1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    He wat een nare berichten allemaal!!
    Sterkte meiden! En beebjes blijf nog even zitten hoor, het is nog veel te koud buiten!

Hier ook patatjes gegeten ;) en verder wat gerommeld in de babykamer. Heb nog 2 tassen met was staan en dan is alles tm 62 en beetje van 68 gewassen.

2. werveltje

werveltje Niet meer actief

Sterkte meiden! Dat alles rustig blijft en dat jouw kleine goed opknapt Charise :)

3. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Gelukkig weer thuis charise, beterschap!!

Babylove ik zal vor je duimen dat het rustig blijft in je buik!

4. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Inderdaad sterkte dames! Ook voor jou zwangernr6,doe je rustig aan!!

5. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Jeetje charise wat naar voor je kleintje! Hopen dat de kuur snel werkt en ze weer aansteekt :)

Zwangernr6: schrikken zeg! Fijn dat het draaien van de beeb hielp voor de weeën. Maar even rustig aan doen nu dan ;)
    Babylove: duimen draaien nog steeds dat de kleine nog blijft zitten en je lichaam ook rustig blijft als de remmers stoppen. Gaan ze wel weer remmers geven als je buik toch weer onrustig wordt?

Hier vandaag hele dag sporthal geweest voor de nationale bekerwedstrijden van volleybal, de halve finales. Mijn team stond namelijk in de halve finale en bijna weten te stunten tegen de nr 2 van de eredivisie (spelen zelf 1niv lager). Helaas toch met verlies naar huis maar wel een leuke wedstrijd en leuke dag gehad met z'n allen :) toch jammer dat ik zelf niet meer kon spelen... ;) nu lekker in bedje even tv kijken en dan slapen, toch wel moe nu na zo'n dag :p

6. Zwangernr6

Bedankt meiden!

Vandaag heel rustig aan gedaan. Alleen even boodschappen gedaan en toen kreeg ik gelijk ontzettend last van harde buiken, dus de rest van de dag maar niet veel meer gedaan.

7. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Charise: heeft het zh je al gebeld over de uitslag? Echt sneu voor je kleine.

Zwangernr6: echt proberen rustig te blijven, je hebt ook 1 vroeggeboorte in je geschiedenis staan toch?

Vannacht heb ik gelukkig iets beter geslapen, nog wel wakker geweest maar kon de slaap steeds weer vlot vatten, gelukkig.
    De harde buiken beginnen wel zachtjes aan terug te komen en volgens mij is het kindje ook flink bewogen want verloor weer veel vruchtwater vannacht.

8. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    En niet onbelangrijk 'vandaag 30 weken!' Jeeeeh

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zwangernr6 wat schrikken zeg!! Goed rustig aan proberen te doen hoor.. Gelukkig is het nu wat rustiger na het draaien!

Baby Love ik duim keihard dat ze het nog even volhoudt bij jou in de buik! Jeej 30 weken!!!

Charise gaat het vandaag al beter met Sophia?

Ik heb zo slecht geslapen.. Had enorm last van mijn bekken, kreeg het steeds heel erg warm.. Leken wel opvliegers 😩. En maar draaien en draaien...... Nu dus barstende koppijn. Maar even rustig aan doen vandaag..

10. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Bloemmm: balen van de pijn in je bekken. Je kan er ook zo weinig tegen doen, he!
    Voel jij ht ook zo heel laag in je rug, ik heb dat nu zo erg maar komt ook van het liggen. Als ik ga lopen dan schiet er een soort schok door mijn onderrug.

11. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

Hier ook slecht geslapen. Zoonlief weer gillen vant dromen en stond weer met zijn kroels en kussen naast mijn bed. Hij wilde echt niet terug naar eifen kamer. Nu word dat echt een probleem hij moet niet elke nachtvbij ons wullen slapen. Zelf slaap ik dan slecht door ruimtegebrek en ik heb momenteel ook last van opvliegers.

Babylove fijn dat je beter hebt geslapen. Jammer van het vruchtwater.

