Jemig wat duur he! Dan wonen jullie denk ik niet in een grote stad, of toch wel? In Eindhoven betaal je een vast bedrag per jaar maar dus niet per bak. Als ze dat hier zouden doen, zou de stad binnen de korste keren vol rommel zijn omdat mensen het dan elders gaan dumpen... In Amsterdam is het nog erger, daar wordt zelfs het grof vuil gratis opgehaald, die kan je op een vaste dag op straat zetten, ik denk ook om te voorkomen dat mensen het zomaar ergens dumpen anders...
Hier hebben we ondergrondse vuilcontainers, ideaal. Als de zak vol is doe je hem daarin en ben je er meteen vanaf.
weet iemand hoe vaak en wanneer Next met nieuwe collectie komt? Gisteren even een huishouddagje gedaan, wasjes, stofzuigen, poetsen......eind van de ochtend was mijn lichaam toch wel op. Moest toen toch even rustig gaan zitten....'s avonds 2 uur in bad gelegen (was diep verzonken in een blad en een boek), vond het al zo raar dat het water zo koud was geworden, pas toen ik eruit kwam zag ik dat ik er 2 uur in had gelegen hahahaha. Lekker herstelt en voel me nu weer prima. Vanavond weer lekker uit eten (zo grappig, toen we nog geen kinderen hadden, gingen we zeker 3 avonden in de week uit eten, toen de oudste kwam zeiden we: dat gaan we vast niet meer zo vaak doen......wel dus. Toen nummer 2 kwam zei ik: nee hoor zie ik niet zitten met 2 kinderen uiteten......wel dus. Nu gaan we eigenlijk elk weekend uit eten, heerlijk, kids lusten veel dus dat is ook handig, dus nu zie ik de komst van nummer drie ook positief tegemeod als het om uiteten gaat hahahah)
Bedankt voor de felicitaties! Werveltje ja dat klopt, mijn jongste was vorige week vrijdag, ik afgelopen woensdag, dochter gister en manlief morgen jarig. Vandaag vieren we de laatste drie verjaardagen in een! Luieremmer: gebruik ik niet! Vind t zo stinken, wij nemen een vieze luier altijd gewoon direct mee naar beneden en gooien m buiten weg. Heb je ook geen gestink in huis en hoef je geen dure luieremmer aan te schaffen maar het legen van de container betaal je hier niet extra voor, zit gewoon bij de gemeentebelasting in. Bloemmm beterschap voor je dochter! Zo naar die oorontsteking ik heb drie 'orenkindjes' gehad, ze hebben bij alle drie (op dezelfde ochtend) de amandelen geknipt. Daarna ging het met de jongens beter, maar dochter bleef looporen houden. Jaren mee bezig geweest, talloze ab kuren enz. Uiteindelijk een operatie gehad om de gaatjes in de trommelvliezen te dichten. Eerst het rechteroor, een jaar later links. Daarna nooit meer last gehad. Maar was best zware operatie, het hele oor wordt open gesneden en naar voren geklapt om erbij te kunnen. Hier zware bekkeninstabiliteit dus ik werk niet maar zit in de zw. Kleine beeb is enorm beweeglijk de hele dag door, heel gezellig! Geniet er van!!
Zwangernr6: fijn dat de beeb zo lekker beweegt, heel jammer van de bekkeninstabiliteit. Veel succes de komende weken. Gelukkig ben je al over de helft moet je maar denken.
