Jeetje zeg, wat een onzekerheid zo. Is de urine ook op kweek gezet? Want soms is het niet in de urine te zien, maar blijkt het wel uit de kweek. Ik duim voor je dat alles weer rustig wordt, want dit is niet fijn ( zacht gezegd). Dikke knuffel vanaf hier
Hier in Eindhoven een dik pak sneeuw. Bah... @Baby Love: Meis dat klinkt niet best! Ik heb net eens gegoogled en kom uit op blaasontsteking of nierbekkenontsteking. Als het geen blaasontsteking is, zou het wellicht nierbekkenontsteking kunnen zijn. Ik lees ook dat het wel eens start juist bij zwangere vrouwen. Je moet dit heel serieus nemen. Overigens is het ook een bacterie, dus dat citroen advies (wat sowieso geen kwaad kan), zou ik zeker nog doen. Maar laat je niet wegsturen, want bij een nierbekkenontsteking moet je echt aan de antibiotica. Laat het verder onderzoeken!!
Oh Baby Love, wat eng! Hoe gaat het nu? Nog bloed? Knuffel! Hier een rustige dag gehad, heb online nog een paar Koeka dingen geshopt. Een voetenzak, wrapper, omslagdoek en 2 speendoekjes. Helemaal blij mee! Was al een paar dagen aan het zoeken naar een Lief Luiertas van de oude collectie en kon 'm niet vinden... Was overal uitverkocht! Ik baalde echt enorm! Kom ik 'm net gewoon tegen bij de Intertoys site, was eigenlijk Frozen spulletjes voor Mira aan het kijken 😂. Gelijk besteld dus! Nu even douchen en genieten van de avond💙
doen jullie een maxicosizak? ik heb hem bij mijn zoontje niet gehad die is in maart geboren. en vrees dat het in mei ook niet echt meer de tijd ervoor is. bij mijn zoontje deed ik een soort wrapper/omslagdoek in maxicosi.
Ik heb nu dus een voetenzak en een wrapper van Koeka. De wrapper doe ik in de Maxi Cosi (ik heb een Stokke Izi Go) en de voetenzak in de reiswieg van de wagen, wel zo handig en warm met iedere ochtend Mira naar school brengen. Heb het bij Mira en Ediz ook niet gehad(alleen een omslagdoek die ook in de MC kon) maar zal nu veel buiten zijn met brengen en halen dus vond het wel een must.
Goedemorgen iedereen, Hier vandaag 23 weken. Wat gaat het hard! Straks met dochter naar zwemles. Verder even wat huishouden doen. Is een beetje blijven liggen de laatste dagen. Wat gaan jullie doen vandaag? @ babylove. Hoe gaat het nu?
He meiden, even vanuit Italie. Wel gek hoor, om vanmorgen de hele groep uit te zwaaien nu zelf met mn laptopje in de serre te zitten. Ik kijk uit op de oefenpiste waar eerste lessen worden gegeven en kinderen op sleetjes naar beneden gaan. Wel heerlijk geslapen gelukkig. Een vriendin van mij wees me op kortingen bij Sibble, overtrekhoezen voor Maxicosi en autostoeltjes. Misschien ook iets voor jullie? Het geldt alleen in december. Maxi-Cosi hoezen | Zonnekap autostoeltje - Maxi-Cosi hoezen van Sibble Babylove: ik hoop dat je je snel beter voelt. Ik heb ook wel eens ergens gelezen dat je bloedvaten iets eerder beschadigen omdat alles verweekt en de hoeveelheid bloed is groter wordt, dus misschien (hopelijk) valt alles mee. Hoe voel je je er zelf verder bij?
Ik ga vandaag even naar Amsterdam bij een vriendin langs. En daarna kom ik toch langs Haarlem, dus ga daar even winkelen denk ik. Daar woont ook een vriendin van me, dus als ze thuis is ga ik daar misschien ook nog wel even langs. Verder niet echt plannen hier... @zondag ja zal wel raar zijn ja iedereen die lekker de sneeuw in gaat en jij niet. Ga je niet even lekker buiten zitten in het zonnetje (als die er is?) Of even de berg op om gezellig met ze te eten? Heel veel plezier in ieder geval.
