Jaaa heb er eigenlijk niet veel meer aan gedacht maar vrijdag eindelijk een echo!! Ik wil echt een hartje zien al heeft dat de vorige keer natuurlijk niets gezegd. Maargoed, ben nu als het goed is wel een stukje verder. Merk wel dat ik een beetje kriebels krijg nu..
Hey meiden. @bloemmm balen dat je nu weer zo moet spugen pff. @liz hoe was je echo? Morgenochtend om 9 uur mogen wij weer intake vk en dan gelijk echo ben echt zo zenuwachtig hoop maar dat t goed is. Heb momenteel zo een buikpijn niks lijkt te helpen.. voorlopig maar niet meer gekruid eten. Heb nu dagelijks buikpijn bleghh.
Hoi Dames, Om jullie nog even "gerust" te stellen nog een berichtje van mij. Gisterenavond bijna alles al verloren. Toen ik naar bed ging 4x weeen wat gehad en meteen paracetemollen genomen. Redelijk goed geslapen, ondanks 4x eruit wegens "leeglopen". Vanmorgen gewoon naar mn werk gegaan voor wat afleiding en vanmiddag naar huis gegaan. Voel me al een stuk beter. Bloedverlies is al wat minder gelukkig. Ik hoop volgende keer weer met frisse moed er tegenaan! Pitaya, ik denk dat je een goede keus maakt met zelf stappen te ondernemen en niet af te wachten. Curretage kan gewoon risico met zich meebrengen dus liever pillen gebruiken. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich. Dames die nog op hun eerste echo wachten: heel veel succes. Het komt vast allemaal goed bij jullie. Er zijn altijd wel een paar ma's of mk-en bij iedere groep en die zijn nu gewoon geweest! Bloemmm, je mag me wel op een * zetten op 7+2. Geen meerwaarde, heeft voor mij geen noodzaak. Je vroeg wat te doen, het maakt mij niet zoveel uit. Bedankt voor je initiatief om de lijst bij te houden.
Ik voel me nog steeds zwaar beroerd. Gebruik nu 2 maal daags emesafene. Heb het idee dat het erger wordt of dat de emesafene minder goed werkt. Vandaag ook weer vreselijk maagzuur lopen spugen. Maar ook kokhalzen zonder dat er wat uitkomt... AUW... ik heb n radarneus. Normaal al maar nu echt belachelijk. Ruik alles van kilometers ver. Kunnen we even doorspoelen naar de 12 weken
Ook ik ben wat nerveus voor morgen. Nog steeds bloedverlies, al anderhalve week, vandaag wel ietsjes minder dan de afgelopen dagen. Voel me wel ietsjes fitter, nog wel misselijk, maar nog geen 1x hoeven overgeven! Mijn buik groeit enorm, dus we blijven vol vertrouwen dat we morgen een echo zien met 2 mooie babietjes!
Meiden dit geloof je niet... Stonden wij netjes op tijd bij de gyn... Blijkt zij al van 4 uur weg te zijn voor 2 keizersneden en ze kwam niet meer terug. Ze vonden mijn nr niet zo direct terug dus konden niet afbellen... Heb een nieuwe afspraak zaterdag om 17 uur gekregen...nog langer wachten... Als er vroeger plek vrijkomt gaan ze mij bellen en horen of ik beschikbaar ben... Ik weet dat het maar drie dagen was, maar baal er toch enorm van stond bijna te huilen in de lift domme hormonen dan ook
Ohh wat vervelend! Ben je helemaal op echo ingesteld en dan moet je nog langer wachten!! Zo n echo geeft ook maar piep kort geruststelling moet ik zeggen. Ik voel me met de dag beter, misselijkheid is eigenlijk zo goed als weg. Heb alleen nog wat last van darmen en heb een zwaar gevoel bij mijn liezen (denk de banden?). Dus zit nu alweer geen klachten = niet goed? Helemaal omdat ik 2 weken wel klachten heb gehad vind ik t erg gek dat t zo snel alweer weg is. Maar ja geen bloedverlies of kramp dus ik moet maar geowon van t positieve uit gaan!! 3 butterflies 'fijn' dat heb het al kwijt lijkt te zijn, hopelijk wordt je war wijzer van de onderzoeken en kan je er met goede moed weer tegen aan! Succes dames die morgen echo hebben
Balen Liz! Kan me voorstellen dat je - zeker na alle vervelende berichten hier - graag even had willen gluren.
Ja was er echt niet goed gezind van... Ben aant hopen en wachten op telefoon of ze misschien toch nog een plekje vrij krijgen... Hoop dat dit iets eenmalig was of ik ga op zoek naar een andere gyn denk ik... Oke het kan altijd gebeuren dat ze worden weggeroepen dat begrijp ik best maar ik heb men nummer moeten doorgeven dus ze hadden gerust kunnen bellen om 4 uur al denk ik dan bij mezelf... Maar ja ze vonden men nr niet terug dus wat doe je dn he...
Ja kan me voorstellen dat je nu echt zit te wachten zeg!!! Bah Hier kwaalvrij vandaag hihi lekker hoor maar gut gelijk weer die twijfel he, het is ook nooit goed. Bloemmm als je je wat beter voelt wil je de lijst dan even ophalen? Ogf moeten we het weer even van je overnemen?
@ dezelfde vreselijk om te horen meid hopelijk mag je snel weer in verwachting zijn... @ lana ja elke dag is dezelfde niet de ene dag voel je je kiplekker en de andere belabberd van de kwaaltjes... Maar begrijp wel dat je je dan zorgen maakt... Misschien wil je beejbje mama vandaag gewoon wat rust gunnen zonder kwaaltjes
Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en dat je snel een plakkertje hebt en mag genieten van een zwangerschap. Heel veel sterkte de komende tijd
@dezelfde: heel veel sterkte! Hier al bijna een week 38,5 graden koorts en grieperige klachten. Een beetje koorts kon geen kwaad zei de VK, maar maak me nu wel zorgen dat de koorts niet zakt en ik nog niet voorbij de 12 weken ben (dan had ik me ook wat minder zorgen gemaakt).
@dezelfde veel sterkte met het verwerken van dit verdriet. net echo gehad en deze was goed. mooi kloppend hartje gezien. voor de lijst 22 oktober vk en 16 oktober termijnecho
Beterschap sunkissed! @ Meriam goed nieuws! @liz bizar zeg, nu nog dagen in spanning @lana lekker toch ff niks, maar dd maakt je onzeker Hier 8 weken vandaag! Yeaaah
Nee lana ze heeft t niet opgemeten ergens tussen de 8 en 9 weken gokte ze t beeld was ook heel slecht en de vk is niet goed in echo.s maken. Ze zag wel een kloppend hartje ik ga denk ik nog een pretecho aanvragen.