1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Veel te vroeg voor de nub inderdaad! En op 1 foto lijkt het duidelijk een jongens nub maar is een beentje :)

2. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hihi ja daarom.

Bij mijn echo zei m'n pa ook zie ik nou een jongen. Nee pa hij heeft geen enorme *** al! dat is zijn been hahahahaha

3. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Keek zelf ook nog wat beter maar ik zou ook echt jongen zeggen als ik de foto zou zien! Spannend!
    Mijn gevoel zegt meisje!
    Een jongen zou wel netjes in het rijtje passen :)
    Meisje, jongen, meisje en dan nu weer een jongen! :)

4. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Ga nu gauw slapen, is al te laat :)

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hihi krijg honger van al die berichtjes over eten. ;)

Ik zei bij de echo van 8 weken ook tegen mijn man, kijk lijkt wel een piemel... hij zegt echt?? waar? ik zeg nee tuurlijk niet!! Zat wel streepje tussen de beentjes, maar natuurlijk geen geslachtsdeel. :p

Wij maandag weer een echo, kijk er naar uit! :D
    Ben ook echt benieuwd welke datum ik krijg.
    Maar ben al van m'n eerste plek op de lijst gestoten zie ik. :$ ;)

Ik ga eens een kast open trekken hier... ik heb dus ineens zin in beertjes chips haha, en volgens mij heb ik nog een klein zakje liggen hier. ;)

6. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

hihih nub techniek heb ik weinig verstand van. eigenlijk niks.
    ik gokte gewoon op gevoel;)

7. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Hier is het een minuutsoepke geworde :)

8. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Mooie echo babylove!! Spannend wat t geslacht is he! Ik ben ook zooooo benieuwd!!
    Bij mij is t niet zo netjes verdeeld :p ik heb maar liefst 4 jongens en 1 meisje. Ik hoop wel heel erg op een meisje deze keer.

De vijfde zs riep mijn vriend ook heel blij: tis een jongen!! Nou nee zei de echoscopiste: dát zou een beetje zielig zijn, dat is z'n navelstreng :D. Maar later zagen we wel nog een piemeltje hihi

9. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Een meisje zou dan wel leuk zijn inderdaad!

10. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Wow baby love! Die is mooi duidelijk..
    Ik vond de echo apparatuur bij mijn vk echt vreselijk onduidelijk...
    hoop dat bij de termijn echo ze betere apparatuur hebben!

16 okt termijn echo
    30 okt nekplooi meting

mag op de lijst bloemmm!

11. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @echo bij mij was de echo bij de vk ook heel onduidelijk maar de apparatuur is ook erg verouderd neem aan bij een termijnecho dat ze dan wel up to date apparatuur hebben..

@gevoel jongen / meisje mijn gevoel zegt dat het een meisje is maar ja ik heb tot nu toe ook eigenlijk altijd mis gezeten haha. We zien het wel nog 5 weken wachten.

@sprankelkind heb je goed geslapen vannacht?? hoop dat je je snel wat beter voelt! hopelijk kunnen ze wat betekenen op de poli! en je schoonzus pff klinkt echt als een jaloers kreng. lekker links laten liggen en je eigen plan trekken.

@termijnecho ja zal nog echt wel binnen de marge vallen van 1 t/m 15 mei haha. maar hoop ook dat het rond de 4 mei blijft want me zoon is een week eerder jarig dus hoop wel dat er nog wat tijd tussen zit.

@gimby hoop dat je wel gewoon blijft tis geen wedstrijd wie de meeste berichtjes plaatst maar zo af en toe is. is toch prima?!

zo ga weer eens werken na eindelijk een goede nachtrust wat knapt een mens daarvan op zeg!!

12. Schilderijtje

Slecht geslapen. Zoonlief was om half 1 wakker en wilde daarna niet meer slapen pff.. Om half 3 had ik zoiets van ik geef hem nog een melatonine pilletje en toen ging hij half uur daarna gelykkig toch slapen. Verder beetje zenuwachtig 11:15 echo en 14:00 poppoli.vrees echt dat de kleine niet gegroeid is vanwege mijn slechte weerstand en meficijngebruik.maar goed nog even afwachten en dan weten we het. Tuss en de middag even brasserie opzoeken om te eten. Stokbrood gezond met ver:xse jus

13. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @ sprankelkind waarom slaapt je zoontje zo slecht??
    probeer rustig te blijven meid het zit vast allemaal gewoon goed anders had de huisarts ook niet gezegd dat je het gewoon mag gebruiken maar een vit C boost is nooit verkeerd hoor misschien eens een paar dagen achter elkaar verse jus en wat extra ijzer?!

