1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Tnx dames, komt hoop ik goed deze keer. Vanmorgen weer een testje gedaan om het oplopen van HcG te testen. En een knaller dit keer, dus het loopt gelukkig goed op.

klachten? Doodmoe, echt om 1300 uur stort ik in, verder licht misselijk in de ochtend en als ik te laat eet wordt dat erger. Verder klein beetje pijn in mn borsten zo nu en dan, en steken in mn buik, voelt beetje als bandenpijn.

@Ilsevr: ik hoop dat je jezelf snel zwanger zult voelen, want het is wel speciaal maar mijn 1e zwangerschap hing ik telkens boven de pot en ik kreeg toch een miskraam dus het zegt helemaal niets en het is zeker geen pretje. Als je teveel spuugt, kom je in het ziekenhuis te liggen door uitdroging.

Bijgevoegde bestanden:

2. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Wow wat een knaller. Hoe ver ben je met deze test ook al weer?

3. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn laatste menstruatie was 21 juli maar ik heb ovulatietesten gebruikt en 7 dagen lang positief getest dus mn ei is beetje van slag geweest. Volgens de vk zou ik 27 april uitgerekend zijn als ik dat aan haar zou vragen. Ik vermoed echter pas rond 3 mei vanwege mn late eisprong. Vorige week dinsdag voor het eerst positief getest. Dus nu 8 dagen positief. Wat dat inhoud voor mn zwangerschap.... nog geen idee, maar dat hoor ik over 2 weken als uk zich goed vasthoudt.

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ♥ 1 t/m 15 Mei 2015 Mama's ♥
    Bekijk bijlage 414016
    ♥ Zwanger ♥
    Charise 27 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ???
    Gimby 31 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ???
    Liselokje 26 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - ???
    WanneBeMommy ? jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - ???
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ???
    3butterflies 34 jaar - 1 stiefzoon, 1 *zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ???
    Melliemuis 23 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ???
    Sproetje1988 26 (?) jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ???
    Meriam22 29 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ???
    Lana85 29 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 5 mei 2015 - ???
    Nathalieke83 30 jaar - 2 zoons, 1 dochter - Uitgerekend op: 8 mei 2015 - ???
    zwangernr5 36 jaar - 4 zoons, 1 dochter Uitgerekend op: 8 mei 2015 - ???
    Baby Love 30 jaar - 2 dochters, 1 zoon - Uitgerekend op: ? mei 2015 - ???
    Angel02 36 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: ? mei 2015 - ???

♥ Afspraken ♥
    09-09 Bloemmm Intake VK
    12-09 Zwangernr5 Eerste echo
    17-09 Gimby Eerste echo
    17-09 Bloemmm Eerste echo
    18-09 Lana85 Intake VK
    18-09 Lana85 Eerste echo
    22-09 Charise Eerste echo
    22-09 Liselokje Eerste echo
    25-09 Meriam22 Intake VK
    25-09 Meriam22 Eerste echo
    29-09 Charise Intake VK
    08-10 Sproetje1988 Eerste echo

*Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen!
    **Als de nieuwe meiden erop willen, graag wat info doorgeven. Dan zet ik (Bloemmm) jullie erop!

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ilse, ik heb geloof ik alleen geen gegevens van jou voor de lijst!
    Klopt de lijst zo voor iedereen?

Ik heb het eten voor vanavond alvast voorbereid.. Dan kan ik vanmiddag met de kids mee slapen.. Kijk er nu al naar uit:)! Moe zijn vind ik niet zo heel erg, hoop alleen dat de misselijkheid en het overgeven me dit keer bespaard blijft.. Al ga ik daar niet vanuit. Kan me niet voorstellen 2x zo misselijk te zijn geweest nu het niet te hebben.

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mooie test! Echt een knaller! 😍

7. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Slaap lekker Bloemmm ;) Ik ben op dinsdag altijd vrij. Ik kook dan voor een 55+ wooncomplex maaltijden zodat zij niet hoeven te koken en een gevarieerde maaltijd hebben. Dus ik duik zo de keuken in voor mn fruitsalade, tussendoor effe huis stofzuigen en dweilen, dan even lekker slapen en daarna beginnen aan mn chili con carne voor vanavond. :)

8. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Nou als je al vanaf dinsdag een positieve test hebt dan ben je denk ik echt wel verder dan 3 mei hoor helemaal gelet op je knaller.. je zal het binnenkort horen :)

9. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Ik hoop het meid. Maar naar ervaring moet ik gewoon afwachten wat het gaat worden. Ik verheug me nergens op. Over 2 weken zou ik minimaal 6-7 weken moeten zijn en zou er een hartje moeten zijn. Ik kijk er ontzettend naar uit!

