1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ja is ook zo Lana! Daarom ook wel blij dat ik ze niet krijg maar de plaatjes zijn natuurlijk wel erg leuk, vandaar!
    Paracetemol : als ik het nodig heb dan neem ik het gewoon hoor, hier een paar keer vanwege enorme hoofdpijn genomen. Mag gewoon, dus why not? Maar ik neem t wel alleen als k t écht nodig heb ;)
    Hier nog niet begonnen met wassen hoor... ga ik wel doen in mn verlof, dan heb ik aaaaaaalle tijd en anders ga k me toch alleen maar vervelen :p

2. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

hier mijn 4d met 25,3 wk. hij lag rond te kijken. ze zei dat ze dat zelden zag al zo vroeg is normaal schijnbaar vanaf 27 weken. hij had navelstrengetje om zijn nek maar schijnt geen kwaad te kunnen.schrok er wel even van.

IMG-20150127-WA0033.jpg

3. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

ik heb trouwens voor 100 euro alles op cd en dvd gekregen:D

4. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Wow mooi sprankel!

Ik was in verlof. Heb al wel per maat gesorteerd maar t wassen en strijken vind ik een leuke klus voor tijdens verlof. Net als de laatste inrichting. Mijn moeder komt trouwens strijken hihi en ik vouw het dan naar wens op :D makkelijk zo n service he? En ze wast dan ook de helft, heerlijk!

5. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Hier weer een teken van leven van mijn kant, voordat ik morgen van de lijst gewist wordt ;) :)

Sprankelkind: mooie echo, lief van je moeder dat ze 50/50 deed :)
    Paracetamol: neem ik gewoon indien nodig!

Verder: nog steeds lekker op vakantie maar wel echt een beetje pech met ziek zijn.
    Ben er dan ook niet rouwig om dat we vrijdag weer naar huis gaan.
    Na de buikgriep, nu allemaal keelpijn en hoesten, verstopte neus etc.
    Baal er echt van, heb al zo weinig energie en nu helemaal niet.
    We vermaken ons verder prima hoor!! :)

Werveltje. Geniet van de vakantie, heb je mooi weer?

6. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Wow sprankelkind wat mooi!!!!

7. werveltje

werveltje Niet meer actief

Supermooi Sprankelkind!

Hier is het heerlijk! Zonnetje volop aanwezig, met een lekker windje dus goed uit te houden. Ik lig niet uren te bakken hoor, en als ik zon lekker een handdoekje over mn buikje heen. Er is hier alleen niet heel veel te doen, maar dat wisten we wel een beetje. We genieten er gewoon van om lekker buiten te zijn en overal beetje rond te kijken en er te eten en drinken.

Babylove, ook wel weer fijn om naar huis te gaan toch? Wel jammer dat jullie allemaal ellendig zijn! Geniet nog even van de laatste dagen.

Ik ga pas wassen in verlof, anders kan ik straks weer ;)

8. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Bloemmm haal mij anders maar van de lijst af.
    Ik lees wel altijd mee maar ik doe dat eigenlijk altijd via mijn telefoon. Het is best lastig om dan op iedereen te reageren.
    Maar ik vindt het wel leuk om jullie te blijven volgen.

Verder gaat het zijn gangetje hier. Werk nog maar 5 uurtjes per dag vanwege bekkeninstabiliteit.
    Het kamertje is zo goed als klaar.

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wauw Sprankelkind!! Mooi! Dat neusje 😍.

BabyLove ik ga jou toch niet verwijderen :p
    Annelies ik heb het over de meiden die in dit deel nog helemaal niet meegepraat hebben :D

10. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Daar ging ik ook niet vanuit hoor :p

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Al zou je willen, je blijft er gewoon op hihi

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh meiden ik heb zo'n vreselijke zin in een Cheeseburger of een Big Mac 😂

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Haa meiden,

Even niet zoveel tijd om te reageren op iedereen. Sophia is al 2 dagen aan de waterdunne diarree. Drinken vandaag ook minimaal, dus gaat niet zo lekker. Heb zo'n medelijden met haar.
    Morgen misschien dokter maar even bellen. Ze heeft al week diarree, maar nu dus 2 dagen echt waterdun. :(

Ik moet echt heel de babykamer nog doen haha. Echt erg.
    Donderdag is mijn man vrij en gaat Sophia naar de gastouder. We hebben dan pretecho en ik ga ook even dagcurve prikken, maar dan kunnen we ook samen even aan de slag. Alles uitzoeken en hopelijk beetje leger maken, zodat ik wat kan gaan verven.
    Heb verf besteld voor de meubeltjes (Annie sloan verf). Alleen wil ik eerst de muren verven, maar dan even naar gamma/karwei oid en neem ik de kleurkaart van Annie Sloan mee om daar een kleur van te mengen. Is toch wat voordeliger dan.
    Dan de meubeltjes maar tevoorschijn halen en die verven. Krijg ook wel enorme drang om het af te maken, maar alleen kom ik gewoon niet ver.

