Hier niet veel nieuws, ben ontzettend moe en heel snel duizelig. Lees alles wel, maar vergeet ook snel weer wat ik heb gelezen, dus reageer niet zo inhoudelijk op iedereen, sorry... Vandaag een box gekocht, die staat nu, en dochter heeft direct al ontdekt dat je de onderste helft mooi kunt gebruiken als gevangenis voor je knuffels. Ze wilde er ook wel even in zitten, maar gezien haar leeftijd en gewicht doen we dat maar niet Morgenochtend naar de verloskundige, en dan toch langzamerhand eens na gaan denken over de bevalling. Heb het tot nu toe weg gestopt na de hel van 8 1/2 jaar geleden, maar ja, begin mei nadert gestaag...
Veense: ik ben ook vaak duizig en zie sterretjes. Ik heb last van een lage bloeddruk, zoute drop helpt dan goed. Misschien ook een idee voor jou? Balen dat je zo negatief terug kijkt op je eerste bevalling, wie weet gaat het een tweede keer veel beter. wat heb je precies als negatief ervaren? De uitdrijving is bij de tweede in ieder geval een stuk makkelijker en sneller.
Ja de bevalling... Vorige keer was geen pretje dus zou met vk daar rustig over gaan praten komende tijd. Ook daarom vind ik t k** dat ik nu naar gyn over moet.
Charise; die lichtblauwe met grijs broekje/mutsje vind ik leuk! Beende balen zeg dat je zo duizelig bent! Hoop dat je gyn de spanning voor de bevalling wat kan verminderen! Hier ook aan het zwemmen. Tot nu toe nog aquarobic maar merkte vorige week dat het springen wat zeer ging doen dus hoop dat het nog vol te houden blijft. Anders toch maar door naar de zwangerzwem groep volgende week..... Morgen hier controle bij de gynaecoloog. Tegenwoordig standaard bij 24 weken na eerdere keizersnede. Voor het eerst deze zwangerschap. Zoooo geen zin in. Duurt altijd zo lang hier. Loopt bijna altijd uit. En zo onpersoonlijk. Enige leuke is dat er waarschijnlijk wel weer een echo bij komt kijken altijd leuk, ff spieken.
Wow een paar dagen niet geweest en jullie hebben weer heel wat pagina's volgekletst hahahah. Ik voel me super! (maakt me gelijk ook weer een beetje bangig zovan: alles loopt zo goed, er zal vast nog wel iets misgaan.... Maar zo moet ik niet denken). 20 weken echo: baby was super super gemiddeld. Heerlijk. Buik groeit lekker door. Heb vorige week in een ballenbak gelegen met de kinderen en van het weekend de hele dag in een pretpark gelopen. Nergens last van! Besef me wel dat ik mijn hndjes mag samenknijpen.
vanavond ziekenhuis, ben benieuwd!! dames, ik wil jullie niet op verkeerde ideeen brengen maarrrr... de z8 sale is begonnennnnn!!! hihi ik heb flink ingeslagen voor mijn dochter.
charis, ik zou ook voor lichtblauw gaan. Andere is stoerder maar meer voor een maatje groter. voor de allerkleinste maat is lichtblauw wel t liefst. Ik zou gaan voor lichtblauw shirtje met donkergrijs broekje en bijpassend (ook lichtlbauw) mutsje.
Charise, ik zou dan weer voor donkerblauw gaan maar luister dan maar niet naar mij Gisteren weer goed opgeschoten met de kamer. Zelf het ledikantje in elkaar gezet, kastjes afgemaakt, ook maar direct even een beetje opgeruimd en de kinderwagen in elkaar gezet. En toen kreeg ik toch last van mijn bekken dus vanavond maar eventjes niks doen
Hihi bedankt voor jullie meningen. Heb nu vannacht bij Z8 sale ook wat dingen voor de baby gekocht dus misschien ga ik dat wel als eerste aan doen. Even kijken hoe het valt. Z8 valt vaak wat ruimer maar ben niet zo bekend met de newborn collectie dus even zien. Heb voor dochter ook nog gekocht, maar zal even de aankoopjes voor de baby showen hihi. Ga dan kijken of het gestreepte broekje, met lichtblauw shirtje en mutsje leuk is, dan evt dat als eerste aan.
ik zou die z8 combi doen! gestreepte broekje, met dat grappige shirtje met koptelefoon en t mutsje. en klaar ben je
Zo ook weer even een berichtje van mij. Ik lees alles wel maar niet altijd tijd/zin om te reageren. Veense: bij mij helpt ook de zoute drop tegen duizeligheid (door lage bloeddruk) Lana: succes vanavond! Charise: ik zou voor het z8 pakje gaan zoals jij m omschrijft! Heel leuk! Dames van de cursus zw-zwemmen: hoe was het?! Hier gaat het wel goed. Rommel lekker door en mag vandaag het 24wk dansje doen Merk wel dat ik iets meer slaap weer nodig heb. Ben wat sneller moe ondanks dat ik bijna niets doe. Want op mn werk zit ik alleen maar op mn kont zowat haha Vanavond voorlichtingsavond bij de vk over de bevalling etc. Ben heel benieuwd!
Er is al heel erg veel uitverkocht bij Z8. Ik heb dat babyspul vannacht om 00.00 uur ofzo gekocht, toen het net begon. Toen stonden er nog iets van 12 dingen op, en toen ik besteld had waren het er nog maar 5, dus ging heel snel. Heb vanmorgen nog het grijze vestje erbij gekocht op 2e plaatje. Denk ook dat dit het gaat worden ja, superschattig. Het grijze vestje is maat 56, dus neem ik ook wel mee voor erover heen als het fris is. Morgen komt dat van de eerste foto al binnen, dus ben benieuwd. Jess, ik merk ook dat ik sneller vermoeid ben nu. Misschien hoort het er gewoon bij? Hoewel ik bij mij ook het idee heb dat de bekkenklachten voor extra vermoeidheid zorgen. Goed op jezelf letten.