1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. werveltje

werveltje Niet meer actief

@ MMD86, irri die rusteloze benen en dat je slecht slaapt :( Weet je al de uitslag van de kweek?

@Simmer lief en respect voor jou dat je af en toe nog hier komt kijken. Sterkte voor jou zeg! Hoop ook dat je snel zwanger mag zijn en blijven!! Dikke knuffel

@ jess fijn dat jij juist weer beter slaapt:)

@ Veense, succes met alle klusjes

@ Bloemmm, thanks! Dagje heb ik weer overleefd! Nu lekker genieten van het weekend!

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee Simmer, zag je al onderin meelezen vanmiddag hihi. Wat naar dat je weer een mk hebt gehad :( Snap liever zo dan dat je al verder bent en geen idee hebt. Maar hoop zo dat je snel weer zwanger mag zijn en blijven en na 9 maanden een gezond kindje in je armen mag houden! Het is je zo gegunt. Je bent en blijft natuurlijk altijd van harte welkom hier!! Dikke knuffel.

❤️ Happy Valentines Day!! ❤️
    Doen jullie nog iets speciaals vandaag?

3. werveltje

Hier geen speciale valentijnsplannen. Vriend heeft een weekend parachutespringen op de club. Ik ga straks zwemmen en even naar de stad om nog wat dingen voor de kleine te halen :)

Vanavond wel gezellig samen eten hoor!

4. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Dikke knuffel Simmer! Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn en blijven:)

Wij doen nooit wat met Valentijn, vind(en) het maar een commerciële dag :p Wij gaan dan liever op een normale andere dag wat doen samen ;)
    12.30 de 3d echo, zo'n zin in! :D Hoop dat de kleine man geen verstoppertje gaat spelen :p Daarna maar eens het huis een beetje opruimen.. Verder komen mn ouders gezellig bij me eten en dan vanavond naar de wedstrijd van vl kijken (volleybal).

5. werveltje

Hier is elke dag Valentijn :) haha wij vinden het ook maar commercieel.

Veel plezier Jess!

6. NowComplete

NowComplete Actief lid

9 sep 2014
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bandenpijn.......
    Jee wat kan dat heftig zijn zeg. Bij de vorige twee nergens last van gehad, maar bij de deze kleine man....Eergisteren kon ik bijna niet meer lopen, gisteren heel rustig aan gedaan en eigenlijk nergens last van, vandaag opgestaan zonder last, 2 uurtjes op en is waggel weer als een eend....

Meer meiden last van hun banden?

7. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen!

Wij doen ook niets met valentijn hoor.
    Man is sowieso aan het werk. Misschien dat ik een kaartje schrijf voor m ofzo. En wou een klein valentijnstaartje kopen bij de patisserie hier om de hoek. Daar maak ik m wel blij mee denk ik zo hihi.

Nowcomplete, hier ook last van banden, tenminste denk dat dat het is, voornamelijk als ik een stuk loop. Dus met kinderwagen naar de winkel bijv. Dan krijg ik gewoon harde buiken door het lopen. Echt niet fijn. Maarja wat langzamer lopen is weer niet zo lekker voor mn bekken haha.

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja helaas NowComplete! Leef met je mee. Bij Mira nooit last van gehad, Ediz heel af en toe en dit keer dus veel..

Hier ook niets boeiends met Valentijnsdag hoor :D. Lekker genieten van het weekend haha!

Heel veel plezier zo Jess!!

9. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    @ Simmer. Ik voor jou dat je snel weer zwanger bent en den fantastische zwangerschap mag beleven. Het is je zo gegund.

Wij doen ook niets aan valentijn. Onze dochter wel, die had een mooie kaart voor ons gemaakt . Zooooo lief :)

@ Jess. Veel plezier bij de echo. Hopelijk laat de kleine zich lekker zien. Geniet ervan

Morgen alweer 30 weken :$ Aan de ene kant ben ik het af en toe wel zat en ben ik benieuwd naar de kleine, aan de andere kant gaat het me veeeeeeel te snel. Dit is mijm laatste zwangerschap en ik wil er graag nog zo lang mogelijk van genieten. Ik hoop dus ook dat de kleine in ieder geval niet voor de 40 weken gaat komen.

10. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Is het niet meer je bekken waar je last van hebt?

11. NowComplete

NowComplete Actief lid

9 sep 2014
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee de pijn zit echt in mijn onderbuik, voel dat het banden/spieren zijn. Bij zitten nergens last van, bij opstaan en de eerste stappen is het echt killing en daarna zakt het weer iets af. Bij langer lopen / te grote stappen voel ik het rechts onder in mijn buik, wanneer ik stil sta is het gelijk weer over. Kleine stapjes nemen helpt ook.

Tot nog toe (Even afkloppen) geen rug of bekkenklachten gelukkig. Heb na de eerste langdurig klachten aan mijn bekken gehad. Gign gelukkig ook weer over.

