Volgens mij had ik altijd 'wij jonge ouders'. Krijg je ook een periode dat andere tijdschrift toegestuurd? Dat vind ik dan wel weer leuk! Ga van de week even kijken op internet!
Ik weet het niet eens allemaal meer haha. Ik ben van 1 tijdschrift lid geworden sowieso. Die andere krijg je indd als je box van prenatal aanvraagt. (die je daar op kunt halen). Vind nog steeds jammer dat de baby doos er uit is gegaan, voorheen kreeg je 2 dozen. Nu felicitas (etos) is nog wel 2 dozen. Baby dump heb ik vorige keer niet gehad, maar ja is ook niet erg in de buurt dus dan moet ik er gewoon heen moeten voor iets. Ga niet voor alleen een doos een uur rijden Kruidvat heb ik ook al geregistreerd. Maar krijg je pas vrij laat volgens mij. Stelt inderdaad niet veel voor. Kreeg een creme, minipakje luiers en een fles (die ik nooit gebruikt heb). Op de site staat dat je ook een bijtring krijgt maar die heb ik er niet bij gekregen. Achja de tas is wel weer handig voor spullen haha.
Ik kreeg wel bijten erbij, Ach ik vind t gewoon al leuk dat je iets mag ophalen. Baby dump zijn 2 tuutbekertjes 2 opbergdoosjes, knuffel, lepeltjes, rompertje en speen.
Babydump heb ik ook nooit gehaald! Ga ik zeker wel aanvragen. Wil daar toch binnenkort even heen! Leuk
Nog geen last van! Al denk ik dat ik het na 3 zwangerschappen ook niet zo erg meer krijg. Het is allemaal al zo uitgerekt
hier ook totaal geen bandenpijn. voel eigenlijk op he tmoment niks lichamelijks. behalve smorgens misselijk en overdag heel moe en hoofdpijn. maar echt pijntjes niet zelfs geen krampjes. waarschijnlijk doordat het al een x opgerekt is geweest. wel merk ik dat ik snachts weer ga strekken en rekken. (overstrekken) geen idee waarom ik dat doe. deed ik met mijn eerste zwangerschap ook .ooh en ik proef steeds ijzer en alles bitter. en wat zere tanden. en veel puisten
Haha ja noemt zo een stuk of kwalen en je voelt lichamelijke niks?? Ik word 5 keer per nacht wakker voornamelijk om te plassen zo irritant! En ik lag er om 22 in en nu wakker maar toch moe... bah
hihi ja ik bedoel eigenlijk pijnlijke kwaaltjes heb ik niet echt zoals krampen en steken. gisteren chili op maarja die voel ik nu ook wel zitten heb even wat jurkjes op bonprix besteld. zijn echt goedkoop! en heb dan gewoon de normale jurkjes en geen positie. de gebreide wat langere rekken genoeg mee en is goedkoper dan positiemode
Het is hier wel rustig... heb de blije doos aangevraagd en kruidvat, babydump ga ik langs is toch in de buurt. lekker appeltaart bakken met de kids zometeen vind het altijd heerlijk hoe het dan ruikt in huis. het weer is echt bleghhh eigenlijk zo een dag om helemaal niks te doen en onder de wol te kruipen.
Inderdaad rustig Vaak in het weekend! Iedereen is leuke dingen aan het doen. (Of gewoon boodschappen!). Ik lig in bed, ben echt zó moe, daarbij weer heel misselijk maar dit keer denk ik van een buikgriepje. Hopelijk maar 1 dag!
@babylove beterschap.. hier ook ontzettend moe volgens mij ligt het ook aan het weer het is zo koudddd.
Hier in belgie mag je het doen met de roze doos en dan per leeftijdscategorie een andere kleur... Zaten wat bons in, een tutke, een avent flesje en verder niet echt iets speciaal... Vandaag alles gepoetst pfff kruipt altijd zoveel tijd in en energie
Hier vandaag gewerkt. Ben heel moe. Morgen weer een dagdienst en dan maandag weer een echo eindelijk! Kijk er zo naar uit om ons kleine mopje weer te zien!
Bij mij is het inmiddels ook gestopt gelukkig. Ik was ook zo geschrokken pff. Dat is toch je ergste angst he Fijn dat het bij jou ook bij een keer is gebleven, daar hoop ik ook op Ik ben genoeg geschrokken voorlopig haha
Gaan jullie eigenlijk een combinatietest doen? Wij hebben deze a.s. maandag. Best een beetje spannend.
Wij doen hem wel, gezien mijn leeftijd, 36, mag ik deze doen en ben ik over deze zwangerschap meer onzeker dan bij de eerste. We gaan ervan uit dat alles goed is en ik hoop dat dan bevestigd te krijgen Succes bij de combinatietest! Liefs, B.
Ik volgende week maandag! Ze raadde aan tussen de 12e en 13e week, dus die maandag was de beste optie . Bloed heb ik donderdag al laten prikken. Dus hopelijk volgende week wo. De uitslag!!
Fijn Gimby! Ja is idd je ergste angst. Ik ben nog steeds elk toiletbezoekje ongerust hoor, maar dat zal denk ik wel blijven na alles wat ik heb meegemaakt. Ik doe geen combinatietest, omdat ik niet weet wat ik met de uitslag moet. Het geeft geen garanties en het blijft een kansberekening. Maar dat moet ieder voor zich weten Bloed heb ik al een maand geleden laten prikken. Alles was goed, heb alleen bloedgroep A negatief, dus een negatieve rhesusfactor. Hoeft geen probleem te zijn, maar moet rond 27 weken opnieuw bloed laten prikken. Zijn er nog meer mensen die rhesus negatief zijn hier?