1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Gezellig indd de app.
    Je kan meldingen op stil zetten he, dus dat je ook kan lezen wanneer je zelf wil.
    Maar als we indd alleen belangrijke dingen doen dan zal t wel meevallen allemaal.

Sophia heeft sinds gisteravond ineens koorts. Geen idee waardoor. Ze is wat hangerig nu en ligt nu weer op bed. Dus ik ga gauw even spullen pakken en dan ledikantje verven.

Xx

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Manlief en Ediz zijn naar de kapper, Mira kijkt een filmpje op Netflix en ik ben lekker aan het rommelen in de kamers. Heerlijk, met de radio aan :D

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Beterschap voor de zieke kindjes, nooit leuk! :(

4. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Hoe is het nu babylove? Nog een beetje kunnen slapen?

Beterschap voor alle kindjes. Het moet snel voorjaar/zomer worden, dan worden we met z'n allen ook wat minder ziek.

Hier ben ik af en toe wat aan het opruimen. zodat mijn dochter haar kamer straks leeg is en we daar kunnen verven en laminaat leggen. Dan kan zij erin en dan moeten we alleen zoontje nog even op de andere kamer leggen. Het is alleen wel veel wat we nog moeten opruimen. Dat krijg je ervan, als je maar een klein huisje hebt :D

Kinderen zitten nu nog in pyama lekker tv te kijken. Eerste dag van de vakantie van hun. Dus lekker ff rustig aan.

Bloemmm. Je hebt pb met mijn nummer :D

5. zondag14

zondag14 Actief lid

22 jul 2014
    246
    46
    28
    Vrouw
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Nog een idee voor de whatsapp-groep. In een andere groep hebben we de afspraak dat het alleen een groep is voor meldingen en dat je reacties dan privé naar iemand stuurt. Op die manier krijg je niet 30x het gefeliciteerd bericht als er iemand is bevallen, maar kun je iemand persoonlijk natuurlijk wel feliciteren. Is dat een idee??

6. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Ik zou het handiger vinden om dat allemaal in de groepsapp te houden. Dan is het voor mij wat duidelijker :D
    Maar ik pas me aan bij de meerderheid

7. zondag14

zondag14 Actief lid

22 jul 2014
    246
    46
    28
    Vrouw
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Ik pas me natuurlijk ook aan! Vond de 'dempoptie' ook al een goede tip om te voorkomen dat de app de hele dag afgaat.

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik vind het ook handiger als het allemaal in 1 app is :D

9. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Alles in de groepsapp is beter denk ik, die felicitaties houd je anders toch wel ook al stuur je priveberichten..

Slapen kindjes op dit termijn ook nog, of is het normaal dat die van mij de hele dag/nacht rond kronkelt in m'n buik, heb het gevoel van niet bij mij:D en ook de hele tijd aan de rechterkant van mijn buik..

10. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Heb beeb de hele dag al niet gevoeld. Ben dan wel vanaf acht al bezig met de keuken inruimen en allerlei klusjes. Einde is in zicht!!

Dochter had gisteren koorts, vandaag niet maar wel snotterig. Toch besloten dat ze naar m'n zus ging zodat ik snel alles kan afmaken hier en het huis weer normaal voor haar wordt. En ze bovendien niet in de herrie zit de hele dag. Ze brulde en krijste alles bij elkaar. Mmammaaaaaaaaa meeeeee. Ik en mijn hormonen stonden met onze ziel onder de arm ook een potje mee te huilen.

11. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Hoi dames,Is alles goed hier?

Update van hier!
    SuikerTest was goed vorige keer, donderdag groei echo, dan ook meteen nieuwe afspraak voor 2e suikertest! Verder alles goed op wat rugklachten na!

Groetjes!

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Haha Linnii ik heb dat op sommige dagen ook net zo! Soms sta ik af te wassen en trapt hij gewoon tegen het aanrecht aan 😂.

Ah dat is niet leuk nee Lana! Gelukkig vandaag geen koorts.

MMD fijn dat alles goed was!

Wij gaan zo patatjes eten! Wat eten jullie?? :D

13. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Wij eten zo ook lekker fout frietjes met snacks, geen zin om te koken vandaag
    ;)

14. werveltje

werveltje Niet meer actief

Hier verschilt het enorm per dag hoevaak ik haar voel :) Er zitten rustige en drukke dagen bij

@app, ik heb voorkeur voor alles in 1 app :)

@ MMD, fijn dat het goed was :)

Wij gaan lekker uit eten, dus weet nog niet:D

15. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Wij zitten nog in het ziekenhuis. Eerst naar huisartsenpost geweest en nu doorgestuurd naar spoedeisende hulp. Wachten nu op kinderarts.
    Mag van mij wel opschieten haha.
    Ze gaan waarsch urine opvangen met catheter. Hopelijk komt er snel wat want ze drinkt amper. Dus plaszakje komt niets in.

16. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Sterkte charise!!

Ik heb gister de hele dag weeen gehad. 'S avonds toch de vk maar gebeld, gelukkig geen ontsluiting. De kleine lag dwars, de vk heeft hem gedraaid en daarna zijn de weeen gestopt. Kon goed van het dwarsliggen komen zei de vk.
    Vandaag gelukkig ook geen weeen meer. Wel een hele beurse buik. Beebje is nog steeds onverminderd druk bezig daarbinnen :)

17. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Charise: ach wat sneu voor je meisje! Cathetern prikken is niet fijn! Hopelijk kunnen ze snel urine controleren en een goede ab-kuur geven.
    denk je dat je wel naar huis mag met haar of zal ze moeten blijven.

Zwangernr6: hou je je een beetje rustig! Kindje moet nog even blijven zitten!

18. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Ja t was wel ff naar, kreeg er wel een beetje angst van. Gelukkig is t weer rustig.

Babylove werken de remmers goed?

19. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Ja je word er ook bang van! Baby moet gewoon nog even blijven zitten!

Hier werken de remmers goed.
    Morgen gaan ze er wel vanaf en dan is het hopen dat mijn lichaam ook rustig blijft.

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Oeh wat schrikken zwangernr6! Hopelijk blijft het nu rustig.

Babylove hopen dat het bij jou ook rustig blijft na morgen.

Wij zijn net weer thuis, wat duurt dat wachten altijd lang zeg. Ze hebben catheter ingebracht en urine opgevangen. Dat gaat op kweek en word gebeld als de uitslag er is.
    Ze heeft nu antibiotica gekregen. Ze moet wel wat meer gaan drinken maar nu niet uitgedroogt gelukkig.
    Heb net eerste dosis gegeven maar ze wou verder niet meer drinken.
    Moppie was ook helemaal uitgeput. Logisch. Ze ligt nu lekker in bed.

Wij nu gauw pizza in de oven gedaan want hebben nog niet gegeten.
    Dus heb hongerrrr!

Deel Deze Pagina