1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. werveltje

werveltje Niet meer actief

Kleine uk staat alleen op z'n kop, hoofdje zit beneden en rechts zie je een voetje. Is dit niet gek? Of kan dat gewoon?

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Uhh... dat is toch juist goed? En zoals het uiteindelijk hoort?

3. werveltje

Ik heb geen idee, maar meestal als ik echo's zie, zie je het tegen de rand aan liggen met hoofdje omhoog. Maar ze heeft er ook niks over gezegd dus neem aan dat het niet raar is.

4. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Werveltje. Mooi echo! Gelukkig dat alles goed is!

Wat een mooie buikjes heb ik al voorbij zien komen!
    Ik lees bij veel meiden dat de kwaaltjes alweer wat minder worden. Fijne he.
    Ik ben gelukkig ook wat minder misselijk maar nog wel erg moe.

Ik heb straks om 16:00 mijn 2de echo.
    Vindt het toch wel weer heel spannend.

voor op de lijst 14 oktober termijn echo

5. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Gelukkig weer mooie echo van werveltje! En goed nieuws!

Bloemmm fijn dat de medicatie aanslaat!

Mooie darmenbuikjes ook :)
    Idd lastig te verbergen... Hier maar wijde shirts ;)

Nou mijn vloer is klaar in mn huisje! Jeh! Schiet goed op...

voor degenen met een echo vandaag... Succes! En veel plezier
    Xxx

6. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

nee hoor maakt niet uit of de echo op zijn kop is.
    bij mij ook elke x verschillend.
    is maar net hoe ze er op kijken'. en eigenlijk drijft het nu gewoon nog lekker in het vruchtwater. dus kunnen ze alle kanten op.

hier drukdruk druk en nog steeds verkouden en verstopte neus! al een maand lang. heb net even de huisarts gebeld. kan donderdag even langs komen.
    ( zul je zien dat het dan ineens over is;) )

verder is ons huis verkocht en hebben we een nieuw huis ovb financiering gekocht.
    2 maanden de tijd tot overdracht:$ dat word dus nu al ruimen:)

7. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    hoi dames! Wat een mooie buikjes al! Ik heb helemaal nog geen buikfoto gemaakt, moet ik toch eens doen. Maar er is ook nog weinig, vooral savonds maar dat is dan ook heel veel lucht in mijn darmen, dus dat telt dan niet mee vind ik.. :p hihi..
    Hier gaat alles gelukkig nog goed! Voel me goed, alleen heel vaak moe, probeer daar dan zoveel mogelijk aan toe te geven tussen het werken door, dan is het goed vol te houden. 's avonds ook vroeg naar bed :)

Voor op de lijst: 23 oktober termijnecho en combinatie test in 1 keer, een week later (nog geen datum nu) controle bij de VK...

Ik vind dit ook een leuk groepje zo. Er wordt iets minder gekletst waardoor het wat beter bij te houden is :)

Fijn dat overal de klachten wat afnemen.
    Ik ben helaas ook goed in snoepen geworden. Mijn man heeft zelfs de koekjes en chips voor me verstopt! haha..
    Reageer niet zo heel veel, maar dat komt omdat het op mn werk nu even een paar weken heel druk is, en dan niet veel tijd over heb omdat ik zo moe ben :)
    Ik heb nog niet op de weegschaal gestaan (we hebben er geen haha) en bij de vk hebben ze niet gewogen. maar denk dat ik wel al iets aangekomen ben.

wat een goed nieuws sprankelkind! dat is neem ik aan wat minder stress. Doordat het huis nu verkocht is. Wel een drukke tijd dan natuurlijk aankomende tijd. maar ook leuk! :D super!

8. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Werveltje fijn meid! Mooie echo!

Hier ook een goede echo, beebje loopt zelfs 3 dagen voor met de groei op de berekening van de vk en 1 dag voor op m'n eigen berekening, dus helemaal super!! Ben zo opgelucht!!

Mijn uitgerekende datum mag op 7 mei en ik heb op 14 okt de termijnecho

9. Pitahaya

Wat een mooi beepje zeg! Prachtig hoor. Ik kan echt niet wachten, nog 2 weken. Maar ik ben zo enorm angstig dat het gewoon niet meer leuk is. Ook omdat we dat hebben meegemaakt denk ik. Maar ff, kan het niet loslaten dat het nu misschien niet goed is.

10. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    Pitahaya waarom laat je dan geen pretecho maken al is het alleen maar om je gerust te stellen of vraag aan je vk of ze nog een keer wil kijken is toch wel het minste wat ze kan doen voor je.

11. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Pitahaya ik zou idd aan de vk vragen of je even mag komen voor een extra echo. In mijn praktijk zeiden ze dat uit zichzelf dat ik vooral moest bellen als ik onzeker was, dan kijken ze een keer extra

12. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Hier is het mis, helemaal verdrietig... Vanavond post ik het verhaal wel even.. Nu even bijkomen en verdrietig zijn

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh nee toch :( :(

14. Pitahaya

Neeee, Simmer! Dat meen je niet! Had je vandaag je echo? Ach meis, wat vreselijk! Ik wens jullie veel sterkte toe.

Tsja, en voor mij een extra echo is eigenlijk onzin want ik heb afgelopen vrijdag dus mijn echo gehad en toen was het helemaal goed. Maar door hoe het gelopen is, kan ik gewoon nog niet echt genieten. Maar waarom zou het mis zijn als het vrijdag nog allemaal goed was? En een pretecho, is dat ook bij de verloskundige gewoon?
    Tsja, ik krijg 14 oktober mijn echo en dan 17 oktober weer en 28 oktober weer. Ik moet gewoon geduld hebben. Zo veel echo's is vast ook niet goed voor beepje. Ik moet ontspannen en relaxten... maar de hele gebeurtenis heeft een nare bijsmaak gekregen. Ik was überhaupt al zo onzeker en over alles en dit heeft een enorme klap gegeven. Het is soms net alsof ik psychisch moet herstellen van een miskraam, maar ik heb de miskraam niet gehad. Maar soms voelt het alsof we daarna gewoon meteen weer opnieuw zwanger zijn geraakt. Niet alsof het dezelfde zwangerschap is. Pff, ik kan het niet echt uitleggen geloof ik.

15. Anne2408

Anne2408 Actief lid

24 mrt 2014
    203
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh nee, Simmer, heel veel sterkte..

16. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Simmer heel veel sterkte

17. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Hier was het ook even spannend. Ze konden het uitwendig allemaal niet zo goed zien dus hebben ze een inwendige echo gemaakt en toen was het beeld wel goed. De baby was goed geroeid mooi kloppend hartje.
    mijn uitgerekende datum is tot nu toe 10 mei maar ik laat hem nog even staan tot de termijnecho.

voor op de lijst. Termijnecho is verschoven naar 21 oktober en 5 november moet ik naar de verloskundige

18. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Mijn echo

Bijgevoegde bestanden:

19. werveltje

Fijn Annelies en Zwangernr6 dat jullie echo's goed waren. Mooie echo zwangernr6!

Wat erg voor jou Simmer!! Heel veel sterkte. Had gehoopt dat je ook een mooie echo zou hebben.

20. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Oh Simmer!! Heel veel sterkte meid!!

En de.meiden met de goede echos: wat fijnfijnfijn!!

Wat is het toch allemaal dubbel he. Bij de 1 gaat het goed en bij de ander zo mis :(

Deel Deze Pagina