14. Schilderijtje

we lopen al heel lang in het ziekenhuis met ons zoontje. we worden van hop naar her gestuurd maar ze weten het niet.
    ik denk zelf dat doordat hij overdrag heel erg druk/alert is dat hij dat snachts meeneemt en daardoor vaak wakker word. ( zon 5x )
    we hebben bij een pedagoog gelopen van het ziekenhuis maar helaas schieten we daar ook helemaal niks mee op.
    ons zoontje was vanaf zijn geboorte huilbaby. we zijn bij manueel therapuit geweest osteopaat. en met 4 maanden is hij opgenomen geweest en hebben ze hem geprobeerd zelfstandig in te laten slapen. helaas tevergeefs. gelukkig hebben we nu sinds een paar maanden melatonine voor het inslapen. de 0,1 variant. ( heb de 1mg ook geprobeerd maar die werkt averechts )
    o,1 is eigenlijk voedingssupplement. hierop kan hij savonds heel goed inslapen.dit was voor ons echt een uitkomst want hij heeft dik 13 maanden lang niet kunnen inslapen. het was elke avond paar uur krijsen.toen kregen we de tip van de apotheekassistente om dit eens te proberen. de allerlichtste vorm. en het werkte! maar het werkt alleen voor inslapen . doorslapen werkt niks voor. en ik wil hem geen slaappillen geven.vind ik hem veelste jong voor.
    we geven nu ook visolie voor kinderen.

het enige wat we nog kunnen doen is naar een slaapcentrum daar word hij heeeeel intensief in de gaten gehouden. maar ik vrees dat dit traumatisch voo rhem is. dus dit is voor ons echt nog een stapje te ver.
    we hopen dat hij het met de tijd zal overgroeien en hij beter zal gaan slapen.

15. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Net wezen bloed prikken voor de combi, nu wachten op de nekplooi en dan hopelijk snel de uitslag.

Vandaag thuis met dochter maar er mag nog genoeg in huis gebeuren dus dat zo even proberen te doen.

Wel net al aangemeld voor kraamzorg is dat ook maar geregeld.

16. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @sprankelkind heftig zeg! zeker heel vervelend. mag een van de ouders niet mee naar dat slaapcentrum? misschien heeft hij er juist wel heel veel baat bij, al kan ik me goed voorstellen dat je je kind niet onnodig wil gaan belasten met allerlei onderzoeken maar dit is toch voor niemand fijn. nog 20 min en dan echo!!

17. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38

Heeeeeeeeel herkenbaar :D

18. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @sprankelkind hoe was het??

19. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Sprankelkind: je verhaal over je zoontje lijkt heel erg op ons verhaal! Ons zoontje heeft ook vreselijke slaap problemen. Beetje zelfde weg bewandeld. Van huisarts naar ziekenhuis naar academische ziekenhuis naar kinder neuroloog, meerdere opnames, nachtelijke EEG's maar alles zonder resultaat. Ons zoontje deed heel erg aan hoofdbonken. Tot bloedens aan toe en had op de voorkant van zijn hoofd geen haar meer. Doordat hij zo hard bonkte kreeg hij kleine haarscheurtje in zijn hersenen (mini hersenbloedinkjes) en dus echt wel eng allemaal. Het bonken zijn we nu van af! Hij kreeg hiervoor wel verslavende medicijnen die we ook weer moesten afbouwen. Slaapt nu in met melatonine op recept, volgen mij 2 keer 2 Mg.
    Er zijn dagen dat het redelijk goed gaat en dagen dat je inderdaad tien keer je bed uit moet!
    Hoe oud is je zoontje nu? Onze is net 3 jaar geworden en ik heb het idee dat we de piek nu wel gehad hebben. We lopen met hem ook bij een kinder psycholoog in het academisch ziekenhuis. Mocht je meer willen weten dan graag via pb, bang voor herkenbaarheid!

Maar hoe was je echo en de afspraak bij de pop poli?

20. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Wat is het hier rustig vandaag??

Deel Deze Pagina