Jongste moet nog 1 worden dus nu snappen ze het nog niet. Maar later zal het wel lastig worden, denk ik! Ik ga het nu ook gewoon in 1 keer vieren, het is niet anders
Ik vier vanaf nu ook de verjaardagen samen hoor! Is anders echt geen doen. Mira kan nu al uitkijken naar het samen vieren, vind ze alleen maar leuk! Dan hebben ze allebei wel een mooie eigen taart en voor die kids is het krijgen van cadeautjes en alle tierelantijntjes eromheen toch sowieso geweldig
Ik maak taarten. Superleuk om het voor de kids te doen... Twee weken geleden een brandweerautotaart met echte zwaailichten gemaakt. Kind was dolenthousiast... moeder mocht de zwaailichten er niet afhalen, maar opeten, tja... dat ging natuurlijk niet, hahaha
Haha, gelukkig ben ik niet de enige dan! De Chinese Kalender klopte hier bij Mira wel, bij Ediz niet Zou nu volgens de kalender een jongen moeten zijn. Wij laten gelijk met 14/15 weken kijken naar het geslacht.
Haha, superleuk! Ik laat altijd taarten maken voor de verjaardagen van de kids. Wou dat ik het zelf kon
Hier schelen manlief en dochterlief maar een dag. Ik vond het vroeger altijd geweldig om mijn verjaardag gelijk met mn vader te vieren, er kwamen dan veel meer mensen dan wanneer we het gescheiden vierden. Ik hoop eerlijk gezegd dat er niet teveel mensen meer bijkomen, het lezen is nu al bijna niet meer bij te houden en het op iedereen reageren al helemaal niet. Laat staan als er nog meer bij komen.
Bij T klopte het, en als ik het nu moet geloven zal het een meisje worden Volgens een Chinese kennis lezen veel mensen de kalender fout en kopiëren de website het ook fout. Want er zit een groot verschil in Chinese kalender en onze kalender. Ik gebruik deze website er voor, als advies gekregen. Baby Gender Predictor from Chinese Baby Gender Prediction Chart using Chinese Age Ik wil het ook graag weten Ach en met verjaardag, zal vast goed komen Het is er nog lang niet
♥ 1 t/m 15 Mei 2015 Mama's ♥ Bekijk bijlage 414166 ♥ Zwanger ♥ Charise 27 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ??? Liefebeess 25 jaar - 1 zoon - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ??? Gimby 31 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 1 mei 2015 - ??? Liselokje 26 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - ??? WanneBeMommy 23 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 2 mei 2015 - ??? Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ??? 3butterflies 34 jaar - 1 stiefzoon, 1 *zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ??? Melliemuis 23 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ??? Sproetje1988 26 (?) jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ??? Meriam22 29 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 4 mei 2015 - ??? Lana85 29 jaar - 1 dochter - Uitgerekend op: 5 mei 2015 - ??? Ilsevr 30 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 5 mei 2015 - ??? Werveltje 29 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: 7 mei 2015 - ??? Nathalieke83 30 jaar - 2 zoons, 1 dochter - Uitgerekend op: 8 mei 2015 - ??? zwangernr5 36 jaar - 4 zoons, 1 dochter Uitgerekend op: 8 mei 2015 - ??? Baby Love 30 jaar - 2 dochters, 1 zoon - Uitgerekend op: ? mei 2015 - ??? Angel02 36 jaar - Eerste kindje - Uitgerekend op: ? mei 2015 - ??? ♥ Afspraken ♥ 08-09 Bloemmm MvM 09-09 3butterflies Eerste echo 09-09 Bloemmm Intake VK 12-09 Zwangernr5 Eerste echo 17-09 Gimby Eerste echo 17-09 Bloemmm Eerste echo 17-09 WanneBeMommy Eerste echo 18-09 Lana85 Intake VK 18-09 Lana85 Eerste echo 22-09 Charise Eerste echo 22-09 Liselokje Eerste echo 25-09 Meriam22 Intake VK 25-09 Meriam22 Eerste echo 29-09 Charise Intake VK 08-10 Sproetje1988 Eerste echo *Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen! **Als de nieuwe meiden erop willen, graag wat info doorgeven. Dan zet ik (Bloemmm) jullie erop!
Via jouw link een meisje, de kalender die ik trof via google een jongen hahaha. Mijn gevoel zegt een meisje weer!
Waar woon je? Als je in de buurt woont, kun je kijken of er iets is wat ik maak wat je leuk vindt Ik woon in Amsterdam Zuidoost en werk in Purmerend.
Ik ga altijd naar Purmerend voor de pretechos, naar Twinkelster! Ja we wonen bij elkaar in de buurt, ik woon in Wormer! Ik hou je zeker in gedachte
Oeh, geboortekalender zei bij mn zoontje een jongen dus klopt. Nu een meisje. Is ook mijn gevoel aangezien ik me anders voel dan bij ons mannetje...
Bij mij kloppen ze beide niet.. Verjaardagen T. Is van 27 april is nu 16 maanden en de nieuwe spruit zal in de buurt jarig zijn. 5 mei lijkt me wel leuk 2 feestdagen in feestdagen hihi
Ik krijg nu een jongen volgens de kalender van de link. Dat zegt ook mijn gevoel, maar we gaan het zien haha.
Liefebees, welke tijdzone moet je invullen bij die chinese kalender? Ik kom er niet uit? (Ben ik nou echt zo dom dan?) Wij willen wel het geslacht weten, een pretecho kost hier maar 25 euro dus als ik er geen krijg bij de gyn of vk laat ik rond 16 wkn een pretecho maken.
Weer n nieuwe dag.... misselijk in de auto en geen hap door mn keelkunnen krijgen. Nu op t werk maar wat groene thee erin gieten. Hopelijk werkt dat.