Even een berichtje namens pita. Ze heeft heel verdrietig nieuws gehad, helaas een slechte echo. Er was al geen vruchtje meer zichtbaar en ook al wat bloed erbij dus haar lichaam is waarschijnlijk al aan het afstoten. Waarschijnlijk is het kort na de vorige echo toch mis gegaan. Morgenochtend heeft ze opnieuw een afspraak omdat ze nu te verdrietig waren om de informatie in hun op te nemen.. Ik ben er helemaal stil van meiden... Zo oneerlijk!
Oh nee wat een ontzettend K.. Bericht. Wat een vreselijke rollercoaster. Pita heel heel veel sterkte, dikke knuffel
Ahhhhhhhhhhh nee meen je niet! Wat een hectische tijd voor haar zeg. Van blijdschap naar verdriet, van verdriet naar blijdschap en dan nu weer dit. Echt heel erg! Dikke knuffel voor jou meid! Ik vind het oneerlijk
Kippevel over mijn hele lijf..... Ik begon al te denken dat er iets was omdat ze had gezegd dat ze hier zou komen tussendoor.. Wat een rot nieuws! Zo oneerlijk, weet gewoon niet wat ik moet zeggen .... Lieve lieve lieve Pitahaya... Heel veel sterkte! Ik denk aan je hele dikke knuffel!
Lieve lieve pithaya wat oneerlijk zeg zo een rollercoasters van emoties dikke knuffel en enorm veel sterkte toegewenst ben er ook gewoon stil van...
Werveltje mooi meid!! Och nee toch pitahaya wat een vreselijk nieuws ik heb er ook kippevel van, weet zo goed hoe t is om dit mee te maken. Echt heel naar!! Veel sterkte......
Lieve Pita: wat een vreselijk nieuws! Wat zitten jullie in een slechte film zeg! Eerst slecht nieuws, dan geweldig nieuws en nu dit weer Heb ontzettend met jullie te doen en weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte, dikke knuffel.
Aaahhhhh neeee Pitahaya.... wat verschrikkelijk!! Weer die harde klap... het is zo oneerlijk!! Had zo gehoopt dat al je zorgen voor niets waren en je een mooi kindje te zien kreeg. Heeeeel erg veel sterkte en kracht toegewenst voor de komende periode. Dikke knuffel!!
@ pita jeetje het zit je echt niet mee! wat een verdietig nieuws om te horen.dit is niet wat je verwacht had! ( ik hoop dat ze het nu niet weer fout gezien hebben ) heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Had zo gehoopt dat we met z'n allen het volgende trimester zouden halen... Daar over gesproken, de eerste dame is nu 12 weken toch? Hopelijk volgt de rest ook!! Ik nog drie daagjes, over twee dagen echo. Ben nu door dit nieuws toch wel beetje nerveus daarvoor je hoopt altijd dat het goed blijft gaan maar de realiteit is vandaag maar weer eens anders gebleken...
Pffff wat onwerkelijk allemaal!! Weet ook niet wat ik moet zeggen. Wat moet dit verschrikkelijk zijn voor jullie! Heel, heel erg veel sterkte gewenst!!
Oh nee pita, wat een vreselijk nieuws. Wordt je ergste nachtmerrie werkelijkheid hoe vreselijk is dat! Heel veel sterkte samen! Een dikke knuffel!! Gelukkig ook goede echo's! Fijn meiden. Toch nog spannende tijden! Alles moet ook er ook nog op en aan zitten! Ik heb morgen de echo. Nu wel wat extra spanning. Ik heb het hartje gister nog weer gehoord dus dat geeft vertrouwen. Maarja... Fijne avond meiden!
Bloem ik zie dat je mijn D day nog op de vijfde hebt staan, maar ben paar dagen vooruit gezet: 1 mei uitgerekende datum en controle vk is verplaatst naar de 17e ipv 16 oktober Thans