1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

zo hier even bestelling opgehaald bij babydump. en gelijk eertse setje gekocht. zal het vanavond even showen.
    ik had een leuk wiegdekbedovertrekje gekocht zegt de mevrouw past je deken er wel in? uuuuh dat zal toch wel een wieg dekbedovertrekje en een wiedekentje?
    nou schijnt dus van niet. dus heb een nieuwe moeten kopen voor erin. nu eentje met klittenband.

heb ook een nieuwe aankleedkussen. had er toen 1 die gratis bij zon badje zat maar die zijn erg dun. nu 1 slagje luxer. en wat spuugdoekjes gekocht bij gekocht. badstof hoeslakentje wieg. en 2 aankleedkussen hoezen. lichaamstemperatuurthermometertje . en een kroeltje voor mijn zoontje want die was niet meer te houden.
    en uuuhmmm de rest ben ik vergeten;)

2. Schilderijtje

ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik een pebble voetenzak moet doen of gewoon de wrapper erin. ( gezien de temperatuur in mei )
    heb bij mijn zoontje niet gebruikt toen deed ik wrapper. die is van eind maart.

3. zondag14

zondag14 Actief lid

22 jul 2014
    246
    46
    28
    Vrouw
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Wat een mooi wiegje Zwangernr6.

Zag de informatie over de sale van Z8 te laat helaas, wat een mooi spul!

4. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Mooi buikje zwangernr6!
    Niks aantrekken van die opmerking(en)!;)

Ik zit hier te twijfelen of ik dit pakje zal kopen in 56,vind hem heeeel leuk maar heb al zoveel kleding haha ;) broekje lijkt zwart hier maar is donkergrijs.

5. werveltje

werveltje Niet meer actief

Leuk pakje hoor Jess! Zou hem gewoon kopen:D

6. Schilderijtje

mijn eerste pakje van dirkje. maat 50
    ik doe er nog sokjes bij in het grijs. en heb nog een grijs jasje van mijn zoontje. hij valt volgens mij als een maatje 56.

2015-01-20 16.32.11.jpg

2015-01-20 16.32.49.jpg

7. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    @charise, leuk hè pretty Little liars, is ook mijn dinsdagavond verslaving!

Vandaag een gesprek met mijn bazin gehad en dat ging eigenlijk heel goed, wegens vakantie blijf ik deze en volgende week nog normaal werken en vanaf februari ga ik naar 5uurtjes per dag..
    Wel fijn dat ze een beetje met me mee denken, maar ze had me nu liever nog 9weken daar dan dat ik over een paar weken helemaal niks meer kan!

Leuk die z8 sale maar ik was vanmiddag om 12u al te laat.
    Vrijdag komt de babykamer en kinderwagen ,kan nu al niet wachten om te beginnen met rommelen (nesteldrang:D)

8. werveltje

Dit wordt mijn eerste pakje... moet nog even kiezen welke combi:)

9. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Iig t broekje met roze :D

Zo, weer terug van het ziekenhuis. Eerst bij de diabetesverpleegkundige geweest die uitleg gaf over het prikken om mijn suikerwaarde bij te houden. De komende weken moet ik 5 keer per dag Prikken. Daarna bij de diëtist geweest voor bespreken dieet. Als de waardes goed zijn is insuline vooralsnog niet nodig. Wel blijf ik onder controle van de gynaecoloog.
    Na bevalling weer prikafspraken en een half jaar na bevalling uitgebreid onderzoek in ziekenhuis. Baby'tje moet na bevalling ook geprikt worden en op controle komen.
    Vrijdag weer overleg met diabetesverplk., 29 jan lab onderzoeken, naar echoscopiste voor groeiecho (die krijg ik nu met regelmaat) en controle gyn. 10 feb naar internist.
    Ik ben er maar druk mee..

bloem ik krijg t niet gekleurd meer dus even zo dat ik 10 feb nog extra afspraak internist heb

10. werveltje

Ja het broekje met roze vind ik ook het leukst :)

Jaaa jeetje Lana, je hebt het idd maar druk. Maar wel fijn dat ze je in de gaten houden.

11. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Bedankt meiden!

Schattig die kleertjes! Ik blijf ook maar kopen 😃

Babylove dankje. Ik heb idd alleen maar buik, verder nergens wat bij aan. Gaat elke zs hetzelfde

12. Schilderijtje

ik zou denk ik ook het rozige broekje doen. wat frisser:)
    het lijkt trouwens wel 3 verschillende maatjes broeken?