Jeetje! Ben weer te lang niet geweest.. Prachtige buikfoto's!! En leuke kleertjes Voorbij zien komen... Ik heb een aantal leuke pakjes kleine maatjes,de rest wacht ik mee! Kan ik altijd nog kopen en er komt zover ik weet nog een babyshower.. Maantje, ik wilde toevallig ook eens op de dinsdag van zwemmen bij mulder sport hihi.. Dan kunnen we meeten eventueel! Het was wel te veel om te lezen en te reageren! Sorry! Mijn zoon is de 20e 7 geworden en morgen vieren we zijn verjaardag! vandaag een logé! Straks effe ikea denk ik, heb vandaag vrij genomen van werk! X
Haha zal ik dan ook op dinsdagavond gaan hahaha. Voor mij is dat alleen een stuk verder. Haha waar ik nu zit kan ik fietsend heen Ik ga zo nog even naar de stad, misschien even wat zomerse kleren kopen voor de vakantie. Verder even huisje opruimen en alles klaarmaken voor vertrek morgen. Verder niet echt plannen vandaag @zwangernr6 veel plezier met de verjaardagen. En gezellig idd zo'n druktemaker in je buik, hier ook! Vanochtend zo gelachen met mn vriend, omdat mn hele buik op en neer ging
@ werveltje & mmd86: Ja! Laten we samen gaan haha! Ik kan alleen pas gaan de week van 17 februari.. Daarvoor zit ik 2 weken in Limburg voor werk... Lijkt me gezellig om dan af te spreken! Wellicht ook een stok achter de deur haha
(Mama s van de) Jarigen gefeliciteerd!! Hier gisteren de kledingkast en commode van dochter uitgemest en schoongemaakt. Was ik toch langer mee bezig dan ik dacht. Gelijk maat 80 uit de kast gehaald en 86 erin gedaan. Ze barst van de kleren zeg !! Daarna met m'n vader de meubels naar de babykamer gesleept. Nu moet alleen de lamp nog (gebeurd maandag) en dan in verlof de kleertjes en accessoires. Daarna hebben mijn man en vader de meubels van m'n dochter in elkaar gezet dus die ook schoon gemaakt en weer ingericht. Was er echt ff mee bezig. Over twee weekenden begint hier de verbouwing aan de benedenverdieping. Hopelijk na drie weken uit de zooi.. Kijk er tegen op maar we kunnen t maar beter gehad hebben. Ben heel benieuwd naar de eerste groeisecho donderdag, hopelijk heeft de suiker de beeb nog niet beïnvloed....
ja het is hier echt schreeuwend duur met afval. vandaar dat wij alles scheiden. ( wij wonen in een dorpje ) ook de vuilnisstort in het dorp kost een hoop geld. kan zo in de paar honderderen euros lopen. ( wij proberen weleens via iemand anders die niet in ons dorp woont te regelen dat hij rijd naar hun vuilnisstort. ( dat is namelijk gratis) wij betalen echt heeeel veel per maand aan vuilnis en gemeenteheffing is hier ook niks mis die er nog eens bovenop komt. nu snap ik waarom jullie het in de vuilnisbak gooien hihi. dat zou ik denk ik ook doen als het weinig kost. lekker gemakkelijk ik heb hier eerst een gezonde voedingwaren gehaald. ik eet veelste veel junkfood. vandaag maar een op zelf gemaakte gezonde pastasaus! en morgen volkorenrijst met groenten en annanas en kipvili wokken. even wat vitaminerijker eten!
Man en ik hebben hele nacht overgegeven... Vreselijk. Nu gebroken en nog steeds last van mijn maag! Maar wel drie springende kindjes
Oh beterschap baby love... Het heerst heel erg geloof ik.. Bereid je maar voor.. Zullen de kindjes wel snel volgen ben ik bang... Beterschap!!!
Beterschap babylove Ik ben aan het wachten tot ik kan boarden. Zal komende week misschien iets minder hier zijn, maar zal wel proberen alles bij te houden en waar mogelijk te reageren.
Beterschap Baby Love! Ediz en ik hebben de verkoudheid nu ook overgenomen... Ook hier ziekenboeg dus, echt balen .
Wat rustig hier! Via www.kruidvat.nl/negenmaandenbeurs kun je nu met je Voordeelkaart gratis 2 kaartjes voor de avondopenstelling krijgen op donderdag 26 en vrijdag 27 februari. Zijn van 17-22 uur geldig. Staat komende week in de folder en op is op. Heb er mooi 2 besteld, gaan we wel eerst even de stad in en een hapje eten. Tis vakantie, dan mag je wel een keer om middernacht thuis komen. Direct de Nijntje beurstas en de gratis warmtelepels aangevraagd, scheelt mooi 20 euro (1 volwassene en 1 kind). Is ook het enige dat ik dit weekend heb gedaan, ben doodop maar kan maar niet goed slapen, dus een hangweekend hier... Heb ooke cht last van de kou buiten, normaal al, maar nu ik zwanger ben protesteert mijn lichaam helemaal volop... Zag gisteren wel mijn buik bewegen, alleen als man of dochter het willen voelen ligt ie opeens zoetjes te slapen
Negenmaandenbeurs: Ik ga ook weer dit jaar. Voor het eerst zwanger erheen. Heb er zin in vond het vorig jaar erg leuk.
Laatste keer dat ik er zwanger was, is 9 jaar geleden Daarna ook niet meer geweest trouwens, of misschien het allereerste jaar toen ze nog geen 1 was. Vind het wel jammer dat de Jongegezinnenbeurs niet meer bestaat...