@Bloem & Beitsche: Ik voelde me al een week eigenlijk best goed maar ben sinds gister weer aan het werk en direct bij thuiskomst gaan koken en schoonmaken. Denk dat ik toch iets te druk ben geweest. Vanavond gewoon de voetjes omhoog denk ik.. @Sprankelkind: Arm beestje Hoop dat het mee gaat vallen! @Bekend maken op FB: Dat doe ik de dag na mijn echo. Wil het eerst mijn team vertellen en dan is FB aan de beurt
Ik zag een foto van 2 grote paperclips met 1 kleintje er in en kleintje er naast hihi die vind ik wel erg leuk voor fb. Moet je maar even op Googlen. Ga nu slapen weer terug van werk gekomen...
Mijn berichtje op facebook was heel simpel, maar zeeeeeeer doeltreffend: Tja, hoe zeg ik dit zonder dat iedereen van zijn stoel valt... Toch maar gewoon zo: L.... wordt grote zus! Succes was gegarandeerd, dit had niemand zien aankomen Behalve schoonzus en haar dochter dan, hen hadden we het een dag eerder al persoonlijk verteld. Hier verder geen nieuws trouwens. Donderdag 2x een echo (1 x als proefkonijn in het echocentrum, en daarna nog bij de verloskundige). Die avond lekker wokken met ons drietjes, en vrijdagmiddag vliegen we direct na schooltijd naar Rome!
Ik denk dat wij gewoon de echo op facebook zetten. Als we het dus al op facebook gaan zetten. @ Sprakel: Ach, wat sneu van je hondje. Veel sterkte. Hier nog zenuwachtiger. Haha. Mannetje gaat ook de hele tijd naar de wc. Ben zo bang. In eens voel ik mij niet zwanger meer. Geen gevoelige tepels meer en ook niet meer misselijk. Das geen goed teken. Nog 3 uur en 7 minuten!
Hier nog zenuwachtiger. Haha. Mannetje gaat ook de hele tijd naar de wc. Ben zo bang. In eens voel ik mij niet zwanger meer. Geen gevoelige tepels meer en ook niet meer misselijk. Das geen goed teken. Nog 3 uur en 7 minuten![/QUOTE] Pita, zo herkenbaar, had ik ook vorige week. Op de dag van de echo waren al mn kwaaltjes weg, ik ben ook echt een zwart denker zelfs de gyn werd zenuwachtig van me haha. Na de echo waren ze allemaal weer terug . Succes!!!!!
Haha. Ja, vriendlief zei ook al van: Ja, jij bent zo zenuwachtig, dat al het andere word ondergesneeuwd zeg maar. Nja, hoop het maar dan!
Wat leuk om het op die manier te vertellen!! Haha! Wat een leuk en druk gezin heb jij zeg. Hoeveel kinderen wil je nog? En wat een mooie echo zeg. Prachtig. Ik hoop ook straks een mooi kindje te zien maar houd het echt niet meer van de zenuwen. Ergens heb ik er eigenlijk ook helemaal geen zin in... Ik wil het niet weten als het niet goed is. Raar he? Nog 1 uur en 29 minuten....
Dankje pitahaya We willen iig dit kindje nog Jij veel succes meid, zenuwslopend he zo vlak voor de echo! Zeker met alles wat je de laatste weken doorstaan hebt. T is vast een prachtig kindje!
Wat een mooie echo zwanger nmr 6. Pita nog even! Succes. Hoop dat je daar niet al te lang meer hoef te wachten.
Ja, ik moet echt stoppen want maak mezelf gek zo. Net voor de spiegel lijkt mijn buikje in eens een stuk minder. Zegt manlief doodleuk: Ja, hoe vaak ben je vandaag al naar de wc geweest? Ehm... ja ik moet de hele dag. Echt erg. Net ook diarree niet normaal. Komt van de zenuwen. Slaat altijd op mijn darmen. Nog 59 minuten!
Jeeeeeej een goede echo Zwangernr6! Super! Ook een hele leuke foto zo met je kindjes, wat een rijkdom! Pitahaya alles komt goed! Nog heel eventjes! Straks ga je de deur uit met een hele mooie echo foto. Knuffie! Ik ben ook iets met de foto van Mira en Ediz aan het doen, wil daar nog de echo foto die we vrijdag dan mee krijgen bij plakken. Ben er nog mee bezig. Zal 'm vrijdag ook hier plaatsen
oh zwangernr6 echt heel erg leuk! En zo gaaf zo'n groot gezin. Ben heel benieuwd naar pita... maar ze had nog een afspraak daarna geloof ik he? Hopelijk laat ze snel wat horen. ik ga nog eens wat leuke dingen bedenken voor bekendmaken.
Jaaa Pitahaya, we zijn heel benieuwd of alles goed is gegaan!! Ik zie ineens dat mijn handtekening weg is.. Oepsss.