1 t/m 15 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Neee, Pita. Dit is zo oneerlijk :( :( wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd :(

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja hopelijk zijn we snel die onzekere periode voorbij.
    Zo word je toch maar weer even met de neus op de feiten gedrukt. Het krijgen van een kindje is echt een wonder.
    Maar het is heel triest dat Pita 2x die klap moet verwerken.

Ik ben morgen 12 weken. Gimby is al over de 12 weken heen.

Hopelijk over een paar maanden ook allemaal goede 20 weken echo's want dat is ook altijd nog spannend.

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ga het erop zetten Lana!

Ik heb net toch even het hartje geluisterd weer.. Ben niet gauw onzeker, maar wilde toch even geruststelling. Fijn dat dat zo kan, vond 'm gelukkig binnen 5 sec al.

Snel iedereen die 12 weken grens over hoor :(.

4. Smaaltje

Smaaltje Actief lid

24 nov 2008
    176
    0
    0
    Lekker die geruststelling Bloemm.
    Ik krijg t hartje niet gevonden hoor.
    Of ik heb t geduld niet of t is nog te vroeg.

5. veense

veense Niet meer actief

Sterkte pitahaya... Verschrikkelijk om 2x zulk slecht nieuws te krijgen...

6. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Heb ook nog naar het hartje geluisterd gisteren...
    Vind het echt zo oneerlijk dat ze van blijheid naar verschrikking naar blijheid naar intens verdriet moest gaan... :(

7. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Wat een vreselijk nieuws... Dan zakt de grond toch onder je voeten vandaan... Heel veel sterkte pita!!!

8. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes. Het gaat helemaal niet goed.
    De gyn zei dat het haar niets verbaasde als ik die zelfde avond of nacht al zou gaan bloeden, maar dat is dus niet gebeurt. Ik heb straks om half 10 een telefonisch consult met de gynaecoloog. Dan is even de vraag wat er gaat gebeuren. Gaat het nog vanzelf loslaten of niet?

Het is zo vreselijk. Het was echt al een beepje. We hebben armpjes en beentjes gezien. Ons kleine kindje. Hij/zij wilde blijkbaar niet bij ons zijn. Wat hebben we fout gedaan? Heb ik niet gezond gegeten? De gyn zei ook dat mijn baarmoeder achterover gekanteld ligt. Ik heb er toen niet naar gevraagd, maar kan dat er mee te maken hebben dat het mis is gegaan?

Ik voel mij naar. Slecht geslapen en zeer emotioneel. Vannacht ook elke keer weer wakker en dan in eens weer het besef van: Nee, het is echt waar. Het is echt gebeurt. Net alsof je elke keer weer opnieuw die klap krijgt.

9. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb eergisteren het hartje nog gehoord, ik zette dat ding aan en we hoorden het al! Dus was dat betreft heb ik vertrouwen. Nu ben ik alleen bang dat er wat anders mis is! Gelukkig nog een ruim uur tot de echo en dan ben ik van die onzekerheid verlost.
    Hoe zit het eigenlijk met het voelen van het kindje; voelen jullie al wat, kan dat en wanneer voelden jullie het bij ev eerdere zwangerschappen.
    Ik was er gister van overtuigt dat ik wat voelde.. Maar ik weet niet of het al kan!

10. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Arme pitahaya! Begrijpelijk dat je ergens een 'fout' zoekt, maar jij hebt niets verkeerd gedaan!! Jullie kindje was ws in aanleg niet 'goed', een chromosomenafwijking is meestal de reden dat het stopt met verder groeien. 'De natuur grijpt in'. Heel wreed en oneerlijk, maar die gedachte heeft mij verder geholpen. Weten dat het kindje niet levensvatbaar zou zijn geweest. En hoe groot is dan je verdriet als je voldragen kindje komt te overlijden?
    Ook mijn bm is gekanteld dat heeft niets te maken met of je kindje blijft leven of niet.

Heel veel sterkte meid! Ik dacht op dat moment dat ik er nooit meer overheen zou komen. Maar dat komt ook echt goed, het heeft alleen (veel) tijd nodig.

11. Miss Smit

Miss Smit Actief lid

9 sep 2014
    266
    0
    16
    Heel veel sterkte pita! En idd, het heeft echt niet aan jou gelegen en daar moet je ook echt nooit aan twijfelen!

Mijn eerste voelde ik bij 16 weken en de 2e bij 14 weken. Kan nu ook niet wachten tot ik het kan voelen. Zit nu echt in zo'n gekke fase. Bijna alle klachten zijn weg, nog geen buik... Ben ik wel echt zwanger? Maar ik herinner me dat ook van de vorige keren. Maandag weer een echo dus hopelijk zijn we dan weer gerustgesteld.

12. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Van jullie berichtjes moet ik steeds weer huilen. Zeer frustrerend, maar wel enorm lief van jullie. Dan komt er ook nog bij dat we 1 november voor een maand naar Cuba gaan. Voor die tijd wil ik het er eigenlijk gewoon allemaal uit hebben, maar of dat gaat lukken?
    Maar als het een ongezond kindje was geworden, dan hadden we er ook heel erg veel van gehouden. Dit is gewoon niet eerlijk. Ik heb echt het gevoel alsof ik mij nooit meer beter zal voelen. Dit komt van zo diep dit verdriet. Wat vreselijk voelt dat.

Nja, eerst maar het gesprek met de gyn om half 10 afwachten.

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Leef zo met je mee Pitahaya :( vind het zo oneerlijk..

14. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    jemig wat een slecht nieuws pitahaya, zo oneerlijk hoe dat bij jou is gelopen! pfff..
    heeeeeeel veel sterkte, misschien kunnen ze ervoor zorgen dat je er 1 november vanaf bent? Wel heel lekker om dan even weg te gaan.. lekker van gaan genieten in Cuba voor zover dat kan... Heel veel sterkte! het is gewoon niet eerlijk!! :(

15. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat het gesprek met de gynaecoloog goed is gegaan.. Neem rustig de tijd om dit allemaal te verwerken. En als je een curetage wilt dan ben je daarna helemaal klaar! Sterkte meis!

Ik durf nu bijna niet te beginnen over m'n eigen echo! We hebben een mooi bewegelijk beebje gezien met alles d'r op en d'r aan! Ik kwam qua meting uit op 11+6 en 12 weken. Ben iets vooruit gezet; uitgerekende datum 30 april! Ook geen mei mama meer!

Bloem wil je deze datum op de lijst zetten?
    Lise87 30-04-2015

16. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    De echo

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,6 KB
      Weergaven:
      1
  17. werveltje

werveltje Niet meer actief

Nogmaals heel veel sterkte pitahaya.

En Lise, supermooie echo!

18. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Mooie echo lise87!

19. Anne2408

Anne2408 Actief lid

24 mrt 2014
    203
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow mooie echo Lise! lange beentjes!!

20. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    Mooie echo lise!!

Hier beetje onzeker vandaag.. Als ik verander van houding oid dan trekt t een beetje.. Niet echt bij mn liezen maar meer in het midden.. Dan is dat geen bandenpijn toch? Kan t iets van groeipijn zijn? Ienand anders dat op dit moment ook?

Deel Deze Pagina