Succes meiden die vandaag hun echo hebben! Bloemmm en ZaZou, wij zijn morgen! Hoe laat mogen jullie? Wij gelukkig al om 8:00 uur. Ik moet daarna wel gewoon aan het werk dus ik hoop 's avonds iets te kunnen posten.
Lana, veel plezier vanmiddag! Ben benieuwd hoe t is en hoe t gaat enzo. Ze vroegen ook of ik kon vandaag maar heb nachtdienst gehad dus dan slaap ik toch liever hihi. Ga denk ik 27 november wel afspreken, even kijken of mn man meekan en anders even kijken of er iemand anders mee kan misschien. Anders maar alleen. Jij gaat dan ook toch? Had je al een tijdstip? Meiden fijne dag vandaag. Meiden met echo veel succes! Ik ga lekker slapen. Is t perfect weer voor.
vies weer bah! wilde gaan bloedprikken maar bij nader inzien verschuif ik het maar naar morgen . moet zo ook nog werken. en mischien is dan de combi wat teveel. want ben soms wel wat naar na het prikken. irritant trouwens dat je met zon formulier niet in het ziekenhuis kan prikken. of kan dat wel? met zo SHL formulier?
Ik moet morgen om 15.30 en Zazou om 15.45 Wij moeten dus helaas nog wel lang wachten, maar het is morgen al! Zo spannend!!!!! Iedereen met een echo vandaag, succes! Welterusten Charise! Ik ga vandaag met Mira naar het Zandkasteel Theater. Ze heeft er enorm veel zin in en ik ook . Fijne dag allemaal!
10.15 mag ik voor de termijn echo en weer bloedprikken.. maandag ook al brrr hou er niet van! Maar goed! Moet even! Ben hier ff niet geweest, ivm verhuizing maar ben inmiddels over! Krijg 23 okt pas internet en tv, dus nu ff via mijn mobiel. En digitenne kastje geleend! Wanneer ik weer op mn laptop kan ga ik proberen bij te lezen! Sorry dames!
Vandaag om 12 uur de proefkonijnenecho in Utrecht, en om 15.10 uur termijnecho bij de verloskundige. Dochter gaat mee met de laatste, vind het wel een fijn gevoel om voor die tijd al gezien te hebben of alles ok is! Ben de hele dag de hort op, maar probeer een keer binnen te waaien hier.
Meiden met de echo's heel veel plezier gewenst Nog 1 dagje en ik ga over de magische grens Gisteren hartje nog gehoord via de dopler... Magisch gewoon... Zijn nu bezig met de materialen te bestellen voor het kamertje te maken handig als je vader een bouwfirma heeft waar je zelf ook werkt haha
Het leek alsof ik net wat bruin bloedverlies had bij het afvegen. Maar het was echt heel weinig... Heb ook geen krampen of iets. Zal het dan toch voor dinsdag al vanzelf gaan komen?
Ik heb vanochtend de termijnecho gehad. Was echt een compleet wondertje. Wat is dat toch mooi en bijzonder. Ik ben helemaal verliefd. Ik ben 5 dagen vooruit gezet ( waarschijnlijk hele snelle innesteling) en mijn uitgerekende datum is nu 26 april Had ik helemaal niet verwacht omdat ik weet wanneer mijn eisprong is geweest. Maar goed, het geeft niet. Ik ben dus verder dan verwacht en hoor dus niet meer bij dit clubje Maar ik blijf wel gezellig
Pita, wat is dit nou dan? Na alles wat je al hebt meegemaakt verwacht je dit toch niet meer. Wat een achtbaan.. Superveel sterkte en knuffels, ik hoop dat de vakantie je goed gaat doen en je dit kan verwerken. Meer weet ik even niet te zeggen, ben er stil van.. Zo, er is weer genoeg bij te lezen, ga ik zo ff doen. Vandaag nog precies (tot op de tijd nu ik op de klok kijk haha) een week tot mijn echo. Gelukkig duurt deze een stuk langer dan die pretecho van 3 weken terug. Sinds gisteren weer heel erg ziek en de hele dag gal lopen spugen. Kwam uit het niets. Voelde me eigenlijk kiplekker die ochtend, was aan het bellen met een collega en ineens, super plotseling, kreeg ik het superbenauwd en heb naar het toilet moeten rennen. De rest van de dag lopen kokhalsen tot het punt dat ik zo'n 'spierpijn' in mijn buik heb. Toen vriend thuis was even flink uit lopen huilen, wat was dat eng zeg.. Heb 's avonds nog wat pietamientjes binnen kunnen krijgen met een smoothie maar dat was het ook wel. Vandaag gelukkig nog niet over hoeven geven haha. Die kloppen we ff af. Dames met echo's vandaag, veel succes en plezier!
hey meiden, je mag mij van lijst afhalen. of als sterretje vermelden is ook prima. had al sinds dinsdag wat bruinverlies en soms ook wat rood en het bleek dat het kindje met 9 weken al gestopt is met groeien. De VK denkt dat het van het weekend wel af zal komen. Ik wens jullie heel succes met jullie zwangerschappen en hoop dat het allemaal goed mag gaan bij jullie!!!!
Beetje naar na dit slechte nieuws, maar we hebben gelukkig een mooie echo gehad, ben terug gezet naar 8 mei 2015 en mijn nekplooimeting is vervroegd naar donderdag 23 okt, dus mag in het lijstje veranderd worden... echo foto volgt nog !
Zo, ben bij de opleiding in Utrecht geweest (waar Lana nu op dit moment in haar uppie ligt zag ik op de lijst...). Heb een enorm beweeglijk kindje rond zien zwemmen, prachtig om te zien! NU net terug van de eigen verloskundige, en die kwam net als in Utrecht uit op een uitgerekende datum van 7 mei. Mooi 4 dagen cadeau gekregen dus! Over 2 weken bij verloskundige weer hartje luisteren, en op 6 november om 1600 uur zien ze me in Utrecht graag weer terug. Na alle nare verhalen heb ik er na deze echo's echt vertrouwen in, we gaan morgen met een gerust hart op vakantie!
Jeetje schrik weer van de slechte berichten. maar gelukkig ook goede echo's. Sterkte voor de meiden met slecht nieuws. Ik blijf dat zo moeilijk vonden om te lezen.
Meriam, wat baar!! Ben je zo ver en blijkt het alsnog mis te zijn. Heel erg veel sterkte! Hele dikke knuffel!! Meiden met goede echo's super!!!
Meriam sterkte Pff slecht nieuws zeg... Ben al helemaal bang voor mijn echo die pas binne 11 dage is... Had zo gehoopt dat ons groepje compleet zou blijven... Meiden met de goede echo's gefeliciteerd
Meriam sterkte de komende tijd. De rest van de dames die een echo hebben gehad. Fijn dat die goed waren. Zie bij een aantal dames dat ze vooruit gezet zijn. Hier toch ook weer wat onzeker. Gelukkig hebben wij dinsdag de termijnecho. Weer spannend.