1 t/m 15 mei 2015 mama's Deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Wat super dat pita weer zwanger is! Allemaal duimden dat het goed gaat

2. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    We zijn duidelijk in het laatste trimester aangekomen :)

Zwanger zijn is niet alleen maar leuk, he

3. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Hier een beetje een rotnacht, mijn buik krampt maar voor mijn gevoel spant mijn buik niet op. (Maar buik is nu natuurlijk ook veel platter en anders).
    Ben ontzettend misselijk, gelukkig hoef ik niet te spugen.
    Heb het koud maar het zweet staat op mijn rug. Heb volgens mij geen koorts.
    Al met al, geen goede nacht maar wel wat kunnen slapen

4. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Mijn gynaecologe zei dat je met bepaalde dingen moet bellen. Een van die dingen was misselijkheid! Misschien toch maar even bellen?

5. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    #1885 Baby Love, 23 feb 2015
    Laatst bewerkt: 23 feb 2015
    Ik lig al in he zh, mijn vliezen zijn afgelopen donderdag op vrijdag nacht gebroken

6. werveltje

werveltje Niet meer actief

Balen meiden die klachten hebben en slecht slapen.

Ik mag geloof ik heel blij zijn dat ik weinig kwaaltjes heb. Ik heb wel wat last van maagzuur en bekkenpijn, maar dat is nog goed te handelen op dit moment. Ik ben blij dat ik ook nog goed slaap.

Hoop dat de kwalen weer af nemen bij jullie meiden! Maar we zitten idd in laatste trimester, dus we zullen denk ik steeds meer kwalen krijgen.

Hmmm Babylove, hoop op een goede dag voor jou :)

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Haha Ikke! :D.

Hier gelukkig weer goed geslapen, heerlijk!
    Kindjes slapen nog, dus ben nog even aan het nagenieten van mijn warme bed :D.

8. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Jeetje Babylove!!!
    Wat vroeg!
    Moet je kleintje nu ook komen nu je vliezen gebroken zijn? Sterkte en succes!

X

9. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Mmd86: nee gelukkig niet. Ze hebben longrijping gegeven en remmers en nu aankijken wat mijn lijf doet. Nu gelukkig redelijk rustig

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Babylove wat vervelend. Kunnen het geen bijwerkingen zijn van de remmers en longrijping enzo? Hoop dat alles rustig blijft.

Ikke, haha, even kijken hoever je bent.

Vervelend meiden al die beroerde nachten. Hier wisselt het enorm maar ben t inmiddels wel gewend ofZo.

Ik ga vrijdag naar de 9 maandenbeurs. Zou met vriendin gaan maar die weet nog niet of ze mee gaat omdat ze ook zwanger is en af en toe last heeft van krampen. Dus dan ga ik miss met mn man. Maar moet ik even kijken of Sophia naar gastouder kan, die is nu ziek dus hopelijk dan opgeknapt. En anders weet ik t ook niet meer haha. dan moet ik kijken met wie dan evt.

11. werveltje

Haha moest ook om je post lachen ikke :)

Gelukkig is jet rustig babylove!

Hier niet naar 9 maandenbeurs, niks voor mij. Meiden die wel gaan veel plezier :D

12. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Ikke hahahaha!!

En ik doe vandaag mijn 30-weken dansje!! Nog (hopelijk niet meer dan) 10 weken te gaan!

13. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Oh meis wat heftig!!! Dan zal het niet lang meer duren misschien!! Je kindje wordt nu dagelijks in de gaten gehouden denk ik? Gelukkig ben je in goede handen in het ziekenhuis!!! Oh misschien moet ik die banners eens aan gaan passen, dat mensen kunnen invullen als het kindje eerder geboren is! Dan kunnen we het allemaal zien aan je banner. Gelukkig ben je toch al redelijk ver gevorderd, dus het zal wel goed komen!! Ik duim voor je meis en hopelijk verveel je je niet te erg in het ziekenhuis...

14. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Gelukkig babylove!!! Hopen dat ze het voorlopig kunnen rekken..
    Moet je in het ziekenhuis blijven?
    Heb eens gehoord, nadat de vliezen zijn gebroken dat je binnen 24u moet bevallen ivm infectiegevaar, vandaar dat ik dat dacht !

Hier vandaag de kinderstoel binnen gekregen, na pech via MP, bleek de stoel stuk (geen idee of er al kuren mee waren, of het onze schuld is met uitproberen??), had een bloom fresco via MP gekocht, we waren er meteen klaar mee!
    Inmiddels dus een hele nieuwe besteld, een mima moon!
    Echt heel leuk is ie!

http://www.yummykids.co.uk/wp-content/uploads/2014/05/mima_moon_camel.jpg

Deze is het!

Heb wel een bloom wipper!
    Van hout en dan een donkerbruin leren "kussen" en een verkleiner, ook via MP, maar nog supernetjes!

Nog 4 weekjes werken en dan heb ik verlof! HEERLIJK! Ga dan lekker alles uitwassen, heb neutral wasmiddel en wasverzachter en heb ook welleens gehoord dat je even je wasmachine leeg op 90 graden moet draaien, voor je de babykleertjes wast...

Heb ook zelf een geboortekaart ontworpen, wacht nu op de proefdrukken... SPANNEND!

Hoe is het met jullie ukkies? Hier lekker beweeglijk, fijn om contact te leggen met je kleintje <3

15. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    ik ga donderdag overdag naar de beurs, samen met mams. heb er zin in. gewoon lekker keuvelen de hele dag :D

dames, de verbouwing is zo goed als klaar. weten jullie wel hoe blij ik ben???!!! Met 3 man zijn we vijf uur aan het boenen geweest vannochtend, maar dan heb je ook wat. Alles blinkt weer en beneden is alles nu een keer goed gedaan. dus dat hoeft tijdens verlof niet meer te gebeuren.

mijn dochter was vannochtend zo aan het hoesten dat ze het slijm gewoon niet weg kreeg. ze bleef er bijna in. zijn toch altijd nare momenten vind ik. even langs huisarts geweest en ze heeft (ook) een oorontsteking. arme hummel. Ze is nu bij oma lekker aan het knuffelen en bankhangen.

16. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Hier ook donderdag naar de beurs met z'n 8-en waarvan 2 zwanger dus ben eens benieuwd, zal aan t einde van de dag wel niet meer kunnen lopen maar ach de rest van de week toch lekker vrij :)

17. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Ik smeer vasine cetomacrogrol van mijn zoontje op mijn gezicht. Heerlijk vet spul en na een uurtje glimmen zie je er niets meer van.

Voor mij geen 9 maandembeurs. Ben er 1 keer geweest en dat was genoeg &#128521;

Ik moet nog 9 dagen werken verdeeld over 4 weken. Best aan t aftellen eigenlijk. Heb behoorlijk zwaar lichamelijk werk dus erg moe en zere benen, rug en bekken aan t einde van mijn dienst &#128513;

18. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

pffff hier net flinke kramp. en obstipatie toen naar de wc kreeg ik nog een verschrikkelijke kramp in baarmoeder erbij. lekkere combi:(:) maar goed ik ben dus leeg. wel wat onrustige buik aan overgehouden maar dat trekt vast weg.

19. werveltje

Grappig ding MMD, nooit eerder gezien:) Balen dat die ander van MP kapot is gegaan...

@Lana jeeeej eindelijk klaar, is nog snel gegaan zeg:) Geniet ervan.

Pfooeeee wat mogen jullie al snel met verlof, ik moet nog 6 weken ;)
    Maar het gaat nog prima met werken, dus ik vind het niet erg:)

@Linnii veel plezier bij de 9 maandenbeurs

20. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Vandaag intake van de kraamzorg gehad..
    Stelde niet heel veel voor, dame heeft alles goed uitgelegd, we krijgen 45u kz verdeeld over 8dagen waarvan de eerste 3dagen 8/9u per dag..
    Hoeveel uur krijgen jullie? (Ga flesvoeding geven)

Deel Deze Pagina