1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. werveltje

werveltje Niet meer actief

Ik ga morgen voor het eerst haha. Ben van de week zelf gaan zwemmen, dat beviel wel goed dus ga lekker toch maar eens daar kijken!
    Waar ben jij van plan te gaan?

2. Smaaltje

Smaaltje Actief lid

24 nov 2008
    176
    0
    0
    O ik zie dat er meiden gaan zwemmen. Ik ga vanavond voor t eerst. Heb er zo geen zin in. Maar wie weet is het hartstikke leuk!!!
    Heb ook een heel onelegant badpak

3. werveltje

Ik heb gewoon een degelijke bikini hoor zolang het nog kan...
    Hoezo heb je er geen zin in?

4. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Gaan jullie naar zo'n zwangerzwemklas of gewoon lekker zelf zwemmen? Ik wil graag zo'n klas doen maar heb al een duur abbo bij de sportschool met een mooi zwembad dus weet het eigenlijk niet. Misschien gewoon een paar keer per week baantjes trekken..

5. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Muldersport, is vlakbij zuiderpark. Die hebben dinsdagavond zwangerschapszwemmen.. Ga me toch maar eens orienteren voor een bikini of badpak... Zal er toch van moeten komen haha anders ben ik straks al bevallen!

6. Maantje555

Haha ik heb er ook geen zin in hoor ! ofja, wel om te zwemmen, maar ik vind het altijd zon stap om iets nieuws en onbekends te gaan doen !

7. Maantje555

Trouwens dames, sorry voor de spam! Maar over een week of 4/5 kunnen wij het 10 weken aftel topic beginnen!!!!!

8. Smaaltje

Smaaltje Actief lid

24 nov 2008
    176
    0
    0
    Werveltje. . Dat is t m juist dat nieuwe. Ik ben ook lid vd sportschool en ging braaf 3 keer per week. Nu ivm bekken klachten dus ff niet.
    Alles is nieuw dus moet ff kijken of ik zo een zwanger clubje leuk vind. Maar ga t gewoon proberen...

En mn bikini kan ik echt niet meer in. Nou ja het broekje wel maar de rest is iets buiten proporties gegroeid. ... haha

9. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Uitslag van mijn bloed was binnen, geen zwangerschapssuiker:):):)
    Gelukkig, ik zag de bui al hangen.
    Dus 'gewoon' een reuze kind, hij had nu al voetjes van 4,7cm:$

10. werveltje

Haha ja dat heb ik ook een beetje, maar als ik nog langer wacht dan hoeft het idd niet meer.
    Dus ik moet gewoon gaan morgen en dan is het vast prima. Van de week ben ik zelf geweest en wil daarnaast nog naar een klasje gaan.

11. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Mamavannunog2: fijn dat hij gelijk verder kon gaan vandaag, kan maar klaar zijn, toch!!

Linnii: hoop dat je baas niet moeilijk doet! Goed dat je het met de Vk besproken hebt!

12. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Goed dat jullie allemaal gaan zwemmen!
    Ik ga niks doen, haha.
    Heb het steeds niet af kunnen maken en vind het dan toch een beetje zonde geld.
    Wilde dit keer wel gaan zwemmen maar omdat ik regelmatig wat bloed verlies heb, lijkt dat me ook niet zo handig.

13. Maantje555

Oh wat fijn zeg! Hele opluchting :)

14. werveltje

Fijn Linnii!!

@ Smaaltje, ja idd is alles nieuw en dat maakt het ook spannend... haha ik heb een nieuwe bikini aangeschaft, want mn normale ging ook niet meer :D

@ Babylove, ja irritant met bloedverlies, dan heb je geen zin in zwemmen nee:(

15. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Nou ik heb vandaag de gratis baby dozen opgehaald bij Prenatal en een bij de Etos. Wat een verschil qua inhoud! Bij die van de Etos zitten 2 luiertjes, in de doos van Prenatal gewoon een heel pak. En nog veel meer. Best veel spullen! Ik snap alleen die alcoholvrije dranken niet zo.... Bier is vies... ;)

16. Maantje555

Haha mijn vriend dacht dat t voor hem was... Vond ie zo attent... Viel t hem toch even tegen dat t alcohol vrij was haha

17. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Zo, de kinderen liggen weer. Vandaag dagje Plopsaland Hasselt gedaan. Weet niet wie er moeier is... Mama of de kinderen. Haha
    Ze vonden het in ieder geval geweldig.

18. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Haha, te grappig

19. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Linni fijn! Ik heb morgen de eerste afspraak in het ziekenhuis.. Ben beetje zenuwachtig maar ben toe aan informatie. Zo wachten is ook kut.

Ik doe zwanger fit in groepsverband. Erg leuk en idd even t drempeltje over van eerste keer gaan maar ben blij dat ik ben geweest.

Trouwens nu helemaal, met suiker is bewegen extra belangrijk. Drie keer in de week moet wel genoeg zijn :)

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

Heb elke keer meegelezen hoor, maar ben alweer vergeten hoe en wat allemaal. :)

In ieder geval iemand die geen zwangerschapsdiabetes had.. super!!

En veel mensen die gaan zwemmen, heerlijk. Ik heb ook wel zin om te zwemmen en man wil graag met dochter gaan, dus misschien morgen maar. Eerst maar even kijken hoe ik er uit zie in mijn bikini en of alles wel past. Vandaag wel nieuwe badpakje voor dochter binnen gekregen van next, dus die is er klaar voor. Hangt nu te drogen aan de waslijn. :D

Oké ik zit met een heel groot dilemma. ;) Haha... grapje.
    Maar ik wil graag een pakje van noppies als eerste aan doen bij de baby. Alleen nu kan ik dus niet kiezen welke kleuren/combi.

Mijn man wil graag de marine blauwe combinatie. En die vind ik ook wel het mooiste om te zien. Alleen twijfel ik omdat het zo donker is, en ik juist dat lichte blauw wel lief vind, vooral voor een net geboren kindje.
    En dan weer, ga ik voor helemaal blauw, of voor blauw met een grijs broekje. En welk mutsje dan?
    Haha, waar kan een mens zich druk om maken he?

Welke vinden jullie het leukste?

Deel Deze Pagina