat opschonen? Enne Linni niet weer verwijderen dan, he
liz0104, babymaantje, Wannabemommy, amber05, gosh Volgens mij heb ik deze namen alleen tijd niet voorbij zien komen of ik me vergis me! Sorry als dat zo is. Maantje55: schreed jij eerst onder babymaantje??
Prenatal zat bij mij geen speentje in, wel een Avent-flesje. Die van de Babydump is inderdaad goed gevuld, ook met een speentje. Maar hier zit ie gewoon in Veenendaal, waar ik ook woon. Heb deze zwangerschap sowieso de Babydump wel ontdekt. De Prenatal hier is waardeloos, Babymax holt ook hard achteruit. Vanmiddag onderweg naar Naarden even naar de Prenatal in Amersfoort, naast de IKEA zit een gigantisch warenhuis, en daar wil ik even een badje, aankleedkussenhoezen etc halen. Hoeslakentjes bij Ikea, nesteldrang begint te komen. Volgende week even een box halen bij de Babydump, dan is het grote spul wel binnen, op wat zaken die ik mag lenen van een vriendin, zoals badstandaard, wipstoeltje en kruiken.
Nee babymaantie is toevalig een vriendin van mij maar zit middenin een verbouwing.. Ik gok dat ze snel weer mee komt praten!
Hebben jullie ook zoveel spam gekregen na die babydoos aanvraag van Prenatal? Ze geven je email adres namelijk door aan derden, o.a. "lekkerinhetleven.nl" enzo.
Ja heb ik ook last van. Alle mail dat ik krijg meld ik me wel gelijk af voor nieuwsbrief ed. dus het is nu al wel wat minder. Irritant is het wel!