Haha ik heb m maar in 56 besteld. Dat past ze (als het goed is) sowieso... Vriend heeft 1 pakje in maat 50 uitgezocht.. En dit zou pakje in 56 zijn als je wilt. Kan ik straks wel eens vergelijken met andere maatjes?
Hier ook de blije doos. En inderdaad het speentje zit er niet meer in. Ach ja die kan ik ook wel kopen haha. Maar bij dochter heb ik die veel gebruikt. De doos is wel uitgebreider als bij m'n dochter. Tandenborsteltje erin en vitamine D. Superleuk. En zo'n pakje miniluiers is ook altijd weer mooi meegenomen. Next, ja het is echt superschattig allemaal. Weet niet meer zo goed hoe de enkele maatjes vallen, geloof wel gewoon op maat. Ik heb het witte boxpakje ook gewoon in maat 50 besteld. Vind ik wel schattig voor echt in het begin. Maat heeft toch, vooral met boxpakjes, te maken met lengte. Mijn dochtertje was 46 cm bij de geboorte dus die heeft maat 50 wel een tijd aangehad. Nu geen idee hoe groot deze baby word, maar de meeste passen maat 50 toch wel hoor. Alleen een prenatal boxpakje maat 50 heeft ze nooit aan gehad, maar die viel ook echt heel klein en kort. Ben echt supermoe nu van het lopen. Merk met lopen echt dat het erg vermoeiend is vanwege mijn bekken. Kan geen stap meer zetten zonder pijn. Maarja zal toch af en toe moeten en teveel zitten is ook niet goed. Dus het is niet anders. Leuk jullie te horen over de kamertjes. Krijg hier ook enorme drang om het af te maken, maar het kamertje moet nog leeg gemaakt worden. Ben ik al wel mee bezig, maar als ik alleen met Sophia thuis ben vind ik het toch lastig. Want als ze slaapt ben ik bang dat ze wakker word en als ze wakker is kan ik moeilijk lekker boven aan de slag gaan terwijl zij beneden is haha. Dus moet het hebben van de momenten dat mijn man ook thuis is, of als ze evt naar gastouder is. Dus misschien binnenkort maar eens wat middagjes naar gastouder brengen zodat ik even door kan. De meubels die er nu staan weg en dan kan ik de muren verven. Moet verf nog bestellen. En dan kunnen de babykamer meubeltjes komen en die wil ik ook nog gaan verven. Zal blij zijn als het af is. Vandaag trouwens dit nog gekocht bij de hema. Vond het zo lief.
Leuke dingetjes meiden! Ik heb wel een hoop in maat 50 en ook 56. Mira zat er sowieso super lang in. Ediz wel minder lang, maar dat kan allemaal nu nog een keer aan. Scheelt weer
Ik had ook bijna geen maat 50 in huis. Toen we wisten dat Daimen eerder geboren ging worden heeft mijn familie gelijk kleine pakjes ingeslagen hihi. Ik heb gelukkig alles nog bewaard dus ook nog de hele kleine maatjes!
Ahhhh leuk meiden! Ik heb van alle maatjes wat haha dan kan ik altijd kijken wat past. Vind het per merk ook zo verschillen. Heb vandaag nog 3 dingetjes gekocht, foto's komen later. Lukt me niet via mobiel.
Wat leuk al die pakjes!! Persoonlijk zou ik altijd een pakje in maat 50 en maat 56 klaar leggen. De meeste baby's passen wel in maat 50. Ik vond het bij onze eerste echt heel vervelend dat het pakje totaal niet paste. Het was een maat 50 maar zij was veel kleiner dan verwacht. Je wilt toch dat je kindje wel een passend pakje aan heeft de eerste dag!
ik ben ook heeeel erg aan het dubben over de maat of ik 50 of 56 zou nemen voor eerste pakje. ik heb nog wel wat pakjes maat 50 maar die zijn niet echt heel mooi meer. ( ja voor het spugen) mijn zoontje was 3580 en 53 cm maar di eheeft toch nog wel paar weekjes mt 50 aangekund dacht ik . en sommige 56 vielen als 50. maarja dalijk is dit kindje groter en dan pas maat 50 niet.. ik weet het niet grrrr... eerste pakje mt 50 doen? ( 56 heb ik zoiezo wel wat nog wel mooi is )
Wat kost 1 pakje nu eigenlijk? Toch ook weer niet de wereld? Ik zou allebei klaar leggen maar wel meer 56 dan 50. Blijkt dat 56 echt te groot is dan is 50 zo bijgekocht, toch? Ik heb nu ook weer behoorlijk wat in maat 44 gekocht, misschien heb ik dat wel helemaal niet nodig maar wilde het toch graag klaar hebben liggen. (En met 65 procent korting is het ook wel makkelijk kopen )
grr bij alles wat ik denk dat bestel ik staat er sold out dan maar even weekje wachten en hopelijk weer op voorad
Ik heb bij beide een pakje maat 50 en een pakje maat 56 mee genomen naar het ziekenhuis. Maar voor beide was 50 zelfs nog te groot, ga het dit keer weer voor de zekerheid op deze manier doen.
