1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. werveltje

werveltje Niet meer actief

Wow mooi meiden. Ik plaats vanavond mn pens ;) hahahaha

2. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

heeft iemand tips voor een luieremmer die niet zo snel stinkt. bij mijn zoontje heb ik zon standaard emmer die bij een badset zat maar ik vind ze zo stinken.

3. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Sorry, had het fout, ze was wat eerder uitgerekend haha. De reden voor de keizersnee weet ik zelf eigenlijk ook niet maar ze wist dat ze die ging krijgen ;)

Alles is goed gegaan! Het is echt een mooi kind, en een giga bos haren haha. Pffff nu wil ik oooook, nog 14 weken wachten..

Na 13 nichtjes en 3 zusjes hebben we eindelijk een jongen in de familie haha. Wat een toestand :p

4. werveltje

haha wat cool Melliemuis!! Hoe oud is je tante als ik vragen mag? Fijn dat alles goed is gegaan!! NOg even en wij hebben ook een kindje in handen:)

@Zazou, schatttig zeg van je kinderen!!

@9maandenbeurs, mij niet gezien!! Veel te druk!

@ Jess, hoop dat je gesprek goed is gegaan?

Hier hard gewerkt vandaag, nu beetje steken in de zijkant van mn buik, dus vanavond lekker rustig aan:)

En nog een foto van buikje:)

5. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Werveltje, ze is eind 30, ze is het jongste zusje haha. Mijn ooms en vader zijn allemaal een stuk ouder :p Prachtige buik heb je trouwens!! :D

6. werveltje

Haha leuk zeg!
    Dankje, ben er ook wel trots op hoor! Gelukkig verder nog slank haha

7. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Haha hier ook! Ziet er heel gek uit, korte beentjes en dan zo'n buik en mijn boooorsten haha :$ Die groeien ook maar door :D

8. werveltje

Jaaa buik haalt dadelijk ons boobs in hahaha, of heeft ie al gedaan :)

9. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

mooooooooooooooooooooi !!!!

10. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Baby is echt vet druk vandaag maar loopt niet echt te schoppen, meer wiebelen haha. Mijn buik gaat echt alle kanten op. Zat net bij mijn baas praten over mijn verlof en hij moest lachen :p

Mijn verlof is trouwens iets veranderd, ik ga binnenkort 2 dagen per week op kantoor, en 3 dagen thuis werken. Het reizen word me iets te zwaar. Ik reis elke dag 1.5 uur heen en 1.5 uur terug in een overvolle bus. Eerder fietste ik altijd maar dat zit er helemaal niet meer in. En dan met 38 weken stop ik met werken ipv 36, mocht alles goed gaan natuurlijk. Ik probeer het zo veel mogelijk uit te stellen want ik krijg maar 6 weken 100% betaald. Daarna krijg ik maternity pay en dat is maar £138 per week. Vind het allemaal maar lastig. Wanneer gaan jullie met verlof?

11. werveltje

Ik ga 8 april met verlof, dus 4 weken vooraf:) Dan heb ik daarna nog 12 weken en mijn zomervakantie. Daarna ga ik 3 dagen werken ipv 4 en neem ik dus voor 1 dag ouderschapsverlof.

12. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Bedankt voor de felicitaties!

Linnii fijn dat t gelukt is bij de action. De beurs is echt leuk hoor, maar om 2x achter elkaar te gaan is me een beetje teveel van het goede. Bovendien laat m'n bekken me zo in steek dat ik een rolstoel zou moeten huren om over de beurs te gaan.

Linnii en ikke mooie bolle buikjes hoor meiden!!

Leuk zazou dat je dochter zo met de baby bezig is!

13. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Ik ga dit jaar voor de 6e of 7e keer achter elkaar:) maar nu ik echt zwanger ben kijk ik toch met andere ogen denk ik, hoop dat me niet teveel aan de vingers blijft plakken:p

Ik ga 25maart met verlof, 6weken voor uitgerekende datum.
    10weken verlof erna en 2weken vakantie eraanvast geplakt dus 18 weken in totaal, heerlijk!
    Daarna ga ik 3x 9u/10u werken ipv 4dagen..

14. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Mijn verlof begint 4 April en duurt tot 24 Juli. Ik plak er ook nog drie weken vakantie achter. Ik ga daarna gewoon weer 32 uur werken.

Mooie buiken meiden. Zal er morgen ook weer een plaatsen!

15. veense

veense Niet meer actief

Hier even druk met mijn dochter... Gisteren is ze door een autistisch klasgenootje in elkaar geslagen omdat hij niet mee mocht doen met het door haar opgerichte boekenclubje. Jongen is vaker agressief in de klas, maar dit was wel extreem schijnt... Hij heeft haar ook met de dood bedreigd (knul is 9, dochter 8...)