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Jaaa Wannabemommy, gefeliciteerd!

En alle andere dames ook uiteraard!

11. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ja idd ver genoeg om met een echo een hartje te zien. Em. dat gaat ook gewoon gebeuren. Je hebt genoeg op je bordje gehad dus het wordt hoogtijd voor een plakbeeb die lekker in mei 2015 gezond ter wereld komt :)

@ all: vinden jullie het ook niet heerlijk om in mei uitgerekend te zijn. Bij mijn dochter beviel ik in juni en toen zei ik dat is echt de beste maand, nouja misschien op mei na. En mei it is!!!!

12. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    @Lana85: Mei, i love it!! Mn eerste zou in april komen, mn tweede in november, derde in juli, 4e in mei. Heb bijna alles gehad ;)

13. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Lana: mei klinkt inderdaad als een top maand! Je schrijft dat je dochter in juni kwam maar in je onderschrift staat juli 😊
    Liep je overtijd? Of tikfoutje?
    Mijn andere drie kindjes kwamen te vroeg dus ben benieuwd of ik dit keer wel netjes op tijd beval!

14. werveltje

werveltje Niet meer actief

Hoi meiden, mag ik met jullie meekletsen?

Ik ben 29 jaar, zwanger van 1e kindje en hiervoor 4x miskraam. Ik ben rond 7 mei uitgerekend.

Testje 2 dagen voor NOD

15. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Werveltje: gefeliciteerd!!

16. Liefebeess

Liefebeess Actief lid

11 aug 2014
    133
    2
    18
    NULL
    NULL
    Goedemiddag! Liefebeess hier :)

Een positieve test te pakken na de eerste echte ronde. Volgens de calculator 1 mei uitgerekend! Eerste dag menstruatie 22 juli cyclus van 31 dagen.

Ik wil graag gezellig meekletsen! Ik ben zwanger van mijn 2e

Werveltje, gefeliciteerd! Heftig zeg, 4 miskramen

17. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    @Werveltje Deze keer gaan we ze vast blijven houden he!!! :) <3

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jeeej! Ik ga even slapen en er zijn alweer nieuwe meiden bij :D
    Gefeliciteerd en welkom meiden :D
    Zo even goed lezen, kindjes zijn ook net wakker.

19. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    De chemo is alleen nodig als het hcg stijgt zonder dat er sprake is van een nieuwe zs. Dan zijn de achtergebleven mola cellen aan het vermeerderen als een soort kankergezwel.

Ik heb de hele tijd na de curettage contact gehad met mijn gyn vanwege het maandelijks bloedprikken. Elke maand werd ik door hem gebeld over de uitslag. Gisteren dus ook en toen zei hij dat ik mocht komen voor een echo over 2 weken. Ik heb dus geen andere verwijzing nodig.
    Ik denk dat je rechtstreeks een afspraak kunt maken als je een medische indicatie hebt. En als je wel een verwijzing nodig hebt, hoor je het dan wel

20. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Werveltje nogmaals gefeliciteerd meid!

Ilse de meeste vrouwen krijgen pas echt klachtjes vanaf ongeveer 6 weken zs.

Butterfly prachtige knaltest meid!!

Hier al wel wat klachtjes, zeeeeeere borsten, tintelen ook, moe en ook de slaap niet kunnen vatten (ben altijd hyper in de zs), zwaar gevoel in m'n buik, soms wat bandenpijn/groeipijn, licht misselijk af en toe, vaker moeten plassen, mega pijn in m'n bekken (is m'n zwakke plek, zeker als ik zwanger ben dus geen verrassing dat t nu al zo'n pijn doet)

Ik ben ook zo blij om in mei uitgerekend te zijn! Heeft me altijd de mooiste maand geleken, weet eigenlijk niet helemaal waarom (ja, begin van de zomermaanden) maar t klinkt ook zo heerlijk, mei!!
    Mijn andere kids zijn mooi verdeeld over het jaar: 2 in januari (en man en ik ook in januari), 2 in juni en 1 in september. Bij mijn laatste zs die dus mis ging was ik in september uitgerekend, komende maand dus. Was ook wel grappig geweest, alle kids 2 aan 2 jarig verdeeld over drie maanden. Maar het mocht niet zo zijn en mei is de mooiste maand!

Deel Deze Pagina