1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Hier ook even een zwaai van mij.. Pff het is nogal druk deze week/weekend. Moet zeggen dat ik nu toch echt wel last begin te krijgen. Soms voelt het alsof ik een hele strakke band om mn rug en buik heb en dat mn buikspieren veel te strak zijn.. Heel irritant :( toch maar eens navraag gaan doen bij de vk. Komt natuurlijk door mn werk maar weet niet of nog zoveel met je buikspieren doen kwaad kan.. Voelt soms echt alsof mn buikspieren gewoon te strak zijn...

Veel plezier nog in londen! Heb je babygap nog gevonden? Haha

2. werveltje

werveltje Niet meer actief

Zit op vliegveld te wachten nu. Heb babygap gevonden, maar heb uiteindelijk alleen bij H&M 3 dingen gekocht. Deze dingen heb ik in NL niet gezien:)

Verder voor mezelf 2 truitjes gekocht. Was erg gezellig in Londen, maar ook best wel vermoeiend. Zou zo een dutje kunnen doen, maar doen we in vliegtuig wel. Alhoewel tegen de tijd dat ik slaap we alweer gaan landen. Het is echt een vluchtje van niks.

Ken het gevoel Babymaantje. Aan het einde van de dag staat mn buik strak gespannen. Net of je vel te strak is haha.

3. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Oh wel in de gaten houden Maantje! Dat bandgevoel is ook een symptoom van HELLP dacht ik. Wil je niet bang maken maar zou wel even de vk bellen morgen voor de zekerheid :) ;)
    Mijn buik is ook wel gespannen maar niet het bandgevoel watbjij omschrijft.

Mooi dat het leuk was Werveltje!

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Is het net alsof alles uitrekt Maantje? Van je rug naar je buik toe?

5. Maantje555

Dat heb ik alleen na mn werk, en aangezien trompet spelen nogal wat spierkracht vereist, met name buik en rug spieren lijkt het me meer dat het daar van komt :)

6. Maantje555

Ja alsof je heeeeeeel diep adem haalt.. Je spieren uittrekt.... Alleen hoef ik daaar niet diep voor adem te halen haha

7. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    @Maantje Ik heb dat ook, volgens mij hoort dat er gewoon bij hoor! Die kleine is wel heel groot aan het worden nu he... :)

8. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Even een zwaai van mij! Kindjes hebben gelukkig wat beter geslapen de 2e nacht.
    Vandaag lekker gezwommen en naar de kinder disco geweest. Kinderen vermaken zich prima.
    En als zij het naar hun zin hebben dan zijn de ouders ook blij, he!

Heb wel steeds meer last van mijn onderrug, bij mijn stuitje.
    Volgens mij is dat van het bekken. Het doet niet heel veel pijn maar vooral erg vervelend. Als ik op 1 been ga staan, om bijvoorbeeld mijn schoen aan te trekken, dan voel ik die gemene pijn.
    Hebben jullie hier ook last van?

Bij de eerste twee heb ik het nooit gehad, bij de derde wel ietsjes maar dit keer is het wel vaak aanwezig.

9. werveltje

Zoooo ik ben weer lekker thuis, alles weer op orde.

@ Babylove, ja ik heb dat ook idd. Al had ik het een paar weken geleden meer dan nu. Vooral als ik veel gedaan heb, gaat het daar weer pijn doen.
    Fijn dat de kindjes beter geslapen hebben! Hopelijk blijft het lekker zo.

Vriend heeft afgelopen weekend nagedacht over namen en we zijn er ineens zo goed als uit. We hadden beiden 1 bijna dezelfde naam op ons lijstje, hoe leuk! En laat het nou net die naam zijn die mijn favoriet is!! In onze vakantie gaan we bedenken welke het wordt en hoe we het schrijven (kan op 2 manieren namelijk)

Tot slot mijn aankopen :)

10. werveltje

en de laatste :D

11. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Werveltje: het komt en gaat bij mij ook. Die rugpijn bedoel ik. Ene dag erger dan de andere.
    Ben benieuwd naar de naam! Leuk dat jullie eruit zijn. Is het een meer voorkomende naam of heel uniek?
    Leuke aankopen!

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Maantje ik herken het ook! Vooral als ik te druk ben geweest heb ik er last van.

Werveltje wat een leuke spulletjes en super dat jullie uit zijn over de naam. Geeft een hoop rust he haha! Ik ben sowieso benieuwd naar alle namen straks :D

Ik ga mijn bedje in! Mira morgen weer naar de psz, dus vroeg op.

13. werveltje

#773 werveltje, 18 jan 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jan 2015
    Het is wel gewoon een Nederlandse bestaande naam, maar komt niet heel veel voor. In 2014 maar 14x gegeven en als we het op de andere manier schrijven dan helemaal niet. Dus in dat opzicht wel uniek. Geeft idd wel rust en ook fijn dat we op 1 lijn zitten qua naam!

Ben ook erg benieuwd hoe alle kindjes gaan heten straks :)

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb dat ook! Bij Mira nooit gehad en bij Ediz wel ietsjes maar nu vaak na een drukke dag voel ik het gelijk in mijn rug.

Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben!

15. werveltje

Wat is het nog rustig hier vandaag haha

16. Maantje555

Goedemorgen!

17. werveltje

Ga je mee zwemmen morgen maantje :p

18. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Leuke spulletjes Werveltje! Ben benieuwd naar jullie naam!
    Wij dachten er nog tussen 2 te twijfels, komt er ineens een hele andere naar boven van het weekend ;) deze vinden we wel allebei erg leuk dus neig nu wel erg naar die naam. Dus ik denk dat wij er ook bijna zijn haha

Baby love, ik herken het wel. Vooral die schoenen aantrekken. Wat een rotgevoel geeft dat! Heeft volgens mij wel echt met verweken van het bekken te maken maar kan me niet meer herinneren wanneer ik dat de vorige keren kreeg maar dacht toch wl dat het later was. Ach ja, het lichaam weet wat er komen gaat natuurlijk.

Hier nog dagje extra thuis omdat de kinders nog niet opgeknapt genoeg zijn voor een hele dag school + NSO of oppas.
    Wel prettig uiteindelijk want nu vroeg de stukadoor net of hij na het voorstrijken (wat ie eigenlijk alleen even kwam doen vanmorgen) direct door mag blijven gaan omdat ik toch thuis blijf. Dan denkt ie morgen al klaar te zijn ipv woensdag!! Lijkt me zo fijn om het af te hebben boven! :D

19. Maantje555

Eeehhhhh ik heb nog geen zwemkleding... Haha en ik heb in de buurt iets voor dinsdsg avond gevonden.. Denk dat ik daar eens naartoe ga.. Ben jij al eens geweest? Of morgen eerste keer?

20. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Hier net terug van de controle bij de vk.
    Uitslag van de suiker was nog niet binnen, wordt ik vanmiddag of morgen over gebeld. Verder was het nog steeds een grote baby, maar niet TE.
    Over 3weken krijg ik een extra groeiecho, wil proberen te regelen dat samen te doen met de 4d echo maar moet ik straks nog voor bellen.
    Verder moet ik morgen met m'n bazin gaan bespreken of ik misschien halve dagen kan gaan werken, de pijn die ik nu al heb zal alleen maar meer worden dus dat rade ze wel aan, eens kijken of ze met me mee wil denken, kan ik gewoon nu al buikpijn over hebben om dat gesprek aan te gaan pff..

voor de lijst: 10feb controle vk

Deel Deze Pagina