Hoi meiden!! Lekker aan het shoppen allemaal! Next: ik vind het groot vallen. En idd de combi maatjes helemaal. Zou dus zeker voor 50 gaan, want idd, de meeste kindjes passen dat wel hoor! Ik heb zelf als eerste pakje een maatje 54.... frans maatje, dus ik zit er lekker tussen in. Maar dat was bij onze oudste nog wel aan de ruime kant. Hier gister ook alle.kleertjes uitgezocht en tm 62 in de kast gelegd. Hebben jullie ook zo last van vergeelde kleertjes?! Zoooo balen he!! Toen ik het bij mn dochter opborg leek het er wel uit te zijn en nu 2 jaar later zijn die vlekken gewoon weer zo duidelijk. dus maar weer flink aan de was en hopem dat het er nog uit gaat. Hier vandaag begonnen om.de babykamer/duo kamer roze te maken. Van de week nog 1 muurtje verven en dan nog wat stroken pip behang op mdf plakken en achter de commode bevestigen. Hoop dat t mooi wordt. nou ik ga zo naar mn bed..dochter slaapt bij ons omdat haar kamer naar verf ruikt. Tot morgen!!
Wat leuk Bloemmm! Ons kereltje wordt lekker stoer aangekleed, maar in t begin mag schattig natuurlijk ook gewoon! Wat een geshopt en geklets over kleertjes verder! Wel weer erg leuke kleertjes voorbij zien komen Hier niet veel in 50, als ie echt klein is kopen we wel bij. Nemen wel 1e pakje in maat 50 en 56 mee en kijken dan gewoon water t beste past. Balen van je bekken Charise Lana: ik herken dat gevoel wel. Voelt dan net alsof mn buik zo uit elkaar kan spatten! Hier nog steeds veel last van mn onderbuik na het plassen... Gewoon ook best wel hele erge pijn, kan dan niet rechtop zitten. Maar aangezien er geen blaasontsteking ofzo uitkwam heb k geennidee wat het verder kan zijn, iemand een idee? Als het volgende week nog zo erg is ga k wel ffe de vk bellen. Verder vandaag me nageltjes weer gelakt, resultaat :
Hier gisteren met schoonmoeder wezen shoppen en we hebben een kinderwagen en een wipstoelding haha. Dus we zijn aardig op weg! Hier gisteravond even geschrokken. Was me aan het uitkleden en kwam er achter dat mijn borsten lekken. Nu is dit misschien niet vreemd maar ik heb 6 jaar terug een operatie gehad aan mijn borsten waarbij de kans klein zou zijn dat ik ooit bv kon geven. Dus nu heb ik toch een sprankeltje hoop! Daarbij dacht ik pas dat ze na 30 weken konden lekken. Dus echt helemaal totaal onverwachts!! Haha ook goedemorgen
Ik werk in een winkel dus dat is geen optie, gelukkig is het na de drukke feestmaand deze maand weer iets rustiger dus dan hebben we een kwartiertje extra zitten in de middag, maar dan nog..
ja hier ook erg last van vergeelde kleertjes. stond ook echt zo te kijken van huh kan me niet herinneneren dat het zo erg was. ( ik heb ze er wel bijgelegen maar stiekum vind ik het niks en denk ik dat ik ze voor tussendoor gebruik en toch wat nieuwe setjes erbij koop voor het idee een stuk frisser. ik ga straks denk eventjes de dekens wassen. jeb nog 2 ledikant dekens en 2 wiedekens. heb nu ook van babydump een wiegdekbedovertrekje gekocht. vind dat veeeeeel handiger dan een lakentje vouwen en proppen in een mozesmandje. heb ook nog wat nieuwe spuugdoeken besteld. dit x in badstof ipv hydrofiel. en in het donkerblauw en grijs zodat die gele vlekken niet zo opvallen en even een nieuw fris termometertje en badstof hoeslakentje. en 2 aankleedkussen hoezen voor 7,95 in het zand en ecru
zo zie dat hormonen een lichaam behoorlijk kunnen overheersen. hier beginnen mijn borsten ook voller en strakker te worden. denk dat er ook productie aan zit te komen.
Hier toevallig gister ook kanariegele vloeistof uit mn borst. Schrok me dood haha. Maar dat is normaal en kan erbij horen bij deze termijn las ik op internet. Het is de eerste productie van moedermelk. Hier laatste dagje winkelen en vanmiddag terug naar NL. Fijne dag dames!
Jess mooi je nagels! Veel plezier nog vandaag Werveltje Hier nog een rustig dagje aanpoten in huis. Laatste avonddienst van manlief en dan is ie zowat de hele week thuis. Gaan we maar mooi gebruik van maken om nog wat dingen af te krijgen in huis haha! Fijne dag meiden!