Baby Love, hoe gaat het met je? Zondag: Lijkt me ook gek! Heel veel plezier! Werveltje: Lekker shoppen, leuk! Heel veel plezier. Ik ga even wat in huis doen, vanavond komen onze vrienden/buren op visite. Ze waren een paar dagen in Duitsland, dus vanavond gezellig bij ons kopje thee doen. Wat doen jullie met nieuwjaar? Wij zijn gewoon thuis, maar vieren het met dezelfde vrienden. Gourmetten en allemaal lekkere hapjes! Hopelijk is manlief dan helemaal opgeknapt.. Vandaag zijn laatste dag medicijnen, ben benieuwd hoe het daarna gaat.. Fijne dag allemaal!
Zo kerstdagen weet achter de rug! Op naar 2015! Wat gaat de tijd toch snel. Hier gaat het wel goed! Wel nog bloedverlies maar dat kan wel even duren voor alles weg is. Gynaecoloog belde me gister om te vragen hoe het ging en me nogmaals op het hart te drukken laagdrempelig te bellen. Het is echt zo'n aardige man, dat scheelt echt de helft. Helaas dus weer geen zorgeloze zwangerschap... En kans neemt weer toe voor vroeggeboorte. We wachten het maar af! Ligt er bij jullie veel sneeuw? Hier helaas niet! In de duinen is het wel redelijk blijven liggen dus daar kan wel gesleed worden. Vandaag verder weinig plannen. Beetje wandelen/ opruimen in huis en met de kinderen knutselen. De eerste week vakantie zit er gewoon alweer op, jammer!
Gisteravond toen ik in bed lag kwam mijn hond met de flos aanzetten en raakte enthousiast toen ik hem wilde afpakken en gooien. Stampt ie kei hard met zijn poot op m'n buik, vlak onder m'n navel en precies daar lag het hoofdje, dat kon ik duidelijk voelen. Nou ga ik me weken lang liggen afvragen of het schade heeft aangericht... Grrrr.... Enkel een velletje van mij zat er tussen het hoofdje en zijn poot.
Ikke: dat is schrikken!! In principe ligt het kindje goed beschermd en ka het niet veel kwaad maar als het heel hard was en je maakt je erg zorgen, kan je altijd even je Vk bellen. Al is het alleen om je even gerust te laten stellen. Heb je het kindje nog wel voelen bewegen?
Ahhhh klinkt als een aardige gynaecoloog idd Baby Love. Dat stelt je toch gerust en ook prettig voor jou! Ikke, in principe zit het kindje goed beschermd hoor! Bij zorgen gewoon even je verloskundige of gyn bellen, enkel ter geruststelling. Hier was de kleine meid rustig vandaag, maar inmiddels is het weer een druktemakertje. Ze heeft denk ik lekker uitgeslapen haha. Hier is de sneeuw zo goed als weg, enkel wat ijzige stukken waar de sneeuw is platgetrapt en is opgevroren.
Lief jullie reacties, ik maak me echter geen grote zorgen, enkel een klein beetje. Gelukkig voel ik haar nog de hele dag door trappelen, dus dat scheelt!
Twee weken geleden kwam mijn kleuter naar me toe en sprong op de bank zo met zijn knie in mijn buik!! Een uur lang hield de baby zich rustig en daarna back to normal. Best ook even schrik, maar goed lang leven vruchtwater denk ik dan maar. Vandaag twee dekentjes en een lakentje van Baby's Only gekocht. Te leuk gewoon. De komende twee wil ik graag dat de oudste twee de dekentjes veel gaan gebruiken zodat hun luchtje erin zit en de baby zich ook veilig bij hun luchtjes voelt.