1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zo zeg.... Ik ben weer bij haha! Sorry als ik iemand over het hoofd heb gezien. Nu nog even de lijst erbij pakken daarna ga ik verder met de strijk 😩😂. Heb al Mira's kleding tot de maat die ze aanheeft uitgezocht, eindelijk achter de rug. Heb nu nog 1 mand strijk en 1 mandje dat gewassen/gestreken en opgeborgen moet worden van Ediz en dan ben ik daar ook klaar mee. Nog wat dingen ophangen en de laatste dingetjes kopen en aanvullen en dan ben ik geloof ik al klaar joh 😳. Ja we moeten nog wel onze kamer behangen en indelen, dus helemaal klaar zijn we nog niet :p.

Nou even de lijst zoeken en weer verder, kan ik vanmiddag een dutje doen als manlief thuis is.

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    #862 Bloemmm, 21 jan 2015
    Laatst bewerkt: 21 jan 2015
    MeMyself: Ik ken jou trouwens ergens van.. Van het forum toch..... 😳
    Van onze dochters van 2011???

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ♥ 1 t/m 15 Mei 2015 Mama's ♥
    Bekijk bijlage 439657
    ♥ Zwanger ♥
    Beitsche 29 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 26 april 2015 - JONGEN!
    Gimby 31 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 27 april 2015 - JONGEN!
    Charise 27 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 29 april 2015 - JONGEN!
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 30 april 2015 - JONGEN!
    Lise87 27 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 30 april 2015 - GEHEIM!
    Liz0104 25 jaar - 2 dochters, 1 *zoon - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - MEISJE!
    Lana85 29 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - MEISJE!
    Babymaantje 28 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - JONGEN!
    WanneBeMommy 23 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - MEISJE!
    Miss Smit 36 jaar - Derde kindje - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - GEHEIM!
    Smaaltje 34 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - GEHEIM!
    Baby Love 30 jaar - 2 dochters, 1 zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - MEISJE!
    Amber05 36 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ???
    Melliemuis 24 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - JONGEN!
    Anneliess86 28 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 5 mei 2015 - MEISJE!
    Mipsie 32 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 5 mei 2015 - JONGEN!
    Werveltje 29 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 6 mei 2015 - MEISJE!
    Maantje555 25 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 6 mei 2015 - MEISJE!
    Zwangernr6 36 jaar - 4 zoons, 1 dochter Uitgerekend op: 7 mei 2015 - JONGEN!
    Veense 38 jaar - 1 dochter Uitgerekend op: 7 mei 2015 - JONGEN!
    Linii 28 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 7 mei 2015 - JONGEN!
    MMD86 28 jaar - 1 zoon Uitgerekend op: 8 mei 2015 - JONGEN!
    Sprankelkind 25 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 9 mei 2015 - JONGEN!
    Zondag14 29 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 9 mei 2015 - VERRASSING!
    Anne2408 35 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 10 mei 2015 - MEISJE!
    Ikke101 41 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 11 mei 2015 - MEISJE!
    NowComplete 36 jaar - Derde kindje Uitgerekend op: 11 mei 2015 - JONGEN!
    Jess93 21 jaar - Eerste kindje Uitgerekend op: 12 mei 2015 - JONGEN!
    Gosh 32 jaar - 1 zoon Uitgerekend op: 13 mei 2015 - ???
    MeMyself 33 jaar - 1 dochter Uitgerekend op: 13 mei 2015 - JONGEN!
    ZaZou 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter Uitgerekend op: 14 mei 2015 - MEISJE!
    MamaVanNuNog2 32 jaar - Derde kindje Uitgerekend op: 15 mei 2015 - MEISJE!
    Mir1984 30 jaar - Tweede kindje Uitgerekend op: 15 mei 2015 - JONGEN!