En volgende week woensdag zouden we naar de musical van Kinderen voor Kinderen gaan, lekker samen meebleren met alle klassiekers, krijgen we bericht dat 'ie is geannuleerd! Middagvoorstelling mochten we nog wel heen, maar dan niet op de 1e rij (waar we dure tickets voor hadden gekocht!), en ze wil er haar volleybaltraining niet voor missen. Dus al 2 dagen op rij een verdrietig meisje op de bank...

Negenmaandenbeurs ben ik 8 jaar geleden voor het laatst geweest, ga dit jaar samen met mijn dochter, daarna lekker samen uit eten en dan na de spits pas weer naar huis, anders ga ik kapot...

Verlof heb ik niet, werk ook niet trouwens;)

16. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ik heb net gezondigd met een kinder bueno. Benieuwd wat m'n waarde straks doet maar kon t echt niet laten :D

Ik ga 1 april met verlof, 4 weken (en parttime dagen) vooraf. Mijn verlof duurt tot de ena laatste week van juli maar ik plak er heel wat vakantie achter dus ben vrij tot de tweede week van september. Net daarvoor gaan we nog op vakantie dan kan ik weer met frisse moed beginnen. Ik ga door met 3,5 dag werken of ik ga terug naar vier dagen.

17. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    @Veense: bah wat een gedoe zeg. Echt vervelend voor jou en je dochter. Sterkte!

18. werveltje

Ahhhh sneu Veense!

Hier ook lekker lang verlof! Heerlijk.

Hier ineens een virus op mn computer en is heel lastig weg te krijgen. Ben er al de hele avond zoet mee, maar goed. Hopelijk straks weg!

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Veel gekletst meiden.

Mooie buikjes zie ik voorbij komen, prachtig!

Verlof, ik ga 6 weken van te voren met verlof, op 18 maart officieel. Nu ik in de ziektewet zit, heb zo'n idee dat ik dat ook blijf, maar maandag pas afspraak met arbo arts, moet je ook 6 weken van te voren met verlof.
    Heb na mijn verlof nog 2 weken vakantie.

En ook maar eens zien hoe het met werk zit dan.
    Heb contract van 28 uur, maar nam ook nog 8 uur ouderschapsverlof op. (voor 1e zwangerschap werkte ik 32 uur).
    Na bevalling zou ik weer ouderschapsverlof willen. Maar ja geen idee of ik nog wel werk waar ik nu werk.
    Jammer dat het nu ook niet meer vergoed word. Over 2014 krijg ik als het goed is nog ouderschapsverlof korting.

9 maandenbeurs: ik vind het geweldig. Wel druk maar ook heel leuk. Ik ga vrijdag de 27e met een vriendin als VIP. Haha. Kreeg aanbieding daarvoor en betalen nu dus 25 euro pp voor VIP dag. Dus dacht doe eens gek. Parkeerplaats voor de deur en lunch en alles erbij. Zal met bekken behoorlijk zwaar worden dus dan is het wel fijn als je ergens even kunt zitten.

Ben paar jaar terug met een vriendin geweest. Zij had een zoontje en ik nog geen kinderen. Maar toen had ik pfeiffer. En heb ik ook in rolstoel gezeten, had geen energie om te lopen maar wou er wel graag heen gaan. Wel handig dan hoor. Mag je vaak voor of dan stonden we in de rij te wachten bij een kraampje waar je eten kon proeven en kregen we ineens al eten van die man terwijl we nog maar halverwege waren haha. Dus heeft voordeel hoor zo'n rolstoel.
    Maar ga nu niet in rolstoel, ook al zou het fijner zijn qua bekken. Vriendin is ook zwanger dus is ook beetje lullig om haar te laten duwen haha. Als m'n man nou mee was gegaan dan had ik wel rolstoel gedaan.

20. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Hier ook 6 weken voor uitgerekende datum met verlof, 25 maart laatste werkdag.. Verheug me erop ! haha ! daarna sluit precies de zomervakantie aan en aangezien ik in een sector werk waarbij de zomervakantie ook nog 'echt'vakantie is, begin ik eind augustus pas weer met werken! 5 maanden thuis dus. Dat zal wennen worden.. Daarna ga ik wel alles weer oppakken net zoals nu... Zal ook wel moeten als zzp-er... :)

nog maar 2 maanden werken!!

9 maandenbeurs: ga ik niet heen, nooit geweest en ik heb ook werkelijk geen idee wat daar allemaal te doen is.. Ja ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor!

Ik duik zo eens mn nest in, morgen heerlijk dagje vrij ! Slaap lekker dames :)

Deel Deze Pagina