Het is allemaal niet erg, maar wel vervelend. Wil gewoon even zeuren hier ;)

Vervelend voor de anderen die er ook last van hebben, maar gedeelde smart is halve smart denk ik dan maar!

12. werveltje

Haha we kunnen hier lekker tegen elkaar kostenoverwegingen pijntjes etc
    Ik heb ook wel wat last van mn bekken met name met opstaan en lopen. Maar eigenlijk kan ik gewoon alles doen dus mag niet klagen :)

Ik ga zo ff lekker zwemmen, is vast lekker ervoor!

Ben al in de stad geweest dus hoef niks meer vandaag!

13. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Ik heb ook ineens last van mijn bekken. Bij eerdere zwangerschappen nooit gehad. Kreeg een paar goede tips. Niet op hakken lopen en niet met de benen over elkaar zitten. Niet scheef tillen. Bijv boodschappen verdelen over 2 ipv alles in 1 tas proppen. Ben op mijn werk gestopt met tillen en rijden met bedden. Dit helpt allemaal heel goed, nu nog maar weinig klachten!!

Hier de 29 weken gepasseerd!! Ofterwijl 3/4 zit erop. Dit is ook zeker mijn laatste zwangerschap dus optimaal genieten van al het getrappel in mijn buik:)

14. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Hier inderdaad sinds 2 weken erg last van bandenpijn... Vooral bij lopen, opstaan etc... Heel vervelend!! Eigenlijk de hele zwangerschap nog nergens last van maar nu beginnen opeens de kwaaltjes te komen...

@valentijnsdag doen wij niks.. Vinden het ook maar commercieel geneuzel haha..

@ wij gaan carnaval vieren vandaag en morgen! Hopen dat mn banden en buik het even volhouden haha!
    Veel plezier iedereen dit weekend!

15. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Bandenpijn herken ik als ik te druk ben. Bekkenpijn blijft me dit keer redelijk bespaard.

Vandaag mijn moeder geholpen met keuken inruimen. Zij komt volgende week bij mij helpen. Vanmiddag verjaardag schoonpa en morgen die van mijn beste vriendinnetje.

Valentijnsdag laat ik voorbij gaan, vind dat zo n onzin..

Volgende week elke dag drukte hier, maar over een week kunnen we al schilderen en inruimen. Kan niet wachten!!!

16. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Hier doen we niks aan Valentijn, heb vanochtend gewerkt (bloemenzaak) dus heb alweer genoeg mannen blij gemaakt met een bloemetje voor hun vrouw:D
    Net even in de stad geweest om nieuwe collectie van z8 te bekijken maar ze hadden nog niet alles binnen en wat er wel was vond ik mhwa....
    Toen maar even langs prenatal, 2boxpakjes van sweet petit gekocht😍
    Verder gaat vriendlief carnaval vieren en optochten lopen, ik ben daar niet zo van dus ga vanavond gezellig met vriendinnen naar de bios, 3x raden welke film:p
    Wel heerlijk vrij tot donderdag ivm carnaval, dan 3halve dagen werken, week erna maar 2halve en daarna zitten we al in maart:$

17. werveltje

Hahaha allemaal boycotten we valentijnsdag dus!
    Hier lekker een uur gezwommen, heerlijk.
    Net mn kraampakket opgehaald, shocking hoe grote box ik meekreeg, hoop niet alles nodig te hebben! Zat verder weinig leuks in :(

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Kraampakket, ik had veel over hoor, dus laat je niet bang maken. Oh ik ben trouwens wel in ziekenhuis bevallen, dat scheelt ook hihi. Het is meer om de boel schoon te houden e.d.

Linnii, leuk lekker avondje bios, ben benieuwd wat je van de film vind. Ik wil 'm ook graag zien. Welke boxpakjes heb je gekocht? Vind de nieuwe collectie van sweet petit ook weer geweldig dus wil daar ook wel weer iets van kopen.
    Zag dat ze in april weer een nieuwe collectie krijgen van sweet petit. Heb van de vorige ook een pakje. Volgens mij is het erg geliefd want was snel uitverkocht.

Bandenpijn/Bekkenpijn, ja zit wel echt verschil tussen. Ik heb het allebei. Bekken en onderrug is echt met name 's nachts het meest vervelend. En opstarten is moeizaam. Maar ach, we doen het er maar mee. Kijk wel weer uit naar het moment dat dat weer over is.

Fijn weekend meiden!

19. werveltje

Haha ja als het goed is ga ik ook in ziekenhuis bevallen, maar vond er nogal veel inzitten.. kan me nu niet voorstellen dat nodig te hebben. Maar je kan het maar hebben. Beter teveel en niet gebruiken dan niks in huis ;)

20. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Jaaa superleuke dingen hadden ze, kon bijna niet kiezen.
    Deze heb ik gekocht...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      40,6 KB
      Weergaven:
      1

Deel Deze Pagina