Yeaaah feli met de mijlpijl Melliemuis. Wij ook over 2 daagjes Maantje! Fijn dat alles goed was bij de vk! @ Lana, handig dat je je collega's instructies hebt gegeven, ben je daar ook in goede handen
haha mijn collega's weten dat ze bij een te lage waarde een zakje suiker in mn mond moeten leeggieten. En anders mijn waarde (veel) te hoog is bellen ze met ziekenhuis/vk om dat door te geven en te overleggen hoe te handelen. Ook de bhv-ers hebben meegekeken hoe ze moeten prikken dus ik denk wel dat ik in goede handen ben ja .
Oja, ik krijg vandaag ook de uitslag van de suikertest, als ik niet gebeld word voor zessen is er niks aan de hand, maar zie net dat ik een gemiste oproep heb van een onbekend nummer.. Wacht vandaag nog ff af en anders bel ik morgen zelf even naar het ziekenhuis.
ben lekker naar boxpakjes aan het kijken maar kan nog niks naar mijn zin vinden. bij mijn zoontje heb ik ze niet gebruikt omdat ik al vele andere kleding had. maar nu bedacht ik me dat we wel steeds sokjes kwijt waren in het bedje snachts en dan is een boxpakje toch wel erg lekker met voetjes. kunnen jullie mij er aanraden? en ik denk maatje 56? ivm dat mijn zoontje 53 cm was. ( die kon van gewone kleertjes wel 50 aan paar weekjes maarja ik denk dat boxpakjes mischien fijner zitten als ze wat ruimte hebben?
weer helemaal goed gekeurd bij de vk. Ik was er van overtuigd dat het babytje dwars lag maar het lag nu met het hoofdje naar beneden. De vk had een model van de grootte van een gemiddeld kindje rond 26 werken en legde dat Op mijn buik. Veel kleiner dan Ik dacht! volgende week bloed prikken ivm resusfactor en bloedsuiker en dan 23 feb weer controle vk
Sprankel: als het alleen voor 's nachts is kan je ook gewoon pyjama kopen met voetjes toch? Of is dit hetzelfde als boxpakje? geen idee of ze fijn zijn maar wij hebben deze gekocht in 56, bij de h&m is per 2 verpakt. Ook mt 50 en 62 daarvan gekocht (wel andere kleurtjes). Mellie: nog wat gehoord van de suikertest uitslag? Zondag: fijn dat alles weer goed was! Kan zijn dat het kindje ook nog steeds veel draait he. Dat heb ik volgens mij want voel de schopjes op elk moment van de dag ergens anders haha! Maantje: fijn dat alles weer goed was! Ja die mijlpaal heb ik volgende week, vanaf dan ook per 3 weken tijd vliegt voorbij joh! Lana: fijn dat ze op het werk nu ook weten hoe en wat. Dat zal vast wat rust geven!
Pyamatjes met voetjes vond ik niet fijn zakte steeds van middeltje voor lengte had ie het maatje nodig maar middeltje was alles te groot. Vandaar dat ik hele pakjes wil die zakken niet af hihi. Mischien heeft zeeman en hema nig iets. Vind ze van next ook leuk maar wil eigenlijk geen 5 dezelfde maten.
Ego bericht uit de ziekenboeg. Onze oudste is inmiddels opgenomen in het ziekenhuis. Uitgedroogd door het vele spugen. Man ligt ook weer ziek in bed en zoontje vanmiddag hele hal onder gespuugd. Jullie lezen het al even weinig tijd voor het forum. Ik lig hier nu op zo'n stretcher in het ziekenhuis... Hoop dat ik een beetje slaap kan pakken. Morgen komt mijn man mij aflossen en ga ik dus alleen naar de guo! Hopelijk alles gewoon goed. Ga even bijlezen en dan lekker slapen.
Jeetje baby love wat een gedoe bij jullie thuis hoop dat ze snel opknappen en dat je guo morgen gewoon goed is!! Spannend hoor! Veel sterkte vannacht en en hopelijk kun je een beetje slapen! Welterusten dames. Ik begin morgen aan 2 drukke weken werk dus kan zijn dat ik wat minder online ben maar ik lees mee !!
Jeetje Babylove wat een ellende! Succes vandaag in ieder geval. Hoop dat alles goed is @maantje succes komende 2 weken! @jess leuke aankopen! @miss Smit, Waar is die van? ziet er leuk en lekker voor het kindje uit. Ik heb gister 2 dekentjes gekocht van koeka. @melliemuis fijn dat je niet meer gebeld bent, neem aan dat het niet het onbekende nummer was, anders hadden ze wel wat ingesproken of nogmaals gebeld toch? Hier ook weer toegegeven aan mn koopverslaving, kwam 2 hele schattige broekjes tegen. Verder dekentjes van koeka besteld, maar ja dat moest ik echt nog hebben. Hier vandaag laatste dagje vrij, ga even lunchen met een vriend en even zwemmen. Morgen bloedprikken voor rhesus en dan donderdag en vrijdag 2daags congres. En dan gaan we al aftellen!
Oh werveltje, dekentje van koeka! Jaloers!! Ik vind t zulk mooi spul maar echt te duur Geniet nog van je vrije dag vandaag! Hoe gaat t nu baby love? Ben je de nacht beetje doorgekomen? Hoe gaat met de oudste? Nogmaals succes vandaag met je GUO! @miss smitt wat een geweldig dekentje of dingetje... Heel mooi! Ook van koeka of baby's only? Werk ze vandaag dames!
Nou ik heb een rare dag gehad bij de gynaecologe van de week. Als eerste denken ze steeds dat ik niet eet en anorexia heb ofzo, dit is echt ZO irritant, wetende dat ik vroeger als kind poedertjes van de dokter kreeg om aan te komen, maar ik kwam en kom gewoon niet aan, hoeveel ik ook eet (nu wel een beetje gelukkig). Vervolgens moet ik ineens een drugstest doen!!!! Huh? Maar ik gebruik geen drugs! Ja, standaard procedure zei ze. Ik geloof er NIETS van. Waanzin. Maargoed, hier is mijn urine. Kom ik thuis, zie ik dat die drugstest gewoon van mijn eigen risico afgaat! Inmiddels een hoge bloeddruk gekregen omdat ik beledigd was, mocht ik niet weg en moest ik een half uur aan de bloeddrukmeter hangen en een bloedtest doen, nog meer eigen risico kosten. Nou dit is echt de laatste keer dat ik hier aan meewerk, ik ga geen geld betalen voor een uitslag die ik al weet, puur om anderen te overtuigen. Het zit me nog steeds dwars. Zijn er hier dames die bij de gynaecoloog ook een drugstest moesten doen? Volgens mij is het echt geen standaard procedure...