12. werveltje

Je hebt in ieder geval de 30 weken gehaald :) nu duimen dat het langer wordt! Succes vandaag als de remmers gestopt zijn.

Gaat bij jou ook alles nog goed zwangernr6?

@bloemmm, idd rustig aan vandaag, hopelijk gaat het straks weer beter.

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb het alleen tussen mijn benen, bij mijn liezen enz zeg maar.. Soms vergeet ik in stappen op te staan.. Doet zo'n pijn! Omdraaien enz moet ook echt in stappen.. Moet er dus op blijven letten dan gaat het goed.

Zo fijn dat je de 30 weken in ieder geval gehaald hebt!

Sprankelkind vervelend van de nacht :(.. Jij ook rustig aan doen hoor!

14. Zwangernr6

Bloemmm klote he die bekkenpijn. T begint bij mij nu ook steeds meer pijn te geven. Waardeloos als je er zo slecht door slaapt!

Sprankelkind vervelend dat je zoontje zo slecht slaapt. Toch maar proberen consequent te zijn met naar z'n eigen bed.

Babylove jippie de 30 weken gehaald! Vervelend dat de harde buiken weer wat doorbreken. Hopelijk zakt t weer af!

Ik heb idd bij de tweede een vroeggeboorte gehad, maar gelukkig 'pas' bij 34 weken. Had een infectie vanwege langdurig gebroken vliezen wat ik niet wist.

Nu alles rustig, ik hou me gewoon rustig.

15. werveltje

Jeeej goed bericht van zwangernr6 iig :)
    Nu moet de kleine van babylove zich ook gedragen ;)

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Fijn zwangernr6!!! Mijn duimen draaien voor jou en Babylove!

17. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Jeeeeehj 30 weken babylove :) en nu nog een paar weekjes eraanvast plakken, in april is het weer ook beter vertel dat maar misschien helpt het ;)

Hier vannacht de eerst keer deze week eens goed geslapen!
    Beebje was rustig, maar nu zit ik net begint ie weer m'n ribben te tellen, maar ik mag niet klagen!

Fijne zondag dames!

18. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Zwangernr6: Oh bah, da's schrikken! Hopelijk blijven de weeën weg.

Babylove: Hoop dat het stoppen met de weeenremmers geen problemen met zich meeneemt en dat je snel naar huis kan!

Pffff de dagen van uitslapen zijn voorbij ben ik bang. Werd weer vroeg wakker vanochtend maar nog steeds zo moe! Lig nog steeds in bed maar ga er straks maar eens uit, het huis moet schoon. We hebben gister flink wat spullen van mijn schoonbroer gekregen en dat moet ook weer opgeruimd en gewassen worden haha.

19. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Wat een spanning bij sommigen van jullie! Hopelijk blijven de beebjes nog heel lang zitten en lekker groeien bij mama in de buik. Das veel beter!

Wij hebben hier ook een mannetje van 5 die nog steeds elke nacht uit zijn bed komt. We hebben al van alles geprobeerd en t op een gegeven moment maar geaccepteerd. Hij slaapt gelukkig wel altijd in zijn eigen bed verder.

20. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Goedemorgen iedereen

@ Zwangernr6. Fijn dat het nu rustig is. Hopelijk blijft dat zo

@ bloemmm. Lastig he, dat bekken. Ik heb ook wel last van mijn bekken, maar kan gelukkig vaak wel goed slapen. Hopelijk slaap je de komende nacht beter.

@ babylove. Veel succes vandaag. Hopelijk blijft je buik rustig nadat men de remmers heeft afgebouwd.

@ charise hoe is het nu met je dochter? En weet je de uitslag al? Als ze niet wil drinken kun je nog bijvoorbeeld komkommer of een waterijsje proberen. Misschien wil ze dat wel?

Vanochtend al weer wat opgeruimd en ga zo ooo nog eventjes aan de slag. Vanmiddag maar lekker even niets doen. Als het even kan lekker even in bad liggen. Dat is voor mij echt even 'me' time :) heerlijk even ontspannne met een mooi boek erbij.

Deel Deze Pagina