Mooie echo foto's meiden! Echt prachtig.
    Donderdag mogen wij ook, hoop dat de kleine een beetje meewerkt. Dochter lag hele tijd met haar handen voor haar gezicht. Ze had ze er heel even vandaag en toen veel plaatjes geschoten haha. Maar dit kleintje ligt elke keer met z'n neus in de placenta haha, dus was al elke keer gedoe om een leuk plaatje te krijgen van het profiel van zn gezichtje. Dus hopelijk wil het een beetje lukken.

Hoop dat ik de groei echo met 30 weken ook in het ziekenhuis mag krijgen want daar kijken ze ook altijd even in 3d. Erg leuk. :D

Nou ik ga mijn bedje maar eens opzoeken.

Morgen 27 weken dansje! :D
    Nog 1 week en dan alweer in het 3e trimester. Gaat snel zeg.

14. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Charise: beterschap voor jullie meisje! Niks vervelender dan een ziek kind!

Hebbem jullie ook vaak last van piepende/Suizende oren? Schijnt te komen door het extra bloed dat je nu hebt maar herken het helemaal Niet van de vorige zwangerschappen.

15. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Nee dat herken ik niet baby love...
    Charise beterschap! Hopelijk knapt ze snel op!

Ik kom even mn moves laten zien ;26 weken :)

Geniet van je vakantie werveltje!

16. werveltje

werveltje Niet meer actief

Ik dans met je mee Maantje! Hier ook 26 weken dansje!
    Beterschap Charise voor je kleine!

Ik heb geen last van oorsuizen maar wel van brandend maagzuur snachts. Dit hoort er ook bij las ik. Echt irritant. Als iemand de gouden tip heeft hahaha.

17. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    @kamertje: lees dat veel van jullie al actief bezig zijn met kamertje bestellen/ klaar maken... Bij mij gaat de kleine eerste paar maanden in wiegje bij ons op de kamer daarna in D's ledikant. Ook gaan ze samen slapen. Gebruik de grote kast dan als D's kledingkast en de kleertjes van kleine broer gaan in de commode :)
    Behalve het wassen van de kleertjes en een nieuw matrasje voor t wiegje hoef ik vrijwel niks te doen.

18. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Ohh wat een mooie foto sprankel!! Wauw!! Hoop dat die kleine man snel weer duikelt zodat de navelstreng er om weg gaat. zou er ook van schrikken. Gelukkig kan het geen kwaad nu nog.

wassen: nog niet begonnen. Wel de drang om te doen, dan is het weer een stukje opgeruimder en netter. Denk dat ik binnenkort wel begin. Vooral omdat ik ook nog aan de gang moet met vlekverwijderaars:(

Hier ook geen oorsuizen.

Eind van de morgen op controle en dan lekker door naar mn moeder! Even lekker mama tijd als de jongste daar ligt te slapen en de oudste zich vermaakt met oma :)

Fijne dag meiden!

19. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ohhhh Werveltje ik ben zooo jaloers!! Ik wil ook een lekker warm zonnetje! Wat betreft maagzuur: je mag gewoon Rennie's. Daarnaast schijnt het ook te helpen om voor het slapen gaan een goed glas melk te drinken. Ik begin er ook last van te krijgen, maar nog niet zo erg dus bovenstaande zelf nog niet geprobeerd ;)

Beterschap voor de kleine Charise! Hopen dat ze snel opknapt.
    Alle verkouden/zieken onder ons ondertussen alweer beetje opgeknapt? :)
    Geen oorsuizen hier!

Veel plezier Zazou!

20. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    God wat zijn hier toch een hoop mensen ziek steeds. Gek is dat, want ik ben gewoon helemaal nooit ziek. Zelfs niet als ik vroeger nachten oversloeg en slecht at, dan nog werd ik niet ziek. Raar is dat he.

Deel Deze Pagina