1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Hoe gaat het met jullie symptomen?

Hier wel steeds wat beter, voel me nog steeds heel moe maar met de misselijkheid wel wat beter.

Dalijk even naar de apotheek voor nieuwe pilletjes!

2. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Lana: loopt jullie dochter al?

3. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ohh jij mag lekker al vroeg op de dag fijn.

Ja joh die loopt als een kieviet met d'r verjaardag de eerste stappen en twee weken later is ze door de kamer gaan lopen en heeft toen een uur lang rondjes gelopen zo trots was ze dat ze t kunstje door had. Inmiddels zit er zelfs al een versnelling op dus ik kan mijn lol niet op met achter haar aan scheuren haha

4. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36

Haha scheren en bevallen. Ik probeerde het wel goed bij te houden voor het geval dat!
    Uiteindelijk kwam ik in het ziekenhuis en pas 2 weken later beviel ik! Die twee weken mocht ik niet uit bed dus kon ook niet scheren! Maakt me er helemaal druk om!

5. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Haha jij hebt dus echt je handen vol aan haar! Onze dochter loopt nog niet. Doet alleen aan buikschuiven.
    Af en toen trekt ze haar knieën op en zit ze op handen en knieën maar als ze dan naar voren wilt gaat ze eerst weer op haar buik.

Ze kan zich wel optrekken aan de bank tot staan.

6. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hoe oud is ze ook al weer?
    Rollen en kruipen deed ze heel laat dus dacht t lopen zal ook wel duren maar nee hoor zo van de een op andere dag ging ze er vandoor. Ben dan wel heel benieuwd hoe dat bij een tweede ukkie gaat. Heb trouwens echt het idee dat het een jochie wordt...

7. Amber05

Amber05 Lid

7 sep 2014
    73
    0
    0
    Bij mij lukte het alleen uitwendig, want inwendig zag ze alleen darmen hahaha en dat was met 7 weken.

Gr. Bianca

8. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Yes! Weer goede echo's!
    Daar wordt ik blij van ♡ gefeliciteerd dames!

Hier nog zat symptomen en voel me ook grieperig.. blegh!
    Wel minder honger gevoel, vandaag! En vandaag ook minder misselijk..
    Verder nog steeds heel moe en 's avonds opgeblazen!

Toch als je zo'n dag minder symptomen hebt, heb je zoiets van.... hmmm??
    Ook geen buikpijn meer daar had ik met 4-6 weken last van!

Hoop dinsdag op weer een goede echo, dan mag ik van
    mezelf niet meer ongerust zijn ;)

9. veense

veense Niet meer actief

Hier lijkt het bloedverlies eindelijk gestopt te zijn...
    Misselijkheid ietsjes minder, dus ook iets meer energie.
    Kreeg vandaag een uitnodiging voor een babypakket bij de Babydump, dus die maar even wezen halen. Dochter vond het een feest om uit te pakken: sokjes, rompertje, lepeltjes, bekertjes, bewaarbakjes, washandje, speen en een knuffel (die heeft ze zelf geannexeerd)! Ze heeft ook maar even wat kinderwagens uitgeprobeerd, met haar vest als baby:p
    Al wel een mooie voordelige wagen gezien trouwens, nog een paar weken inclusief gratis Maxi Cosi. Wie weet dat we er toch vast 1 gaan bestellen, mocht het mis gaan, krijg je altijd je geld terug, ook als ie al uitgepakt is... En ik weet toch altijd vrij goed wat ik wil, en dat is zeker geen wagen van 1000 euro:$

10. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Hier echt enorm misselijk laatste dagen :( verschrikkelijk!!
    Ik lig lekker veel op de bank na het werk... Zal blij zijn als het weekend er is...

11. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

PFff, maak mij nu toch wel druk om de menstruatie-achtige krampjes hier. Het is niet heel erg, beetje zeurderig-achtig. Maar heb dit in week 6 en 7 heel erg gevoeld en daarna was het weg, en nu in eens is het er weer. Maak mij toch wel druk dat dit straks enorme krampen zullen worden ofso.... Terwijl als het zo rustig is, het volgens mij gewoon een teken is van het groeien van de baarmoeder (neem ik aan?). Ik heb ook mega veel kwaaltjes de laatste tijd en in de eerste weken helemaal niets.

12. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Pithaya ik heb er ook wat last van.. Ik maak me nog niet echt zorgen... Denk dat het er af en toe bijhoort.
    X

13. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ja, maar ik heb het wel de hele dag door en vooral in de avond is het het ergst. En aangezien het wel menstruatie-achtig voelt... ben ik steeds bang dat ik in eens bloed ofzo.
    Nja, moet me ook niet druk maken maar ik blijf angstig. Ik wou dat ik gewoon al een maand verder was. (Sowieso, want dan ben ik lekker op vakantie, hihi).

14. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Ken je onzekerheden pitahaya, maar probeer positief te blijven! :)

15. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Pita: ik denk dat het echt groeipijnen zijn maar kan me voorstellen dat je er super onzeker van word!

Lana: onze jongste is net 1 jaar geworden. (Wel 2 mnd te vroeg geboren dus dat mag je nog corrigeren)

16. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Lana: ben benieuwd of je gelijk heb met een jongen! Ik had ook steeds een sterk gevoel en dat klopte ook!

17. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

Ow hihi ik bedoelde 9 nov ben dan dacht ik 10 wk. Vokgens gyn 2 dagen korter maar die meette echt heel slecht. Heb voor mijn verkoudheid antibiotica gekregen. Dat ik gewone neuspray had gebruikt was volgens huisarts niet erg. Toch ben ik wel bang dat het kindje is gestopt.maar ik moet vertouwen hebben

18. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    whaha sprankelkind 9 OKT dus :p je zegt weer nov :) hihi.. symptoompje..? :p
    Hier alles goed, heeeeeel moe, maar voor de rest nog steeds geen symptomen.. wel echt dikke buik savonds.. maar vind dat nog geen zwangerbuik omdat ik weet dat t eten enz is, dat t niet goed doorloopt, dat t nog niet van de baby is, dus maak er nog geen foto van whaha
    Ik heb met ruim 13 weken pas termijnecho. (in combinatie met combinatie test)

19. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Haha, lekker bezig :)
    9 oktober dus!

Als de dokter dat zegt zou ik me er verder niet druk om maken meis! Lekker gaan genieten!
    Hopelijk slaat de ab kuur gauw aan en ben je snel weer beter.

20. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ach zo twijfelt iedereen zo nu en dan toch?
    Ik heb t omdat ik bijna kwaalloos ben op iets moeier en wat vlagen van misselijkheid na. Juist o dat ik t bij mijn dochter zo erg had denk ik zo nu en dan dat moet wel mis zijn. Maar nu probeer ik t er gewoon op te gooien dat t een jochie is. Hoe meer ik er over nadenk hoe leuker ik een kereltje ga vinden :). Ben wel benieuwd nu!!

Deel Deze Pagina