13. werveltje

Jaaa pcies! Zijn wel 3 kleine maatjes, maar ik moest de foto een beetje schuin en boven me nemen, anders konden ze er niet op, of viel er schaduw overheen :)

14. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Leuk werveltje. Ik zou ook voor het roze randje gaan, is wel heel lief! Wat voor merk is het trouwens? Als het goed is krijg ik vandaag m'n eerste 3 boxpakjes van next binnen, waar hopelij haar eerste pakje tussen zit 😀
    Krijgen jullie ook steeds meer last van je buik en banden tijdens in bed liggen? Merk dat ik nu meer harde buiken krijg als ik op mn rug wakker wordt/lig en als ik draai dan krijg ik echt steken van mn banden.. Pff... Zou dat vanaf nu blijven doordat mn buik groter wordt of is dit weer zon groei fase?

15. Maantje555

Ohja trouwens niet grheel onbelangrijk! 25 weken dansje vandaag!!!!!

16. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Nou die ongemakken met in bed liggen worden er vaak niet beter op haha. Straks drukt t kind alleen maar meer en meer op Je organen. Lig je dan op je rug en Hij knelt op de aorta dan kan je echt bijna van je graatje gaan. Dus op zoek naar een houding diesel comfi is!!

17. Maantje555

Bemoedigende woorden :D

18. Schilderijtje

hier erg geschrokken.
    ik werd om 6 uur wakker van hevige krampen om de paar minuten. dit heeft anderhalf uur geduurt.
    het deed me stiekum denken aan de begin weeen van mijn zoontje.
    nu is het gelukkig weg! maar moet ik dit melden aan de vk?

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hihi maantje, ja klinkt fijn he? Haha, maar indd t word steeds onconfortabeler helaas. Maar komt goed hoor.

Sprankelkind. Zou even bellen als ze spreekuur hebben. Waarsch doen ze niet veel. Je zou even urine kunnen laten nakijken. Ik heb t bij dochter ook eens gehad en bleek toen blaasontsteking te hebben. Maar geloof dat bij een 2e voorweeen wel eerder en vaker kunnen beginnen. Maar je kan altijd eventjes bellen en overleggen voor je eigen geruststelling.

Uhm... Ik reageer straks nog even vanaf computer.

Ik had vannacht om 00.00 uur ineens schoonmaakdrang.
    Ik was heel moe en wou vroeg naar bed maar heb serie gekeken op de bank en toen ik uiteindelijk op stond om te gaan slapen en nog even wat dingen op ging ruimen begon het... Nog even afwassen, sopje pakken en tafels en kinderstoel en de rest van de woonkamer dan ook maar te soppen.
    Toen zei mn man kom we gaan naar bed, anders was ik miss nog gaan dweilen haha. Vanmorgen toen dochter vroeg wakker was en na t spoken in de nacht had ik wel spijt dat ik niet eerder in bed lag hihi.

Hier trouwens vandaag 26 weken dansje!!

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jeetje wat hebben jullie gekletst zeg hihi. Heb even globaal gelezen:).

@Charise: Ik had bij Ediz hetzelfde 'probleem' haha. Had een blauw pakje en een donkergrijs pakje van Noppies op het oog. Heb toen wel voor het blauwe pakje gekozen omdat ik dat toch ook leuker vind bij een pas geboren babytje, het donker grijze pakje heb ik wel besteld en heeft ie in de kraamweek aangehad :). Heerlijk gezwommen las ik! Moeten wij ook echt weer een keer gaan doen. Wat een super leuke z8 kleertjes heb je geshopt!! 😍 Ik doe morgen mee met het 26 weken dansje :D
    @Veense: Vervelend dat je zo duizelig bent. Hier last van een hele lage bloeddruk, dus leef met je mee. Hier werken zoute dropjes en andere zoute dingetjes ook wel.
    @NowComplete: Wat fijn dat je je zo goed voelt! Lekker van genieten.
    @Jess: Hier ook sneller moe ineens. Had echt 2 weken lang zoveel energie en nergens last van, heb ik goed gebruik van gemaakt haha.. Nu moe moe moe.. Gisteren een uurtje geslapen in de middag, dat was wel fijn. Vanmiddag maar weer doen. Ik zou dat pakje zeker kopen hihi, wat super leuk! Ga daar ook maar eens kijken :p
    @MeMyself: Welkom! Leuk dat je komt kletsen!
    @Beitsche: Beterschap!!
    @Werveltje: Whaaa, 25 km 😳😳😳 Haha! Ik zou in ieder geval het broekje met roze doen. Lief!!
    @Zwangernr6: Hele mooie wieg! En hele mooie buik! Om trots op te zijn.
    @Sprankelkind: Lief pakje!! misschien toch even bellen en overleggen?
    @Lana: Dat is niet niets nee meis, fijn dat ze het goed in de gaten houden.. Knuf!
    @Maantje: Ja gezellig die ongemakken in bed he :D :D Hahaha!

Deel Deze Pagina