♥ Afspraken ♥
    21-01 Mipsie Controle VK
    21-01 Mir1984 Controle VK
    26-01 Anne2408 3D Echo
    27-01 Anne2408 Controle VK
    28-01 ZaZou Controle VK
    29-01 Lana85 Controle VK, Afspraak Gyn & Groeiecho
    02-02 Maantje555 Controle VK
    02-02 Zondag14 Controle VK
    02-02 Charise Controle VK
    03-02 Baby Love GUO
    04-02 Zondag14 Intake Kraamzorg
    04-02 Miss Smit Groeiecho & Controle Gyn
    05-02 Smaaltje Controle VK
    05-02 Beitsche Controle VK
    09-02 Linii 4D Echo
    09-02 Melliemuis Controle VK
    10-02 Werveltje Controle VK
    10-02 Linnii Controle VK
    10-02 Lana85 Afspraak Internist
    12-02 Mir1984 3D Echo
    17-02 Smaaltje Gyn & Anesthesist
    18-02 ZaZou Controle VK
    20-02 Baby Love Groeiecho & afspraak Gyn
    03-03 Werveltje Groeiecho & Controle VK

♥ Sterretjes.. ♥
    *7+2w 3butterflies
    *9+2w Simmer
    *10+2w Pitahaya
    *11+3 Meriam22

*Wijzigingen in kleur aangeven graag, dan pas ik (Bloemmm) ze aan!

4. werveltje

werveltje Niet meer actief

Ja als je ff niet kijkt moet je veel bijlezen haha.

Ik doe dansje mee hoor Maantje!

Sprankelkind, zou wel ff bellen ter geruststelling.

Ik heb ook last van mn buik als ik lig vooral als ik ook nog moet plassen.verder is jet goed te doen tot nu toe.

@bloemmm, wij moeten ook nog kamertje afmaken hoor, hebben we nog wat in het vooruitzicht ;)

5. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Goedemorgen iedereen :D

Zag alweer een hoop leuke kleertjes voorbij komen :D Leuk!! Hier heb ik nog niet zo heel veel eigenlijk, verwacht een hoop te krijgen dus wacht nog eventjes.

Ik heb zo slecht geslapen, en heb nu alle kwaaltjes in 1 keer. Krampen, hele erge rugpijn, misselijk, koppijn, en zo zo zoooooo moe. Ik kan er helemaal niks mee :(

6. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

Ik heb ze een mailtje gestuurd. Dan hoef ik ze niet te storen

7. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Sprankelkind: goed dat je even contact hebt gezocht! Bellen is een hele drempel, he! Maar het is hun werk, als ze dienst hebben wachten ze juist op telefoontjes! Bij twijfel dus wel gewoon bellen. (Al ben ik zelf ook altijd nogal moeilijk daarin ;))

8. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Goedemorgen dames, bij de vk was alles goed. Heb beebje weer gehoord en hij was volop in beweging. Daimen was mee en hij vond het echt leuk om te horen :). Hij is trouwens nu al heeeel lief voor zijn ongeboren broertje, hij praat tegen mijn buik en geeft er kusjes op. Hij heeft het ook heel vaak over hem, dat als hij geboren is dat hij dan gaat "samen spelen en samen delen". Ik smelt dan helemaal. Hebben de meiden die al kindjes hebben ook?

9. werveltje

Ahhhh wat schattig Mir! Snap dat je dan smelt. Ik moet het doen met vriend die kusjes geeft op mm buik hahaha

10. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Haha Mir cute!! Hier een vriend die nu al kind discipline bijbrengt. 'Hou eens op met je moeder schoppen!!'

Net trouwens ook een leuk pakje besteld haha. Moest nog wat positiekleding hebben omdat ik het nu met 1 zwangerschapsbroek doe haha. Dan ook maar even op de babyafdeling gespiekt :p

hmprod.jpg

11. Schilderijtje

zo heb de vk gesproken ze had al een mailtje terug gestuurd en daarna belde ze ook nog even.
    ze denkt dat het waarschijnlijk van het draaien van de baby komt. dat die in een andere positie is gaan liggen.
    voor nu omdat de pijn weg is nog geen zorgen. als het terug komt even bellen.

zoo ik heb al een hele was babyspullen weggewasen en gestreken.
    nu de witte kleertjes ophangen.
    beddengoed straks strijken. en dan nog de gekleurde babykleertjes wassen en volgens mij heb ik dan alles gehad.
    moet ook nog even xtje de nieuwe flesjes uitkoken.en spenen. ( al gebruik ik die liever niet maarja kan maar op voorhand uitgekookt zijn )

zit me ook te bedenken hoe ik wat centjes kan verdienen .
    wat ik nog kan verkopen op mp. om daarvoor weer wat te kopen voor de baby.
    maar kan nog niks verzinnen;)

12. veense

veense Niet meer actief

Mijn buik krijgt momenteel nog meer kusjes dan ik zelf, en het is al zo'n enorme knuffelkont, kun je nagaan!
    Dochter is 8 1/2 en ziet er erg naar uit dat haar broertje komt, eindelijk niet meer alleen. En toch denk ik dat als het eenmaal zover is, ze best nog wel eens flink zal balen, ze is zo ontzettend gewend alle aandacht te krijgen... Ook nu heeft ze wel eens een jaloers momentje.Maar afgezien daarvan kan ik niet wachten om te zien hoe ze zal gaan spelen met haar broertje. Ze was gisteren al boven de lege box aan het oefenen;)
    Nu scheelt het wel dat ze bijna 9 jaar schelen, dus delen is dan wat gemakkelijker (ook omdat zij een meisje is en de baby een jongen).

13. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hihi mijn draakje is 1,5 die is voornamelijk met zichzelf, uitdagen en ontdekken bezig. Mijn buik krijgt af en toe een kusje maar echt begrijpen? Denk t niet..

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ediz wordt in Maart 2 en die begint ook al te begrijpen dat er een baby komt. In zijn kamer staan nu natuurlijk 2 ledikantjes en hij hoort Mira er veel over praten of ziet haar tegen mijn buik praten/kusjes geven en wilt dat dan ook :D. Hij wijst naar het ledikantje van de baby en zegt dan baby! Baby! En maakt slaap geluidjes haha.. Heel leuk! Mira kan echt niet wachten, die wilt zo graag dat de baby er snel is en ze mee kan helpen met verzorgen en met hem spelen.. Erg leuk om zo mee te maken!

15. Schilderijtje

hier word mijn zoontje ook in maart 2. maar hij begrijp het toch echt heel goed.
    ( zelfs waar het uit komt, hij heeft een filmpje bij opa en oma gekeken:) maar aan de andere kant ook wel makkelijk dat hij het weet)
    hij weet ook de babynaam en zeg dan ook ... zijn bedje.
    ik heb tegen hem gezegt als de baby groot genoeg is dat hij eruit mag. ik van de week perongelijk de baby is al een stuk groter. zegt tie eruit eruit baby;) oeps..

16. Schilderijtje

ik eet lekker tosacaanse gebakken aardappelpartjes. lekker sla met frisse dressing appel en eitje. en een rollade met appelmoes

17. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Mm lekker. De Ardappels appel en appelmoes zijn hiervan dingen die niet handig zijn voor mij. Lastig lastig haha
    Ik eet spektakels, tomaat en mozarella uit de oven met Italiaanse kruiden en worteltjes in alle kleuren. (Die zaten in een gewonnen fresh box)

18. werveltje

Zoooo ik ben de hele avond bezig geweest met ons geboortekaartje! Hij is nu helemaal zoals ik wil... Heb weer een proefdruk besteld, dus weer even afwachten.

Geeft wel een fijn gevoel, want was niet helemaal tevreden en dat blijf dan toch in je hoofd zitten.
    Verder een oude fiets verkocht, dus kan daar weer wat leuks voor de kleine voor kopen :)

Nog 2 dagen werken en dan heerlijk vakantie!

Hoe is het met jullie dames? Het is zo rustig vanavond;)

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Sprankelkind wat leuk! Ediz kan nog niet echt praten, maakt vooral veel geluiden waardoor ik begrijp wat hij wilt en zegt standaard dingen. Al maakt ie nu wel een enorme sprong qua praten, dus denk dat het niet heel lang meer duurt :D Mira praatte nu ook allang, maakte echt 3 woorden zinnen en begreep ook alles van de zwangerschap van Ediz.

Wij hebben kipsaté met rijst, patatjes en salade gegeten :D.

Geboortekaartje gaan wij het weekend even voor zitten, manlief werkt alleen morgen nog een halve dag en dan is ie tot maandagmiddag thuis. Hebben we er mooi even tijd voor :D.

Welterusten meiden!!

20. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    He meiden! Ik breek ff in! Ben al een poosje afwezig geweest, ik merk dat het werken zwanger en moeder zijn aardig wat van me eist en dan vergeet ik s avonds gewoon hier te kijken.
    Inmiddels ook alweer twee kraamvisites gehad deze week. We hebben er een neefje bij een vriendin is er Eem dochtertje geboren! Aahh wat schattig en wat zijn ze klein! Krijg nu zo'n zin om onze kleine te zien. Nog ruim 3 maand te gaan!

Ik hoop dat alles hier ook goed gaat! Ik zal ff een paar
    Paginas terug lezen!

Deel Deze Pagina